![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat niet onder de tafel, de financiele regeling tussen u en uw advocaat is prive. De belastingen mogen het u niet eens vragen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 november 2011 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() O hai !
Is dit een rechtsstaat of niet ? Indien een rechtsstaat = geen materieel bewijs = Clottemans niet te veroordelen. Indien GEEN rechtsstaat = volksjury samengesteld door zeer emotioneel beinvloedbare personen (ik zeg NIET stelletje bijna-randdebielen), geleid door een sluwe, gewiekste, rad-van-taal goedverdienende Vermassen die dan ook nog fier is op het feit dat hij een uiterst betwistbaar verdict uitgelokt heeft. Clottemans was "gefundenes Fressen" voor die Vermassen en zijn kliekje. Zou graag eens diezelfde Vermassen willen zien in een gelijkaardig proces tegen de dochter van een of andere politieker. LOL. Kthxbai. Jan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook al heeft ze geen vijanden, zijn er geen andere erfgenamen, is het duidelijk dat het om een aanslag handelt en wist iedereen dat ik haar ging bezoeken om haar opnieuw proberen geld af te troggelen, toch kan ik volgens jou nooit veroordeeld worden, omdat er "geen materiële bewijzen" zijn ? Je kijkt echt te veel naar CSI hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de bedrogen echtgenoot die "van niks wist en zich nooit heeft afgevraagd waar zijn vrouw op vrijdagavond ging slapen", de afgewezen minnaar die "ofwel ik ofwel niemand" beweerde, mogelijke andere kandidaten uit de club die "waarom die hollander en ik niet" dachten. Daartegenover wist Clottemans dat de hollandse stier er een harem op na hield, en was ze zelfs akkoord met haar tweederangsrol! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clottemans heeft dik gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Uiteraard, mits enige fantasie kun je iedereen erin betrekken, van de plaatselijke koster tot een voortvluchtige Albanees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleszins, ik heb niet de indruk dat je helemaal begrijpt hoe het parket werkt, waarom denk je de verdachte nu - sinds de wet daartoe verandert is, langs de KI onderzoeksdaden kan laten afdwingen? Omdat het parket alle mogelijke pistes al heeft onderzocht?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Er was niets, nul, zero, rien. Het staat je vrij daar smalend over te doen - ik gun iedereen zijn kleine kantjes - maar de feiten zijn er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik ben blij dat ze die gestoorde psychopaat achter slot en grendel hebben gestoken. In Straatsburg zal ze ook wel bot vangen, ze zullen haar leugens daar ook wel doorzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar, je bent van kleine kantjes zelf niet gespaard gebleven.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vroeg de jury van de man te veroordelen zonder bewijs omdat er geen bewijs nodig was, "kijk maar naar de zaak Clottemans," zei hij.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
U heeft wel een punt dat er eerst sprake moet zijn van grond voor verdenking van fraude eer de BBI wordt ingeschakeld en eer er vervolgens een onderzoeksrechter kan worden aangesteld.... Wat advokaten betreft is het zelfs nog erger....die kunnen zelfs nog een hoop boel krijgen met de orde als ze van fraude worden beschuldigd... edit: als ik het goed heb gelezen dan komt er binnenkort bovenop de direkte belastingen nog de BTW bij...controle door twee organen.... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 november 2011 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zoals de procureur zei, er is geen bewijs nodig om iemand te veroordelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
U verwart "inzage in het dossier" met "informatie ter controle van erelonen"...
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verschillende experts hebben de onderzoekers een tunnelvisie verweten. Waarschijnlijk omdat ze andere pistes zo grondig onderzocht hebben. |
|
![]() |
![]() |