![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar over geen citaten met link kunnen geven gesproken: ik heb er hier nog een paar van je te goed. Geef die eerst maar eens voordat je hier begint te zagen over citaten met link.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 29 september 2011 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/imgres?imgurl=h...QEwBg&dur=2937
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien een wat rare stelling maar daar komt haar spreidstand op neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Trouwens, gaat de draad over integreren of over 'sjok'?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je je avatar dan toch gaat wijzigen, wil ik je deze aanbevelen die wel speciaal voor jou gemaakt lijkt te zijn: ![]() Of deze: ![]() Deze kan ook nog: ![]()
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 29 september 2011 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als alles goed verloopt zullen we binnen een goeie maand op intervieuw mogen gaan waarna we ook een "citezenship test" zullen moeten afleggen (http://www.citizenship.gov.au/learn/cit_test/practice/). Als al dit goed verloopt zullen we binnen een maand of 3-4 (waarschijnlijk op "Australia day", 26 januari) uitgenodigd worden op een ceremonie waar we uiteindelijk het volgende tekstje moeten opzeggen: From this time forward, under God,* (people may choose whether or not to say "under God") I pledge my loyalty to Australia and its people, whose democratic beliefs I share, whose rights and liberties I respect, and whose laws I will uphold and obey. (De Belgische versie hiervan gaat als volgt: From this time forward I under Allah, I pledge my loyalty more than ever to my country of origin, and promise to despise Belgium and its people on every occasion, whose democratic beliefs I disgust, whose rights and liberties are of no value to me, and whose laws I will break and destroy, fighting to install Sharia law. Allah Akbar ) Pas dan, na er zo hard voor gevochten te hebben, zal ik met trots mezelf Australier kunnen noemen. Natuurlijk integreren wij ons! (zo niet waren we al lang vertrokken) Laatst gewijzigd door Rizzz : 30 september 2011 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Nee snotneusje, jij weet niet eens dat hij zelfs door zijn eigen achterban werd uitgestoten wegens 'te racistische en te radicaal'...je bent weer stekeblind voor de ranzigheid van 'medegelovigen'....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan je niet. Citaat:
Ik stel vast dat je niet capabel bent om een citaat met link te geven waar ik "iedereen gelijk" als "allochtonen eerst" interpreteer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of welke feiten zijn er om dat in vraag te stellen.
Laatst gewijzigd door illwill : 30 september 2011 om 08:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Als een bedrijf (of dancing) na een tijd reeds te veel problemen heeft gehad met leden van een bepaalde groep (zoals vrouwen geen hand willen geven, hoofddoek niet willen afzetten, geen vrouwelijk gezag aanvaarden, willen bidden tijdens de werkuren, niet op tijd komen op het werk .. tot erger enz enz) dan is het een normale menselijke reactie een hele groep over dezelfde kam te scheren. Dat de goeden het moeten bekopen vanwege de al te grote problemen die anderen in hun groep veroorzaken net zoals een verzekering alle jongeren over dezelfde kam scheert nadat die verzekering vaststelde dat de meeste ongevallen veroorzaakt worden door jongeren. Ik heb destijds ook veel meer moeten betalen voor miojn autoverzekering toen ik jong was alhoewel ik nooit een ongeval had gehad. Moet ik dan de verzekeraar met de vinger wijzen ofwel die jongeren die mijn groep een slechte naam hebben bezorgd ? Als iemand bot vangt bij het ene bedrijf. Dat die dan gaat solliciteren bij een bedrijf dat hem wel aanneemt. Einde gezaag en geklaag.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 september 2011 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat was in het geheel geen poging om af te wijken, maar wel een droge constatering dat jij die altijd om bronnen en citaten met linkjes aan het gillen bent, zélf nogal eens verstek laat gaat wanneer aan jou bronnen en citaten met linkjes gevraagd worden. Dat jij graag met een vergrootglas op zoek gaat naar eventuele splinters in de ogen van je tegenstanders terwijl jouw eigen ogen vol zitten met zwaar gewapend betonnen H-balken, vaak als geïntegreerd deel van die plaat voor je hoofd.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Positieve discriminatie is inderdaad discriminatie. Maar deze wordt gebruikt om discriminatie tegen te gaan.Dit is maar één van de vele posts waarin u zegt voorstander te zijn van positieve discriminatie voor allochtonen. Gaat u dat nu plots ontkennen?
![]() |
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Omwille van die discriminatie zijn quota nuttig voor groepen zoals vrouwen, gehandicapten, holebi's, allochtonen,...; om die discriminatie deels weg te werken. Citaat:
Je kan dus geen citaat met link geven waar ik "iedereen gelijk" interpreteer als "allochtonen eerst". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben trots op degenen die jullie zo verguizen. |
|
![]() |
![]() |