![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Leerplannen tot daar; maar lesinhoud, veiligheids- en gezondheidsmaatregelen, normen en regels voor onderwijs... Ik denk vooralsnog dat die niet in het turks gepubliceerd worden. M.a.w. moddert die juf maar wat aan naar goeddunken of hoe zit dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb de indruk dat jij hier de enige rascist bent...dit zijn allochtone kinderen en iedereen in deze topic vind het slecht dat ze geen Nederlands leren en dus het beste voor hebben met de allochtone kinderen...jij wil liever dat ze geen Nederlands leren en dus een grote achterstand gaan oplopen. Waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() You really don't get the point, do you?
Onderwerpen waarbij iedereen op voorhand weet dat iedereen er dezelfde mening op na zal houden, hoeven geen discussie. Ik snap niet waarom men constant krantenartikels op dit forum komt gooien alsof niemand zelf de krant kant lezen. Doe het enkel als je denkt dat er verdeelde meningen zijn. Zien jullie nu nooit de grap als ik gewoon meningen uitlok om de ridicule reden dat er anders geen discussie zou zijn, want iederen houdt er dezelfde mening op na... Het triestige van de zaak is dat iedere domkloot er elke keer weer op ingaat. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 6 oktober 2011 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zou 't wel 'n goed idee zijn om �*lle lessen in 't Turks (en bij uitbreiding, andere scholen in 't Arabisch) te geven, dan kunnen ze later, als ze groot zijn, zeker meteen 'dieskriemienaatsjie' gaan krijsen als ze genen job vinden.
Die racistische, discriminerende Vlamen toch!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe denk je dat de andere leerkrachten erover denken? Krijgen we nu ook pakistaanse en indische juffen en misschien nog één of andere sjamaan voor sommige zwart-afrikaanse kinderen gerust te stellen?
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft iemand van jullie zich eigenlijk de moeite getroost om dat artikel eens te lezen? Of zijn jullie naar goede gewoonte weer niet verder geraakt dan de ronkende titel? Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Ok als ze kiezen om turks hun eerste taal te maken. maar dan niet komen klagen dat ze een gebrekkige kennis van het nederlandse hebben en dat dat de schuld van het systeem is. En dat ze daarom steun moeten krijgen.
De gevolgen van dit project kan je zo zien aankomen. Afzondering, achterstand, groupthink, onbegrip etc |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het artikel pleit juist om Nederlands als voertaal te gebruiken en niet het Turks, Berbers of Arabisch...want studies tonen toch aan dat je eerst één taal goed moet beheersen voordat je aan de andere begint? Lijkt je het dan niet logisch dat je de taal van je thuisland leert in dit geval dus het Nederlands? Wat is er dan schitterend aan kinderen de taal van hun vakantieland, Turks dus, te leren??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang de ouders zich als " Turken " beschouwen, en zij dit aan hun kroost overgeven, zal er niks beteren. Nooit dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met een tweetalige juf? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2011 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Later misschien Turks erbij, waarom niet, maar dat is toch niet het belangrijkste, vermits zij HIER leven, naar school gaan en later ook zullen gaan werken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat iedereen het hier goed voor heeft met deze kinderen. Ja, ok, mischien zijn er hier pedofielen aanwezig. Maar een normaal mens heeft het goed voor met kinderen, of niet misschien?
![]() |
![]() |