Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2011, 08:33   #61
poxers
Lokaal Raadslid

poxers's schermafbeelding

Standaard

Het is zo dat het in Rusland gelijk de jaren 90 is, precies dan is de ussr gevallen, alles is hetzelfde gebleven dan.
In de soviettijdperk was alles eenvoudig, maar alles was veel beter onderhouden, nu is alles eenvoudig, verkrot en niet onderhouden.

Daarmee dat toekomstig president Poetin meer naar het model Soviet unie zal terugkeren, dan naar het kapitalistische westers model. En hij heeft groot gelijk. Rusland is geen land voor kapitalisten, het heeft karakter, tradities, en trots, iets wat in het westen niet meer bestaat.
In het westen willen ze dat de regel is: leven om te werken.
In Rusland is de regel werken om te leven.
poxers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 20:25   #62
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann
amaai ge weet precies wie ik ben, wat ik gedaan heb, waar dat ik geweest ben en waar zou ik nartoe gaan en u typte in uw eerste post dat een sereuze discussie is. jij spreek jijzelf tegen met uw onzinnen over filipijnen en honden. Als je nits over Rusland weet zwijgt u dan beter, zo ziet u ten minste niet kinderlijk uit.
Ja, ik zie aan uw spelling dat je inderdaad van Rusland bent. En ik denk ook dat een hond beter zou scoren in begrijpend lezen dan jij, laat staan grammatica.

Citaat:
. idem. weer over mijn identiteit bezig en weer mijn bewijzen negeren.
Uhm, jij was dus tenslotte begonnen over je identiteit, waarop ik beargumenteerd uitlegde dat dat hier niets mee te maken heeft en dat iedereen een nationaliteit kan aannemen op het internet.

Hoe bedoel je, bewijzen? Weet jij wel wat dat inhoud, een bewijs? Dat is iets wat niet door jijzelf getypt werd en jouw eigen interpretatie.

Citaat:
Nu zou onze communst Marxmannetje de Nederlandse journalist met honden, pterodactylus ен Jerboa vergelijken en weer mijn bewijzen negeren,
En dan zeggen dat ik kinderachtig ben, laat staan dat jij duidelijk geen kaas hebt gegeten van het communisme en zijn betekenissen. Overigens ben ik geen communist, maar een austro-marxist. Nogmaals, jij komt hier niet met bewijzen, maar een cliché van Rusland. Overigens, onthou goed dat ik het huidige Rusland hier niet aan het verdedigen, maar die tekst dat jij gaf mag dan interessant zijn, dan nog onderbouwt zij jouw cliché niet. Lees nog eens jouw eerste post hier en kom dan terug.

Citaat:
wat typisch is voor zo'n eencellige zoogdieren als communisten!!!
Ik veronderstelde van u dat u het hier nog op deftige argumenten ging houden, en zelfs gehoopt dat u niet zo kinderachtig zou zijn om met zwakke verwijten als deze te komen. U bent weer van die velen op het forum die hier enkel registreert om wat te staan roepen, om toch vervolgens nooit meer van standpunten te veranderen.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 21:20   #63
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poxers Bekijk bericht
Het is zo dat het in Rusland gelijk de jaren 90 is, precies dan is de ussr gevallen, alles is hetzelfde gebleven dan.
In de soviettijdperk was alles eenvoudig, maar alles was veel beter onderhouden, nu is alles eenvoudig, verkrot en niet onderhouden.

Daarmee dat toekomstig president Poetin meer naar het model Soviet unie zal terugkeren, dan naar het kapitalistische westers model. En hij heeft groot gelijk. Rusland is geen land voor kapitalisten, het heeft karakter, tradities, en trots, iets wat in het westen niet meer bestaat.
In het westen willen ze dat de regel is: leven om te werken.
In Rusland is de regel werken om te leven.

Die rode vakbondsmannen.... snakken steeds naar stilstand... én ruststand...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2011, 21:43   #64
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
http://online.wsj.com/article/SB123780272456212885.html

Dit artikel dateert al van 2009 maar dat neemt niet weg dat Rusland en China nog steeds dezelfde verzuchting hebben en willen uitgevoerd zien, nl. dat de Dollar niet meer gehanteerd wordt als internationale waardemeter voor de olieprijzen. Rusland is in grote mate afhankelijk van zijn energie-uitvoer en de Chinezen zouden graag afwillen van de blijvende druk om steeds een deviezenvoorraad in Dollars te blijven houden.

Aangezien Amerika nooit zal ingaan op deze wensen zullen belangenconflicten steeds meer de wereldpolitiek blijven kenmerken en wordt het moeilijker om de grootmachten op 1 lijn te krijgen in regionale conflicten waarin ze alledrie een belang hebben.
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=55
Oud 2 december 2011, 08:18   #65
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

(Yellow ) Alert ?

"China will not hesitate to protect Iran even with a third World War" (subtitles)
Ze verwijzen hier ook naar de toespraak van Mr. Dmitry.

Verder wil China geen kritiek geven op de bestorming van de VK-ambassade in Iran.
China refuses to criticize Iran by name for attack on British diplomatic compounds

En zijn ze zeer ongerust over hoe de Westerse wereld Iran behandelt. China “concerned” over Iran situation
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 2 december 2011 om 08:21.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2011, 11:10   #66
alain_bergmann
Partijlid

alain_bergmann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Ja, ik zie aan uw spelling dat je inderdaad van Rusland bent. En ik denk ook dat een hond beter zou scoren in begrijpend lezen dan jij, laat staan grammatica.
Probeert u dan mij nog altijd te kwetsen door mij met een hond te vergelijken, heeft mijn kennis nederlands te maken met onze discussie? u bent weer bezig met mijn ID. ik zou zeggen achter een scherm zitten en iemand anders te kwetsen is gemakkeld hoor, op internet zijn we alleemaal helden, nochtans dat je je tegenstander probeert te kwetsen zegt slechts over 2 dingen 1; hoe dat je opgevoed bent. 2 dat je hier niet voor een gezonde discussie bent maar om uw tegenstander af te pesten.

Citaat:
Uhm, jij was dus tenslotte begonnen over je identiteit, waarop ik beargumenteerd uitlegde dat dat hier niets mee te maken heeft en dat iedereen een nationaliteit kan aannemen op het internet.
tegewoordig kan alles, misschien bent zelfs gene mens, kan zijn dat ik tegen een astro-marksistische script bezig ben. bearugemnteerd!!! dus volgens uw logica mag ik twijfelen over uw ID en u niet serieus nemen, wie weet misschien bent u gedigitaliseerde versie van "Manifest" van Marx en Engels. wie weet.

Citaat:
Hoe bedoel je, bewijzen? Weet jij wel wat dat inhoud, een bewijs? Dat is iets wat niet door jijzelf getypt werd en jouw eigen interpretatie.
Beste script, uw programmeur heeft blijkbaar een aantal fouten gemaakt daardoor kan je linken en citaten niet aflezen.

Citaat:
Ik veronderstelde van u dat u het hier nog op deftige argumenten ging houden, en zelfs gehoopt dat u niet zo kinderachtig zou zijn om met zwakke verwijten als deze te komen. U bent weer van die velen op het forum die hier enkel registreert om wat te staan roepen, om toch vervolgens nooit meer van standpunten te veranderen.
Ik verwijs u naar u eerste post waar dat u mijn ID met filipijnse en zelfs met honden vergelijkte. vind jij dit niet kinderachtig? mocht gerust zijn sinds dat ik uw eerste post gelezen heb hoopte ik al niet meer op een constructieve discussie met u!

Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 2 december 2011 om 11:11.
alain_bergmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2011, 12:00   #67
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
(Yellow ) Alert ?

"China will not hesitate to protect Iran even with a third World War" (subtitles)
Ze verwijzen hier ook naar de toespraak van Mr. Dmitry.

Verder wil China geen kritiek geven op de bestorming van de VK-ambassade in Iran.
China refuses to criticize Iran by name for attack on British diplomatic compounds

En zijn ze zeer ongerust over hoe de Westerse wereld Iran behandelt. China “concerned” over Iran situation
Tja de Chinezen maar ongelijk ga ik ze zeker niet geven.

De Britten en de Amerikanen en de EU en ... wisten goed genoeg op voorhand dat zulke magniet-magniet anders import-export-klets-maatregelen* bij de doorsnee-conservatieve Iraan als een rode lap werkt.

Dus die bestorming van de UK-ambassade voldeed prachtig aan hun verwachtingen.

*
Citaat:
http://diplomatie.belgium.be/nl/Bele...ran/overzicht/

Overzicht van de beperkende maatregelen van de Europese Unie ten aanzien van Iran en Belgische overheden die deze maatregelen moeten toepassen

De maatregelen die de EU treft ( Besluit 413 (PDF, 1.01 MB)
van 26 juli 2010 en Verordening 961/2010 (PDF, 1.35 MB) van 25 oktober 2010) na de goedkeuring van resolutie 1929 (2010) van de VN-Veiligheidsraad, hebben betrekking op heel wat domeinen. Bij Verordening 961/2010 worden eerder goedgekeurde maatregelen overgenomen die van toepassing blijven.

http://diplomatie.belgium.be/nl/bina...314-111099.pdf

Hierna volgt een overzicht van de maatregelen en de contactgegevens van de federale en gewestelijke overheden die ze dienen toe te passen. Als u bij deze overheden geen antwoord krijgt op uw vragen, kunt u de vraag ook stellen aan de FOD Buitenlandse Zaken op het mailadres ([email protected]). Let wel, het betreft alleen technische vragen over de uitvoering van de sanctiemaatregelen in België.

