![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat zien we, de mannetjes die voor de situatie verantwoordelijk zijn , geven de politie een pak rammel, inplaats van boete te betalen !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eenvrouwt draaagt 9maand een kind , eenvrouw heeeft borste & vagina , eeen man heeft eenpenis & klotenzak !! Wie eeenvrouw als(zijn) eigndom beschouwr , opzouten !!!!!!!! Eeenvrouw is GEEN (gebruiks)object/vooorwerp of zelfsafval !!!! Citaat:
Diegast heeeftrecht nie dieagnten te meppe ivm controle , eeendrwelke (!!!!) , tenzij zelfverdedigng ,maaar daarlijkt hier nie op !!!! Hij dus foutr , enmoet terechtgestraft worden hiervooor !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prostitutees worden ook bestraft als ze hier illegaal zijn of onwettige praktijken uitvoeren, nochtans worden die meisjes daar meestal ook toe verplicht op straffe van afgeklopt of vermoord te worden. Ik baal echt van die lapsussen als "hoofddoekdraagsters moeten het recht krijgen om (vul in..... aparte zwemlessen te hebben, wèl rond te lopen met hun privé overtuiging op hun hoofd tijdens het werk... etc..) want anders "MOGEN ZE NIET BUITEN". Zij mogen altijd buiten in dit land, indien hun eigenaars hen dat verhinderen moet men de eigenaars bestraffen en niet de hoofddoeken of boerka toelaten. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 oktober 2011 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is het waar dat een Moslim niet eens een varken mag aanraken ? Een varken niet eten valt historisch te begrijpen om wanneer zwijnenvlees niet goed gekookt is je dodelijk ziek kunt worden, zeker in de primitieve tijden toen de Hebreërs hun religie opschreven. De oorzaak was wellicht dit. (Sommige) Moslims kwamen op het idee eraan toe te voegen dat zelfs een varken aanraken haram zij, maar dat is gewoon nare circuspraat.
Wijziging: De meeste Moslims zijn van mening dat je het wel mag, maar dat je recht erna je handen wast. Nu ja, persoonlijk dan, vóór het eten vind ik logischer. Laatst gewijzigd door Weyland : 1 oktober 2011 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Circe, zij zijn mensen.
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 oktober 2011 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() ik heb het over de vormeloze homp zwarte stof die ik zie. Waar heb jij het over? Me dunkt doet het personage onder de vermomming echt wel volledig zijn/haar best om er zo onmenselijk mogelijk uit te zien. Nooit die BBC docu gezien waarin wordt aangetoond dat mensen zeer specifiek enkel reageren op gezichtsuitdrukkingen?
Reageer je ook zo als ik het over een voorbijrijdende roestbak heb? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 oktober 2011 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cookie monster heeft ooit hier zelf gezegd dat zijn gezichtsvermogen slecht is en daarom zoveel fouten schrijft. Sindsdien houd iedereen daar rekening mee, gelieve dat dus ook te doen. PS: Dat is jegens u geen verwijt hoor kiko, daar ik aanneem dat u dat niet wist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |