![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarom reageer ik hier eigenlijk nog op? Laatst gewijzigd door Hoera : 5 oktober 2011 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Dat vraag ik ij ook af...
![]()
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zal verklaren waarom die Fédération Wallonie-Bruxelles de plaats van de Communauté française de Belgique heeft ingenomen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u er hier in Bruxelles op staat Nederlands te gebruiken, wordt de rode loper voor u uitgerold en krijgt u de sleutels van het stadhuis cadeau. Nérgens ter wereld is het respect voor en de opofferingsgezindheid ten voordele van de Vlamingen groter dan in la capitale de l'optimisme. *parole d'honneur* En als u dát niet gelooft, zal ik u wel iets anders op de mouw proberen te spelden ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 oktober 2011 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft het me ongevraagd verteld. IK zie niet in hoe hij überhaupt op het idee gekomen zou zijn indien hij het niet echt beleefd heeft. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze die verfransing niet zagen aankomen ![]()
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() bart is God
|
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() staak anders eens
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Zeg me dan eens wijze, wat heeft die man in concreto gepresteerd? Zeg het me. Verlicht mijn dwalende geest.
Laatst gewijzigd door system : 5 oktober 2011 om 19:29. |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dacht U dat die kwamen van Carolientje en Woutertje, die na dag drie al vonden dat wat toen op tafel lag ruimschoots voldoende was... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Dat is allemaal een doekje voor het bloeden. Zijn schaduw daar zijn we niets mee. Het zijn de veldwerkers die dingen hebben gerealiseerd, niet dezen in de schaduw zitten zoals Dewinter en Dewever.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zit in je hoofd, man. Waarom kan je niet zwijgen over een niemendal? Welk trauma heb je opgelopen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot deel van de Brusselse magistratuur (jonger dan 50) is naar de Nederlandse school geweest. Veel van de Vlaamse counterparts in Brussel doet het met die 5 uurtjes per week vakantiefrans die ze op hun school hebben doorgeworsteld. Citaat:
De meeste Vlamingen zijn uiteraard verworden tot cultuurloze schooiers die zich in de armzalige provincie (goedkoop) hebben teruggetrokken. En maar schreeuwen tegen 'Brussel'. Citaat:
-Vlaamse radio > 90% Engelstalig -Vlaamse tv > 85% Engelstalig -Frans verplicht voor iedere inwoner van Vlaanderen Vlaanderen organiseert haar eigen verfransing. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 oktober 2011 om 21:46. |
|||
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |