![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat jij een relatie hebben met iemand gelijkstelt aan sex hebben met iemand.
![]() Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 10 november 2011 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Neen nu serieus, ik moet geen ander hebben dan mijn schat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ken het gevoel jaloezie gewoon niet ... maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dat ook zo ziet hoor ... vind het wel spijtig dat ik geen jaloezie ken, want dat wt idd wel eens geinterpreteerd als te weinig houden van of ongeinteresseerd zijn, maar dat is het absoluut niet ... heb om die reden dat wel leren ontwijken ... ge kunt absoluut niet goed doen met toe te geven dat ge niet jaloers zijt hoor ... Laatst gewijzigd door Anna List : 10 november 2011 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al is eraf blijven natuurlijk nog altijd wijzer... maar we zijn geen heiligen natuurlijk. maar idd een open relatie ... lijkt me schoon in theorie, maar ik heb er nog geen enkele (in schoonheid! ... ik wil het niet hebben over de tig koppels die alleen nog in t zelfde huis wonen en t bed delen) ook weten standhouden in de praktijk ... ttz toch niet meer dan dan een paar jaar ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() astamblieft.
lees het citaat waarop ik antwoord: "met als gevolg minder verwante problemen als incest, huiselijk geweld, partnerverkrachtingen etc"
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zo'n club ... waar ge dan naartoe trekt echt met t doel en t plan om sex te hebben ... dan is uw goesting toch al over zeker ?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 10 november 2011 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Parenclubs zijn niet meer dan veredelde bordelen met een laagje beschavingsvernis, met dat verschil dat ook vrouwen klant zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je al in veel parenclubs geweest overigens? Ik vermoed van niet. ![]() In de betere clubs vindt je een mix van twintigers, dertigers en veertigers, geen idee waarom sommigen hier denken dat parenclubs een midlife-clienteel hebben. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 november 2011 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Akkoord dat het uiterlijke, openlijke, van de seksuele revolutie is verdwenen. Daarmee is niet gezegd dat het hebben van meerdere partners er op is verminderd, ondanks AIDS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist, ik ben niet geïnteresseerd in parenclubs. Dat wil niet zeggen dat 'k niet weet hoe het er aan toe gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ervaringsdeskundige min of meer. ![]() Citaat:
Er zijn uiteraard swingers met relatie-problemen maar niet significant meer dan in het 'normale' leven lijkt me. Je kan overigens 'swingers' hierboven vervangen door 'motorrijders' , en 'parenclub' door 'motorclub'. Er is niet echt veel onderzoek denk ik die de richting die je hier uitgaat zal bevestigen. Citaat:
De ervarigen die ik heb zijn veel positiever, er zijn nu eenmaal mensen die de exclusiviteitsclausule die traditioneel bij een relatie hoort niet aanvaarden. Het gaat dan puur om het fysieke aspect uiteraard en bij vele mensen is dat het resultaat van een jarenlang proces waarbij vaak nogal wat taboes sneuvelen maar men uiteindelijk toch een soort 'bevrijding' ervaart. In zulke clubs krijgt men dan de gelegenheid om die vrijheid te benutten, indien beide partners daar met eenzelfde ingesteldheid (en met goede afspraken ivm de grens van het toelaatbare) heengaan, is dat zeer zeker een avontuur dat net frustratie en depressie tegengaat en zelfs tot een diepere relatie met de partner kan leiden. En ja, ik ken zo tientallen koppels die in dat geval zijn, veelal twintigers en dertigers. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 november 2011 om 10:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |