Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2011, 01:37   #61
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
op dirtectorie niveau kijken: dus windowsmap opendioen en de titels lezen
Sorry maar dat is niet duidelijk genoeg voor me vrees ik.

Ik ben nog altijd blond.
Oud 11 november 2011, 01:39   #62
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Heb ik iets gemist en is er intussen een concrete diagnose gesteld?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 02:11   #63
Groentje-18

Standaard

Neen.

Behalve dan een mogelijk kwaadaardig melanoom wat nu onderzocht wordt, is er officieel niks gevonden.
Behalve dan ohja, dat mijn longen chronisch geïrriteerd zijn ook wat me natuurlijk niet verbaasde gezien al het gestook en dat er verder niet veel uit de ct thorax afgeleid kan worden.
Begin september zaten er alvast geen joekels van metastasen.
Maar die huidvlek die veranderd was iig en op mijn rug net langs mijn wervel stond waar alles begonnen is en waar ik al maanden naar ben aan het wijzen, is wel pas mandag weggehaald.

En dat ik pijn heb, afhankelijk van waar de druk of wat het ook mag zijn zit: aan de zijkanten van mijn thorax een kloppend gevoel, pijn als ik slik, pijn als ik naar beneden kijk, pijn als ik hoest (in hals of hoofd of beide), pijn op de borst, pijn, heel veel pijn die bijna niet te harden is.

Vena cava superieur syndroom waarschijnlijk.

Ik zeg ook de hele tijd tegen mijn vriendin dat het toch niet kan maarja.
Lang zal ik dat niet meer zeggen allicht.

Inmiddels nog altijd geen dokter die het serieus neemt. Eigenlijk geeneen dokter die het weet ook van die moedervlek, al hebben ze wel allen naar mijn rug gekeken.

Ik ben zo dood en ik wil het niet. Het is zo oneerlijk. Ik ben hier godverdomme op geen km van het zogenaamde topziekenhuis maar denk maar niet dat ze me willen helpen. Psychiatrische patiënt hé. Als er maar iemand met me mee zou gaan en het uitleggen... Dan was ik er denk ik. Het risico werd dan een beetje te zot.

Alleen moest dat drie maanden geleden al gebeurd zijn, en niet nu.
Ik denk niet dat er nu nog iets kan gedaan worden voor mij.

Ik bedoel: ik moet ook een beetje redelijk blijven hé. Als alles in éénzelfde richting wijst ....

Het is alleen zo fucking oneerlijk en zo ondraaglijk dat ...
ik kan het totaal niet geloven, dat het mij overkomt, ik wou nog zoveel. Ik was net zo gelukkig. Hoe moet ik het aan mijn vrienden en familie uitleggen dat het zeker is dat?
Hoe kan ik hen aandoen dat? ... Het is gewoon zo oneerlijk.
Oud 11 november 2011, 02:16   #64
Groentje-18

Standaard

Mijn hals is opgezet nu, zelfs mijn voet bewegen zorgt ervoor dat ik daar pijn heb. Dat kan volgens mij toch niet ik bedoel.

Wat ik niet fijn vind, is de idee dat jullie dit later misschien gaan ophalen en denken "oh wat jammer" terwijl ... tja.
Oud 11 november 2011, 07:56   #65
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik kan nog steeds geen enkele beweging maken, mijn romp niet draaien, mijn hals voelt alsof er acuut plaatsgebrek is, in die mate zelfs dat het geluiden produceert als ik me draai...
Hey, heb net geprobeerd en ... mijn nek maakt ook geluid als ik m'n hoofd draai

Redelijk veel geluid zelfs.

Ik ga echt n keer naar de kinesist/osteopaat. Moet jij ook nog altijd een keer doen denk ik.

Citaat:
Vena cava superieur syndroom waarschijnlijk.
Certainly NOT.

Laatst gewijzigd door Knipp : 11 november 2011 om 07:57.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2011, 08:08   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Meetbare dingen.

Dupuytren in de rechterhand.Nog niet pijnlijk of belemerend, maar dat komt er aan.
Astma.

Geestelijke probleempje, paranoia.
Oud 13 november 2011, 18:52   #67
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Hey, heb net geprobeerd en ... mijn nek maakt ook geluid als ik m'n hoofd draai

Redelijk veel geluid zelfs.

Ik ga echt n keer naar de kinesist/osteopaat. Moet jij ook nog altijd een keer doen denk ik.

Certainly NOT.
Zeker doen!
Ga ik ook doen.
Probeer indien mogelijk ervoor te zorgen dat je een licentiate treft. Dat verschil is blijkbaar enorm.
Bij mijn kine (bachelor) moest ik zowat om het half jaar terug gaan: massage en infrarood therapie. Bij de "nieuwe" die licentiaat was, heb ik één keer een reeks moeten doen. Ze heeft me (tot mijn ergernis in het begin ) nooit gemasseerd, maar deed bepaalde bewegingen met mijn hoofd/hals en leerde me oefeningen aan, die ertoe hebben geleid dat ... het (spierspanningshoofdpijn) compleet en zeer snel verdwenen is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Meetbare dingen.

Dupuytren in de rechterhand.Nog niet pijnlijk of belemerend, maar dat komt er aan.
Astma.

Geestelijke probleempje, paranoia.

Daar heb ik nog nooit van gehoord?

Van je astma wel. Allesbehalve plezant lijkt me. Ik ken ook een aantal mensen die het hebben.
Hoe paranoïde?
Oud 13 november 2011, 18:57   #68
Groentje-18

Standaard

Al mijn lichamelijke klachten had ik geordend in een word document. Maar gezien ik enkel de "samenvatting" (die had ik zelfs gemaakt) aan mijn arts wou geven en daarom de rest even had gewist zodat de printer niet alles zou afprinten, is de rest permanent verdwenen. Blijkbaar heeft mijn pc dat automatisch opgeslaan? Tenzij ik uit automatisme toch op die knop "opslaan" heb geklikt...

Plus ervoor zorgen dat de klachten een beetje overzichtelijk genoteerd staan. Mijn huisarts van hier wil het serieus bekijken.
Hij weet wel nog niet over het moedervlekje. Hopelijk schrik ik hem er niet al te veel door, want ik heb een derde oog voor paniek, ... en alle andere geestelijke sensaties waardoor ik, als ik bij hem nog maar twijfel of dat als mogelijke alles-verklarende hypothese signaleer, zal beginnen flippen.

Dinsdag krijg ik ook volledigere bloeduitslagen. Van drie weken terug dan wel.
Morgen nog een hospitaal stalken dat blijkbaar mijn cd-rom met CT van een ander hospitaal en bloeduitslagen van andere hospitalen achterhoudt, al heb ik twee weken geleden al ge-e-maild met het verzoek om het op te sturen en die vraag zelfs al via de ombuds gesteld.
Ik had er ook de nieuwe bloeduitslagen bij gevraagd maar blijkbaar zijn die staatsgeheim ??

Onze Belgische gezondheidszorg is echt onmogelijk.

Ik kan niet wachten om al de avonturen die ik er de voorbije drie maanden heb meegemaakt te bundelen en het desnoods uit te geven (ga het minstens bloggen) , maar first things first helaas en het is allemaal zo traumatisch en zo onrechtvaardig geweest, dat ik er bijna niet durf te beginnen om alles overzichtelijk weer te geven via een blog wegens ophalen van alle herinneringen. Uiteraard zou ik daar alle privacy-dingesen uit weg laten.

Maar ik ben er wel zo'n 10 000 % zeker van dat er dingen zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen, en dat is een heel groot understatement.
Ze hebben chance dat ik te moe ben om er nu mijn tanden in te zetten en de komende dagen amper tijd zal hebben, zodat de herinneringen en de daaraan verbonden emoties slijten.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 november 2011 om 18:58.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 19:09   #69
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:

Dinsdag krijg ik ook volledigere bloeduitslagen. Van drie weken terug dan wel.
Morgen nog een hospitaal stalken dat blijkbaar mijn cd-rom met CT van een ander hospitaal en bloeduitslagen van andere hospitalen achterhoudt, al heb ik twee weken geleden al ge-e-maild met het verzoek om het op te sturen en die vraag zelfs al via de ombuds gesteld.
Ik had er ook de nieuwe bloeduitslagen bij gevraagd maar blijkbaar zijn die staatsgeheim ??

Bij de Hulk is het ook zo allemaal begonnen.
Oud 13 november 2011, 20:52   #70
Groentje-18

Standaard

Een paar maanden geleden vond ik een ultra-lange haar op mijn ... bovenbeen. Gelukkig zijn die sowieso zeer blond en zeer dun tot mogelijk zelfs niet aanwezig, want ik wist niet dat ik er daar zat.
Blijkbaar was er een foutje in geslopen zodat het groeien niet wou stoppen. Vijf cm ofzo.
Twee keer geplukt, wel niet meer teruggezien.

Toen zei al iemand dat ik een medische ramp, of in een vlieg aan het veranderen was.
Oud 13 november 2011, 21:19   #71
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry maar dat is niet duidelijk genoeg voor me vrees ik.

Ik ben nog altijd blond.
Hangt ook van de versie af maar de meeste windows programmas hebben een rollback functie maar.ik denk dat je wel uw document zo moet starten en instellen

Je kunt altijd back doen of undo op het.moment dat je zon blunder maakt
Je kunt ook altijd document verlaten en niet opslaan al uw veranderingen zijn dan niet geldig
andere truuk is dar er gewoonlijk een backup file staat ofwel wordt dat.opgeslagen in een temp file maar dan.met je uw ganse schijf eens doorzoeken met een trefwoord op inhoud.

Laatst gewijzigd door brother paul : 13 november 2011 om 21:22.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2011, 21:28   #72
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Hangt ook van de versie af maar de meeste windows programmas hebben een rollback functie maar.ik denk dat je wel uw document zo moet starten en instellen

Je kunt altijd back doen of undo op het.moment dat je zon blunder maakt
Je kunt ook altijd document verlaten en niet opslaan al uw veranderingen zijn dan niet geldig
andere truuk is dar er gewoonlijk een backup file staat ofwel wordt dat.opgeslagen in een temp file maar dan.met je uw ganse schijf eens doorzoeken met een trefwoord op inhoud.
Dank je voor de technische uitleg.

Dat is het stomme.

Toen ik het wiste, wist ik heel goed: niét opslaan, niét opslaan, niét opslaan, want je hebt een probleem.
Ik heb het afgeprint en ik ben weggegaan, met het verkorte document afgeprint onder de arm en ook op die wijze op de pc staand (in doc).
Toen ik 's avonds thuiskwam heb ik word gewoon dichtgeklikt, eraan denkend dat als-ie me zou vragen of ik wijzigingen wou opslaan ik zeker "neen" moest klikken.
Alleen vroeg-ie me dat niet.
Het besef hoe laat het was, kwam er al gauw.

Het kan zijn dat ik ooit heb ingesteld (het kan heel goed zijn zelfs, gezien ik vaak uitgebreide werken maakte en doordat mijn laptop al eens graag crasht dan uren werk verloren zag gaan), dat-ie automatisch om de zoveel tijd saved ...
Ik heb al gezocht op de titel: geen resultaat.

Morgen huisarts en te moe de dingen netjes overzichtelijk te maken, heb er al veel meer dan genoeg tijd aan besteed en ben het lichtjes moe (ben zelf ook veel te moe).
Omdat het nu al zo lang geleden is allemaal, weet ik ook allemaal niet zo goed meer hoe het verliep ...
Dat is de reden waarom ik noteer. Anders vergeet ik het. Alleen vergeet ik iets ook van zodra ik het genoteerd heb, als ik weet dat ik iets ergens anders heb opgeslaan lijk ik het automatisch uit mijn eigen geheugen te wissen.
(Daarom schrijf ik dingen ook bewust op. )
Oud 13 november 2011, 22:04   #73
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dank je voor de technische uitleg.

Dat is het stomme.

Toen ik het wiste, wist ik heel goed: niét opslaan, niét opslaan, niét opslaan, want je hebt een probleem.
Ik heb het afgeprint en ik ben weggegaan, met het verkorte document afgeprint onder de arm en ook op die wijze op de pc staand (in doc).
Toen ik 's avonds thuiskwam heb ik word gewoon dichtgeklikt, eraan denkend dat als-ie me zou vragen of ik wijzigingen wou opslaan ik zeker "neen" moest klikken.
Alleen vroeg-ie me dat niet.
Het besef hoe laat het was, kwam er al gauw.

Het kan zijn dat ik ooit heb ingesteld (het kan heel goed zijn zelfs, gezien ik vaak uitgebreide werken maakte en doordat mijn laptop al eens graag crasht dan uren werk verloren zag gaan), dat-ie automatisch om de zoveel tijd saved ...
Ik heb al gezocht op de titel: geen resultaat.

