![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als "de vuilbak buitenzetten' en 'de kuisvrouw betalen' telt als meekuisen is het antwoord 'ja' ![]() Ik vrees een beetje dat de mama's gemiddeld gesproken toch hoger scoren op de 3G-test. ik kan me weinig voorstellen bij een rationele partnerkeuze. Hou jij echt een soort aanstiplijst bij met punten waaraan de vrouw moet voldoen. Zo van: 1 fysieke aantrekkelijkheid : -Benen : 9/10 -Kontje : 6/10 (iets te dik) -Borsten : 8/10 (lekkere mangootjes) -Neus : 7/10 -Lippen : 10/10 -Haar : 2/10 (ziet erg high maintenance uit, wil niet noodzakelijk weten hoe het er 's morgens vroeg uitziet, en nog minder hoelang ze voor de spiegel staat voor het terug op orde is) totaalscore fysieke aantrekkelijkheid : 42/60 of 14/20 : geslaagd met onderscheiding Intelligentie -Kent de buitenspelvalregel bij voetbal : 8/10 -Kent favoriete biersoort en weet op welke temperatuur die geserveerd moet worden : 10/10 -Stemt op de verkiezingen niet op de knapste kandidaat, maar diegene die echt wat te vertellen heeft : 8/10 -Weet een gesprek op niveau te onderhouden : 10/10 totaal intelligentie : 18/20, grootste onderscheiding Gevoel voor humor. 't is een vrouw. Punt niet van toepassing. Stiptheid Heeft op het uur dat je moet vertrekken 'nog 10 minuutjes' nodig. Houdt het ook effectief bij die tien minuten. stiptheid : 14/20, onderscheiding. Netheid -Kan uit het hoofd 5 soorten vloerreiniginsmiddelen opnoemen. 9/10 -Kent het verschil tussen een bezem en een zwabber : 10/10 totaal : 19/20, grootste onderscheiding Kledij -durft al eens een stukje decolleté te laten zien. Zou wel iets vaker mogen gebeuren. 8/10 -draagt korte rokjes, ook in de winter. 10/10 totaal : 19/20, grootste onderscheiding Persoonlijke hygiëne -gebit : erg verzorgd : 10/10 -Parfum : te zwaar : 4/10 -Okselhaar: afwezig: 10/10 totaal 16/20, grote onderscheiding Maintenance level -heeft niet al te vaak huilbuien waarbij ze getroost moet worden zonder aanwijsbare reden : 7/10 -Haar subtiele hints zijn ook zonder microscoop zichtbaar : 9/10 -Heeft in de 36 keer dat je haar zag, slechts 8 paar verschillende schoenen aangehad. 8/10 Totaal : 16/20, grote onderscheiding. Trouw -die acht paar schoenen bestonden uit 5 verschillende paren 'fuck me' boots (één paar zelfs knalrood) en 3 paren naaldhakken. Alarmsignaal. 2/10 -Haar korte rokjes zijn uit leer. alarmsignaal. 4/10 Totaal : 6/20. Niet delibereerbaar. Afvoeren die slet. Zo'n rationele partnerkeuze lijkt me echt maar vreemd. Maar ieder z'n meug.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 9 oktober 2011 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen niet zo punt per punt maar toch ... (je conclusie "Afvoeren die slet" verbaast me trouwens. Met zo'n score stuur je ze maar hierheen. Alhoewel ..."geen zin voor humor" ![]() Laatst gewijzigd door Quorn : 9 oktober 2011 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uw annekdote doet mij denken aan een ver verleden. Toen mijn broer in de klas kwam met een dode muskusrat, strikje rond de hals, rustend in een schoenendoos. Indrukwekkend zo'n beest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoffelijk blijven is niet onmiddellijk je sterkste kant.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als je mikt op een one-night stand is de enige vraag : wil ik voor of pas na de daad haar slaapkamer uitvluchten.
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Want dat beest doet niemand kwaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |