Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 september 2011, 10:37   #61
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Studies wijzen uit dat een geprivatiseerd rustoord beterkoop is dan een openbaar, zonder dat de zorg hiervoor moet inboeten.
Zal je eens wat vertellen

Ik had al 2 jaar recht op een PAB (persoonlijk assistentie budjet) als invalide.
In het begin van dit jaar stond ik in contact met het kabinet van Van Deurzen en kreeg van hem een persoonlijk schrijven dat na onderzoek alles in orde was om nu erkend te worden.
Gisteren een brief in de bus van de Vlaamse Gemeenschap " Tot onze spijt ....................................U komt dit jaar niet in aanmerking ....................Hopelijk bent U er volgend jaar bij.

Nu heb ik vanmorgend een telefoontje gedaan met persoon xxxxx en nu komt het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een gedeelte van het budjet van ONZE INVALIEDEN gaat nu mee naar de opvang van asielzoekers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb dit reeds gemeld aan een paar kranten, maar kan dit niet hard maken omdat ik dit niet op papier heb staan en ik kan onmogelijk mijn informant doorgeven.

ZE BEGINNEN NU ZELFS DE VLAAMSE INVALIEDEN TE KLOTEN -SCHANDE

Dit ter illustratie van ons toekomstig Vlaanderen.

Jullie weten toch op wie ik vanaf nu ga stemmen ?
Pin en Puk is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be