Morgen huisarts en te moe de dingen netjes overzichtelijk te maken, heb er al veel meer dan genoeg tijd aan besteed en ben het lichtjes moe (ben zelf ook veel te moe).
Omdat het nu al zo lang geleden is allemaal, weet ik ook allemaal niet zo goed meer hoe het verliep ...
Dat is de reden waarom ik noteer. Anders vergeet ik het. Alleen vergeet ik iets ook van zodra ik het genoteerd heb, als ik weet dat ik iets ergens anders heb opgeslaan lijk ik het automatisch uit mijn eigen geheugen te wissen.
(Daarom schrijf ik dingen ook bewust op. )
Je moet op inhoud zoeken niet op titel
Oud 13 november 2011, 23:12   #74
Groentje-18

Standaard

Hoe doe je dat?

Inmiddels ook tekenen van een opkomende keelontsteking trouwens (enfin, misschien blijft het bij gewoon wat irritatie en pijn).
Oud 13 november 2011, 23:15   #75
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe doe je dat?

Inmiddels ook tekenen van een opkomende keelontsteking trouwens (enfin, misschien blijft het bij gewoon wat irritatie en pijn).
start buttom van windows, en search functie zoeken, dat staat daar, eventueel op inhoud aanvinken hangt af van de windows versie
Oud 13 november 2011, 23:21   #76
Groentje-18

Standaard

Dank je.

Even mijn frustraties uiten:
Hoesten leidde al tot hoofdpijn zoals een mysterieus mechanisme ertoe leidt dat mijn arm opsteken zorgt dat ik hik en de gekste dingen (ik beweeg iets -> pijn in hoofd, thorax of ergens daartussen elders). Maar nu ik zit te kefferen is die druk op hoofd wel een beetje te veel en ondraaglijk en keelpijn-medicijn is vermist, met te weinig licht in mijn krot om te zoeken en ik die mijn lijf niet in bochten kan wringen (en mijn pc die voortdurend vasthangt) is mijn grens nu toch stilaan echt bereikt.

Dat die ex-moedervlek jeukt tot en met en de pleister er naast hangt helpt ook niet.

Zucht.

Het zo beu. :[
Oud 13 november 2011, 23:26   #77
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dank je.

Even mijn frustraties uiten:
Hoesten leidde al tot hoofdpijn zoals een mysterieus mechanisme ertoe leidt dat mijn arm opsteken zorgt dat ik hik en de gekste dingen (ik beweeg iets -> pijn in hoofd, thorax of ergens daartussen elders). Maar nu ik zit te kefferen is die druk op hoofd wel een beetje te veel en ondraaglijk en keelpijn-medicijn is vermist, met te weinig licht in mijn krot om te zoeken en ik die mijn lijf niet in bochten kan wringen (en mijn pc die voortdurend vasthangt) is mijn grens nu toch stilaan echt bereikt.

Dat die ex-moedervlek jeukt tot en met en de pleister er naast hangt helpt ook niet.

Zucht.

Het zo beu. :[
pak een pijnstillerke en kruipt in uw bed zou ik zeggen
Oud 13 november 2011, 23:27   #78
Groentje-18

Standaard

Beide heb ik twee uur geleden geprobeerd.

Dafalgan codeïne forte 1g doesn't work. Ne hele zak ook niet, voltaren ook niet, ...

Ach ja, morgen en overmorgen zal ik wel al een deel te weten komen.
Oud 13 november 2011, 23:30   #79
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beide heb ik twee uur geleden geprobeerd.

Dafalgan codeïne forte 1g doesn't work. Ne hele zak ook niet, voltaren ook niet, ...

Ach ja, morgen en overmorgen zal ik wel al een deel te weten komen.
ja je hebt al genoeg pijstillers
stop dan een bonbonneke of iets zoet in de mond

ik ga't u voorspellen: zal negatief zijn

Laatst gewijzigd door brother paul : 13 november 2011 om 23:30.
Oud 13 november 2011, 23:34   #80
Groentje-18

Standaard

Tja, het kan me geen bal meer schelen wat het is. Ik ga er zelf ook geen moeite meer voor doen. Hun verantwoordelijkheid, niet de mijne. Meer dan naar een arts gaan kan een mens niet doen.

Ik wil gewoon dat die stomme pijn verdwijnt want dat is gewoon ... om meer dan de muren aan op te lopen.
Ik bedoel, zelfs als ik typ stijgt de pijn/druk in de voorkant van mijn hals en op mijn schouders..
En ernaast moet ik intussen 7845778658 dingen regelen, dat is ook allerminst grappig. Zeker als dan zou blijken dat het wel "iets" is, wat dan ook.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be