![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ![]() verklaar U nader aub. vindt U "jood" ook een "ras" dan? en wat te denken van het "katholieke" "ras" of het "hindoe""ras"? of tellen die niet mee? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 oktober 2011 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hola, iedereen is geboren als een moslim.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() maak er een ingeweken vlaamse blonde atheist van en er wordt met geen woord over gerept.
Plakt er een baard aan, potje haarverf en een zonnebank, laat hem het onzijdig lidwoord vergeten en lap! dat wint de gouden geit! Blijkbaar zijn er nog anderen die van dezelfde mening zijn: lees het volledige artikel hier Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar moslim kan je wèl worden naar het schijnt.... hoezo dan "ras" Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Ja? Wat wil je daarmee zeggen? Ik zie het woord "ras" daar namelijk niet staan, of bedoel je dat moslims volgens jou een apart ras vormen, en Nederlanders ook?
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan me daar echt groen en geel aan ergeren, en je komt het verkeerdelijk gebruik van lidwoorden en aanwijzend voornaamwoorden steeds vaker tegen, zelfs in artikels in de krant. Constructies als "de meisje die", "deze jongentje" en soortgelijke taalkundige gruwelen. Dan weet je meteen dat de schrijver daarvan een allochtoon is, dat de kwaliteit van het onderwijs enorm gekelderd is en dat de eindredacteur heeft zitten slapen.
![]() |
![]() |
#68 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moslim = geloof Ik dacht dat het verband duidelijk was.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zie je ze al staan bij de Oscar uitreikingen? Ik ben een ....( vul in), met .... (vul in) bloed...., en ik ben een (schrappen wat niet past) boeddhist/christen/jood/moslim/hindoe/andere (specifieer). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer bekende en bejubelde Nederlander. ![]() Beruchte Nederlander.
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar de foto's van Nederlanders die maddox heeft geplaatst. En verder wat Cynara Cardunculus al zei. Daar heb ik niets aan toe te voegen.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik herinner me trouwens toen ik op de lagere school zat dat het niveau hoger was dan in veel andere lagere scholen. Wel was de overgrote meerderheid in die school autochtoon (of alleszins Europees, sommige hadden wel buitenlandse ouders). Her en der waren er ook Georgische Joden en geadopteerde Aziaten. Ik werd in het zesde leerjaar klaargestoomd voor een fikse verandering in leerregime en een verhoging van niveau. Toen ik aankwam in die school was het niveau bedroevend laag en iedereen van mijn ex-klas kon overdreven goed volgen. De discipline was hoger toen leerkrachten gezag hadden over een klas waarvan de cultuur dezelfde was als de zijne. Volgens mij is dat in multiculturele klassen moeilijker te verwezenlijken, tenzij we superleerkrachten hebben. Desondanks ben ik niet zo'n liefheber van witte scholen. Ik ben wel voor een strikte monocultuur over verschillende ethniën en bij voorkeur in scholen met een meerderheid autochtonen of geautochtoniseerden die de allochtone leerlingen het vuur onder hun schenen leggen meer hun best te doen (wat ze in zulke omgeving geneigd zijn te doen willen er bij de meerderheid horen). Laatst gewijzigd door Weyland : 4 oktober 2011 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vindt ge trouwens van mensen die hun dochters enkel laten huwen als de kandidaat in kwestie zich bekeert tot hun eigen geloof? Racisten? of discrimineerders? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 oktober 2011 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen héél lang praten over het Vlaamse onderwijs. Maar als we rustig en rationeel kijken naar de output op macro niveau constateren we een aantal dramatische en hardnekkige karakteristieken van de 'productie'. Zo is het feit dat de helft van de output niet in staat is verstaanbaar Nederlands te spreken (meestal betreft het witte autochtonen) waarschijnlijk een wereldrecord. Verder zien we dat er nauwelijks productie plaats vindt van techneuten. Mensen die echt wat kunnen dus. De meeste Vlamen beperken zich tot feeststudies. De gemiddelde kennis van buitenlandse talen is ook al bedroevend. Het voortdurend overschatten van die kennis verhult niet dat we te maken hebben met 'redelijk' Engels en belabberd Frans. Over andere talen hoeven we het helemaal niet te hebben. De meest dramatische karakteristiek is uiteraard de erin gepompte slaafsheid en lethargie die de Vlaam voraal tot de ultieme kantoortuinwerker maakt. Op tijd komen en géén vragen stellen. Tel uit je winst. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 oktober 2011 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan zijn corruptiegehalte zou ik zeggen: volbloed Belg.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Door nieuwsgierigheid gedreven werkijver is uiteraard het beste wat we kunnen hebben. Helaas laat die mentaliteit wel eens te wensen over in Vlaanderen;
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 oktober 2011 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij verwacht te veel.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, dan mag het wel natuurlijk.
Neen, d�*n is het zelfs iets goeds.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |