Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 16 november 2011, 18:52   #61
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een schamoteurke is ie. Dus dat zo iemand nu voor de NVA stemt, verwondert me dan ook niets. En dus, een totaal verblokte NVA is nu meer dan ooit een realiteit.
En wat dan te zeggen van blokkers die eventueel naar de sossen of de tsjeven 'fluctueren? Ga je voor die partijen de lijn ook doortrekken of ben je daar te laf voor? Of ga je misschien ontkennen dat er geen fluctuatie tussen het VB en die traditio's bestaat en vice versa?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 18:57   #62
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Sorry, ik ga me echt niet laten verleiden tot het verdedigen van de CD&V...
Al komen ze me menselijker over dan die aso's van NVA.
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...muniteit.dhtml

"
LETERME KRIJGT DIPLOMATIEKE IMMUNITEIT

...

...De Dexia-kwestie zorgt al geruime tijd voor zenuwachtigheid bij de premier en binnen CD&V. Leterme zelf zou zich vorige week op een fractievergadering nog bijzonder boos hebben gemaakt op de manier waarop hij in het dossier wordt behandeld. Bovendien heeft CD&V-voorzitter Wouter Beke er eind oktober aan de onderhandelingstafel al op aangedrongen dat er zeker geen onderzoekscommissie zou komen. Een demarche waarover de andere aanwezigen nogal verbaasd waren..."

Ja, 'menselijk' komen die van de CD&V op mij ook wel over; 'al te menselijk' zelfs.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 16 november 2011, 18:57   #63
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
En wat dan te zeggen van blokkers die eventueel naar de sossen of de tsjeven 'fluctueren? Ga je voor die partijen de lijn ook doortrekken of ben je daar te laf voor? Of ga je misschien ontkennen dat er geen fluctuatie tussen het VB en die traditio's bestaat en vice versa?
Overlopers blijven voor mij overlopers. Nooit meer te vertrouwen. Van Campenhout, Broeder Bracke, Chevalier in zijn tijd,enz.

En één keer overloper, altijd overloper!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 november 2011 om 18:59.
Het Oosten is offline  
Oud 16 november 2011, 18:58   #64
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Huh? Heeft den N-VA die zijn pr werk dan nodig?
Nee natuurlijk niet, het zal de N-VA ook niet schaden.
Oud 16 november 2011, 18:59   #65
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Waarna de rest een nieuwe minderheidsregering maakt. Democratie op zijn Belgisch.
Dat zal dan ietske moeilijker zijn.
Oud 16 november 2011, 19:01   #66
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Overlopers blijven voor mij overlopers. Nooit te vertrouwen. Van Campenhout, Broeder Bracke, Chevalier in zijn tijd,enz.

En één keer overloper, altijd overloper!
Leer eens lezen! Van Hecke zegt gewoon dat hij voor een partij zou stemmen, niet dat hij er een mandaat wil bekleden (dus overlopen)! Jij draait gewoon allesdoor je eigen vleesmolen in de hoop dat er jouw worst uitkomt!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 19:02   #67
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Dus nog maar eens een argument om niet op de Nieuwe Vlaamse Asocialen te stemmen...
Als jij niet kan praten (schrijven) als een grote jongen zal ik je ook zo behandelen.
Het is momenteel 19u, papfles opdrinken en gaan slapen.

Laatst gewijzigd door guido 007 : 16 november 2011 om 19:02.
guido 007 is offline  
Oud 16 november 2011, 19:04   #68
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leer eens lezen! Van Hecke zegt gewoon dat hij voor een partij zou stemmen, niet dat hij er een mandaat wil bekleden (dus overlopen)! Jij draait gewoon allesdoor je eigen vleesmolen in de hoop dat er jouw worst uitkomt!
Een persoon die j�*�*renlang voorzitter is geweest (én met succes!) van een partij, steekt zijn (gewezen) partij zo niet in de rug. En dan nog in het openbaar. Mooi is anders. Punt uit.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 november 2011 om 19:05.
Het Oosten is offline  
Oud 16 november 2011, 19:04   #69
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Op de dag dat Nigel Farell in het Europees parlement staat af te geven op een Europa dat zich laat inpalmen door de bloedvergieter verliezer van WO2, Duitsland dus, groot voorbeeld der NVA, roept Van Gecke, bloedbroeder van Farell in het EP sinds gisteren, op om op de NVA te stemmen. Alstublieft. Wie gaat er nu in hemelsnaam nog gaan stemmen op zo'n zootje derde rangs zakkenvuller acteurs.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 16 november 2011, 19:05   #70
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoek dat eens zelf uit! Terug te vinden op het forum! Ik hoop dat je de moeite doet om er weken achter te zoeken! Dan moeten we minder onzin lezen!
2
Oud 16 november 2011, 19:08   #71
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zal het zeggen?

Van Hecke.... ah ja, is dat niet degene die staalhard bleef ontkennen dat hij een relatie had met Morel?
'Allemaal gazettenpraat' oreerde de man. J�*�* gazettenpraat...
Wat een politicus in zijn privéleven doet boeit me echt niet.
Oud 16 november 2011, 19:08   #72
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Op de dag dat Nigel Farell in het Europees parlement staat af te geven op een Europa dat zich laat inpalmen door de bloedvergieter verliezer van WO2, Duitsland dus, groot voorbeeld der NVA, roept Van Gecke, bloedbroeder van Farell in het EP sinds gisteren, op om op de NVA te stemmen. Alstublieft. Wie gaat er nu in hemelsnaam nog gaan stemmen op zo'n zootje derde rangs zakkenvuller acteurs.
Hoe linkse hypocriet kun je zijn! Pak het vliegtuig naar Cuba of Noord-Korea en be happy!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 19:09   #73
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een schamoteurke is ie. Dus dat zo iemand nu voor de NVA stemt, verwondert me dan ook niets. En dus, een totaal verblokte NVA is nu meer dan ooit een realiteit.
Hoe kom je bij die stelling?
Oud 16 november 2011, 19:09   #74
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je laat je voor de belgicistische kar spannen, sugar! Die hun verweer tegen het Vlaams-nationalisme is enkel gebaseerd op het bedrieglijk linken van onverdraagzaamheid aan de Vlaamse zaak! Het is de strategie van 'als we het duizenden keren herhalen, zullen ze vast wel aannemen! Ik ben zeker uit wat ik gelzen heb van jou dat je verstandig genoeg bent om te doorzien dat traditio's ook racistische trekjes kunnen hebben. Ik ontken niet dat er ook Vlaams-nationalisten zijn met hier en daar een xenofoob trekje, maar dat is zeker niet te veralgemenen! En zoals je al wel zult opgemerkt hebben hier op het forum hebben ook belgicisten, die luid verkondigen dat 'Vlamingen' onverdraagzaam zijn, racistische neigingen en als je er dan nog mee rekening houdt dat de belgicisten hier een vrij kleine minderheid zijn dan kun je gerust stellen dat belgicisten en Vlaams-nationalisten in verhouding even xenofoob zijn of even verdraagzaam zijn! Dus laat je niet inpakken door wie hier het luidst de anderen verwijt van racistisch te zijn!
Rustig rustig bokkenryder

Ik laat me niet voor de kar spannen. Het belgicisme kan evengoed mijn rug op. Wat voor mij telt is dat we vredevol kunnen samenleven, Vlamingen en Walen. Dat maakt van mij nog steeds geen Belgicist, denk ik.

Ik ontken niet dat belgicisten geen racisten kunnen zijn. Verre van zelfs. Maar de belgicisten die ik ken zijn minder racistisch dan een doorsnee (extreme) Vlaams nationalist van het VB. Dat kan je toch niet ontkennen?

Van Hecke mag gerust zijn overstap doen hoor. Ik vind het alleen maar jammer dat de N-VA verblokt op die manier. Waar zijn anders al die blokkers die opeens niet meer op het VB stemmen? Een diehard nationalist van het VB kun je toch niet vergelijken met een nationalist die N-VA stemt, nietwaar?

Merk ook die opmerking op van Frank wanneer hij stelt dat de N-VA en het VB hetzelfde standpunt delen wat immigratie betreft. Laat ons nu net stellen dat dat het standpunt is dat van de blokkers racisten maakt. Pas op, ik beweer niet dat Frank gelijk heeft. Maar waarom beweert die man zoiets denk je?

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 november 2011 om 19:10.
suqar_7loe is offline  
Oud 16 november 2011, 19:10   #75
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Maar als het gaat over een publieke persoon (en dat was Van Hecke), verwacht men wel eerlijkheid van die persoon.
Het Oosten is offline  
Oud 16 november 2011, 19:11   #76
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe linkse hypocriet kun je zijn! Pak het vliegtuig naar Cuba of Noord-Korea en be happy!
Is Van Hecke nu al links ook ?
Scherven A. Mok is offline  
Oud 16 november 2011, 19:11   #77
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Vandaar al die draden over Steve enzo.
Oud 16 november 2011, 19:13   #78
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Mensen stemmen net wel N-VA, maar misschien leef je in een ander land en was je dat niet opgevallen.
Mensen stemmen ook PS, VB, VLD, ...
Oud 16 november 2011, 19:14   #79
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Een persoon die j�*�*renlang voorzitter is geweest (én met succes!) van een partij, steekt zijn (gewezen) partij zo niet in de rug. En dan nog in het openbaar. Mooi is anders. Punt uit.
Jij koppelt negativiteit over N-VA daaraan vast! N-VA heeft hier niets mee te maken of ga je FVH weerhouden om zelf te bepalen voor wie hij kiest. FVH is op dit moment een gewone ex-Blokker, zoals er velen zijn, net zoals er veel ex-CD&V'ers, ex-sosser, ex-blauw en ex-groentjes zijn!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 19:15   #80
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Vooralsnog muft het niet, het is niet omdat vanhecke hengelt naar een nieuwe job, dat hij ze ook al heeft gekregen.
En ik denk dat het absoluut niet juist is om te stellen dat n-va en het blok hetzelfde standpunt erop nahouden wat immigratie betreft. Volgens mij ligt het standpunt inzake migratie van n-va zeer zeer dicht bij dat van bv de o-vld. Ik heb bv nog nooit racistische publikaties van n-va gelezen. Ook in het parlement werken zij actief mee met de traditionele partijen om een aantal heel slechte wetten die in de sfeer van immigratie zitten, aan te passen.
Heb jij al fllyers in je bus gekregen van n-va met daarop "bye bye" en dan een foto van een opstijgende boeing, en een dwaas artikel over heimweemigranten ? Ik niet. Dergelijke dingen krijg je van het blok.

Vanhecke weet maar al te goed waarom hij speciaal aanhaalt dat het migranten standpunt van de n-va (volgens hem) overeenkomt met wat hij bij het blok altijd verdedigde. Hij is een janusgezicht.
Je maakt een punt. Dat dacht ik dus ook. Maar ik blijf benieuwd naar de afloop. Als mensen als Van Hecke toetreden, dan weet ik genoeg.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be