![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerste pagina alleen al, elke hit: "pukkelpop...schuld van illegaal downloaden". Dan moet er toch iets van aan zijn? http://www.google.be/search?q=de+sch...aal+downloaden voor de slechte verstaander: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik ben even kwijt op welke sneeuwbelasting je dak berekend wordt, maar ik denk dat men meestal nog wel wat reserve heeft. Ik herinner me dat quasi overal de gordingen op 120-130 cm van mekaar staan. Dat is in principe bij een dak van 45° de afstand die nodig is om bij een overspanning van 5,5 m (als ik me dat goed herinner) nog voldoende te kunnen dragen. Meestal zijn de overspanningen kleiner. Er is dan nog een veiligheidsmarge ook.
Mja, heb al wel wat flaters gezien. Sommigen nemen nogal wat risico's door shortcuts te nemen om winst te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ik wist alleen dat er een aardbeving geweest is in Roermond. Meer niet. En ook nog een tweede aardbeving, maar ik weet niet meer waar dat was. In Henegouwen of zo, denk ik. Maar dat weet ik niet zeker. Kan mis zijn.
|
![]() |
![]() |