![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() Elio gaat zijn schoonheidsslaapje doen, hij is toch zo moe, slaap wel en tot volgende week!
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kapitalisme is voor mij ook niet weggelegd maar er moet een gulden middenweg zijn. En hetgeen je komt te zeggen van afschaffen van al deze sociale zekerheden zal nooit gebeuren. Daarvoor is men al te ver met europa. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarvoor heeft hem bedenktijd nodig?
om zijn eigen zaakjes in orde te brengen? Laatst gewijzigd door Shadowke : 24 november 2011 om 00:00. |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zo gaat het er al decennia lang aan toe... De formateur gaat zijn beklag maken,en het koninkske zal wel de nodige druk op de onwilligen uitoefenen... En het circus gaat daarna vrolijk verder,nét alsof er eerst niets aan de hand was... |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ondertussen zijn ze op veel plaatsen al geweldig goed bezig met het afschaffen van het een en ander. De grootste bedrijven betalen proportioneel het minste belastingen. Pensioenen in de privé zijn in veel landen al afgeschaft. De winstgevende delen van ziekenkassen, publiek transport en utilities zijn of worden verkocht, enkele jaren uitgemolken en verkeren dan in crisis. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() Di Rupo start morgen met Bi-contacten!!
|
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() korte bedenktijd dan...
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat u bedoelt met mijn “nieuwe heimat”. Ik heb nooit een andere gehad dan deze waar ik nog steeds thuis ben, dus voor mij is er voor wat dat betreft niets nieuws onder de zon. Inzake de situatie waarin de EU zich bevindt, meer bepaald voor wat een aantal lidstaten ervan aangaat, kan ik vanzelfsprekend weinig anders dan het met u eens zijn. Wil evenwel aannemen dat mijn tijdsbesteding dienaangaand ruimer is dan u ooit zult vermoeden. Dat belet mij niet om de alsmaar zeldzamer keren dat ik er enkele minuten kan voor vrijmaken, ter ontspanning ook al eens durf deelnemen aan dit forum. Ik kan slechts hopen dat u mij deze vrijheid gunt. Hartelijke groeten, Gwylan |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Als ik mij niet vergis heb jij al tientallen keren gezegd dat er een doorbraak is, of het Vlaams nationalisme verdwenen is...
#73 |
|
![]() Zei jij niet 3 weken geleden dat er dat weekend een akkoord ging zijn over de begroting ?
#74 |
|
![]() Misschien. Maar sedert de breuk tussen CD&V-N-VA zijn al mijn profetieën wel uitgekomen.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Neen.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nee dus,en als De Croo nu gaat toegeven is hij en zijn partij kassie wijlen de eerstvolgende verkiezing... Maar tja,u springt liever de afgrond in ,de strik achterna.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Oh, het was misschien maar 2 weken.
In elk geval ging je toen voluit op je bek, zoals duizenden keren ervoor.
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort van geheugen,de eerste tekenen van alzheimer...
En zullen we maar doen alsof dit hieronder niet bestaat aangezien voor u al alles in kannen en kruiken zou zijn tegen 21 october........... Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 24 november 2011 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Elio Di Rupo, Didier Reynders en Joelle Milquet vliegen over België in een privé jet. Elio wendt zich tot Didier en zegt: "Weet kgij dat iek een biljet van 500 euhro door de fenetre zou kun gooi en n dopper glukkig maak". Didier repliceert: " Das ok, maar iek zou 10 biljetten van 50 euhro door de fenetre gooi en 10 asielzoekrs glukkig maak". Om niet onder te doen zei Joelle : "Iek zou 100 biljetten van 5 euhro door de fenetre gooi en 100 leefloners glukkig" maak. De Vlaamse piloot zucht en zegt tegen zijn Vlaamse copiloot: "Maar hoor die arrogante politici eens bezig. Zij realiseren zich niet dat wij die drie klootzakken uit het vliegtuig kunnen gooien en miljoenen mensen gelukkig maken
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tip: ze spreken geen of nauwelijks Nederlands.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |