![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arrogante klootzakken zijn dit, niet meer en niet minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb iets tegen burka`s, mag ik dan alle vrouwen in het wilde weg beginnen uitschelden voor hoer?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn wel meer problemen. Mocro's die Joden pesten en zelfs de Hitler-groet brengen. Afschuwelijk...
http://www.youtube.com/watch?v=ozuNZ...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henkerd : 11 oktober 2011 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groter deel Marokkanen psychisch gestoord + inteelt oorzaak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een even grote hoek afhebben als...en wat betekend dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Graag voorbeelden van rechtse rakkers op dit forum die hun opponenten of allochtonen persoonlijk lastig vallen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echte conservatieven zouden het net eens moeten zijn met de 2 heren in de video; De vrouw in kwestie loopt er namelijk bij als een hoer. Ze moet het eens proberen in een SGP-dorpje, en ze zal krak dezelfde reacties krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Hoe kan je zo bekrompen zijn? Ik ben geen kunstliefhebber in de zin van schilderijen. Maar vrouwelijk schoon is bij mij een kunstvorm die mij enorm kan bekoren. Godzijdank woon ik in een westerse wereld waardoor ik regelmatig verrast wordt door het andere geslacht dat met fierheid hun vrouwelijke rondingen laten zien. Ik beken, ik haat mijn cultuur niet, ik geniet er volop van en ben bereid te vechten tegen verzuurde eigen cultuur hatende westerse mensen. Het zien van zo’n vrouwelijk schoon in het dagelijks leven is beter voor de innerlijke man dan het slikken van dagelijkse antidepressie pillen. Mijn respect voor de vrouwelijke journalist zal geen graad lager worden door haar sexy outfit. Integendeel, onze maatschappij wordt overspoeld door achterlijke culturen die de vrouw terug als persoonlijk broedmachine willen herschikken. De dag dat ze erin slagen om mijn dagelijkse dosis tieten af te pakken, dan maar pas zal ik echt kwaad worden.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 oktober 2011 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Hier een tip:
Ga eens in de hoerenstraten kijken vanavond en schrik niet dat 80 procent van de mannen daar gewoon islamitische turken en marokkanen zijn. Wat doen zij daar? Wie kan dit aan mij vertellen? Een meisje vertelde mij nog een heel mooi verhaal. In de haagse hoerenbuurt werkt een Marokkaanse vrouw achter het glas en een hindoestaanse man gaat elke week met haar stoeien. Maar wist je dat deze marokkaanse meid gewoon getrouwd is en twee kinderen heeft en in het dagelijkse leven zwaar gesluierd rondloopt? Zo zie je waarom die moslim meiden een burqa en niqaab willen dragen, dus gewoon om hun anonieme en geheime sekskontakten geheim te houden he. maar ja, men zal wel zeggen van islam bracht beschaving door de penis en vagina te besnijden en het weg te stoppen onder tien meter stof. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs als men het niet eens is met iemands manier van kleden, heeft men dan het recht die persoon uit te schelden en te beledigen? Die vrouw wordt meteen voor slet en hoer uitgemaakt. Een schande is het! Ik vind burka's, djellala's of hoe het heet en de gewone hoofddoek ook beledigend. Ga ik daarom de vrouwen die dat dragen meteen uitmaken voor achterlijke onnozele trutten die te lomp zijn om te merken dat ze onderdrukt worden? Nee, hé, dat doe ik niet omdat ik mijn standpunt liever op een beleefde manier wil duidelijk maken en al zeker niet door een scène te schoppen in het midden van de straat. Om dezelfde reden zouden die allochtone mannen zich moeten schamen om die dame zo uit te schelden.
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zo'n kleinburgerlijk preuts ventje
![]()