![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ach ja, en hoe meer jullie met die illegaal rotzooi bezig zijn, hoe meer last de normale, niet-criminele gebruiker gaat krijgen van DRM.
Ik gebruik Open Source software en geef mijn heraldische tekeningen vrij onder de Creative Commons licentie. Ik protesteer dus zonder egoïsme en criminaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Join the pirates ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de huis-, tuin- en keukengebruiker is dat Chinees.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de oplossing zit bij de auteursrechtenorganisaties die moeten een oplossing bedenken om terug mee te zijn met hun tijd. Ze gebruiken een volledig verouderd marktmodel om een totaal vernieuwde markt te beteugelen, zoiets loopt gegarandeerd mis. Ik weet niet wat voor hen een leefbare economische oplossing is. Ik ben een volledig principiële voorstander van 100% open source, of het nu over muziek of software gaat.
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() Open source ok.
Maar niet mijn OS.En niet mijn Office suite met access en track changes en sharepoint en eye candy powerpoint. Ik heb die nodig voor mijn werk. En ook geen open source programmeertalen. Ik wil een industry standard voor industry toepassingen en ik wil daarvoor geld betalen. Alle entertainment is mij gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En "geen open source programmeertalen", realiseer je je het verschil tussen de GUI en de programmeertaal zelf ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Burger
|
![]() Gerecht blundert bij blokkering "The Pirate Bay"
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...rate-Bay.dhtml God en klein pierke kan dus ondanks het vonnis TPB naar hartelust blijven "raadplegen". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik werk niet zo vaak met powerpoint. Ik weet nog wel dat de OpenOffice-ondersteuning voor powerpoint-bestanden niet zo denderend was. Is dat al wat gebeterd met LibreOffice? Allez, voor Open Document presentaties ging alles fijn, maar de comptabiliteit met Office was niet zo goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt, je moet dan ook niet meer werken met Office om die powerpoints te openen, je slaat beter op als .pdf en opent dan met adobe.
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Effecten test ik niet uit, maar ik merkte wel op dat alle grafische pijltjes verkeerd zaten. Dus toch nog wat werk aan de winkel daar. Natuurlijk, eventjes verslepen en dat is handmatig opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het vonnis staat te lezen dat enkele domeinnamen van The Pirate Bay, onder meer de .org, .com en .net domeinnamen geblokkeerd moeten worden, maar telkens staat er ook www. voor. Dat is eigenlijk een subdomein, waardoor Belgacom en Telenet de toegang tot de eigenlijke domeinnaam niet moeten blokkeren. Ook de downloads zelf zullen hier geen hinder van ondervinden. Die gebruiken een ander subdomein om de server te raadplegen, namelijk tracker.thepiratebay.com.bron
![]() |