1) Uitvoer- en invoerbeperkingen

2) Beperkingen op financieringen en investeringen

3) Bevriezing van tegoeden en economische middelen

4) Beperkingen op de overdracht van kapitaal en op financiële diensten

5) Beperkingen op vervoer

6) Toegangsbeperkingen

7) Varia

Laatst gewijzigd door Micele : 2 december 2011 om 12:09.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2011, 14:12   #68
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain bergmann
Probeert u dan mij nog altijd te kwetsen door mij met een hond te vergelijken, heeft mijn kennis nederlands te maken met onze discussie? u bent weer bezig met mijn ID. ik zou zeggen achter een scherm zitten en iemand anders te kwetsen is gemakkeld hoor, op internet zijn we alleemaal helden, nochtans dat je je tegenstander probeert te kwetsen zegt slechts over 2 dingen 1; hoe dat je opgevoed bent. 2 dat je hier niet voor een gezonde discussie bent maar om uw tegenstander af te pesten.
Hahhaha, hypocriet. Jij begint over jouw ID, dan zeg je dat ik over jouw ID begin, begin je te zeggen dat ik onfatsoenlijk en kinderachtig bezig ben door je te vergelijken met een hond, terwijl ik dat helemaal niet deed. Ik deed dat niet expressief for your information. Je moet ook niet zeggen dat ik degene hier ben die kwetst of wat dan ook, of dat ik niet opgevoed ben, want jij was tenslotte begonnen met mij een eencellige communist te noemen en nog andere verwijten.

Ik noem jou dus een van die vele hypocrieten die woorden en daden verdraaien voor eigen discussiebehoefte.

Citaat:
Ik verwijs u naar u eerste post waar dat u mijn ID met filipijnse en zelfs met honden vergelijkte. vind jij dit niet kinderachtig? mocht gerust zijn sinds dat ik uw eerste post gelezen heb hoopte ik al niet meer op een constructieve discussie met u!

1. Ik had u niet vergeleken met een hond en een Filipijn, ik zei enkel dat je je kunt voordoen als hond of Filipijn
2. U bent hier kinderachtig bezig. Als u denkt dat het niet kinderachtig is om mij een eencellige communist te noemen, is dat weer een bewijs dat jij hier een hypocriet bent
3. Met jouw voer ik geen constructieve discussie, ik leer je manieren bij precies. En zoals ik al aantoonde en zei ben jij hier meer in de fout dan ik

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 2 december 2011 om 14:16.
Oud 2 december 2011, 15:23   #69
JanJanssens
Partijlid

Standaard Rusland ...

Marxmannetje, aan Uw gezever is te merken weet gij nog minder over Rusland weet dan gelijk wie op dit forum en het ware misschien beter dat ge zoudt ophouden met door Uw reet te praten.

Jan.
Oud 2 december 2011, 17:03   #70
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanJanssens Bekijk bericht
Marxmannetje, aan Uw gezever is te merken weet gij nog minder over Rusland weet dan gelijk wie op dit forum en het ware misschien beter dat ge zoudt ophouden met door Uw reet te praten.

Jan.
Ik weet genoeg over Rusland om op beargumenteerde wijze uit te leggen dat Alain Bergmann een cliché zit te typen. Zijn geciteerde tekst mag dan betrouwbaar en fatsoenlijk zijn, dan nog zegt het niet echt iets over Ruslands economische toestand. Ma bon, we zijn niet allemaal russologen, of wel soms?

Uhm, overigens, kun je mij uitleggen waarom mijn uitleg getuigt van zeverende domheid?

En het fatsoenlijk houden ja.

Dank bij voorbaat.
Oud 2 december 2011, 17:04   #71
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanJanssens Bekijk bericht

Jan.
Als je wilt trollen doe dat dan op een subtiele manier, amateur!
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2011, 20:09   #72
alain_bergmann
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Als je wilt trollen doe dat dan op een subtiele manier, amateur!
ik zie dat Marxmannetje een profesionele troll is, maar deze keer moet hij aannemen dat hij zich belachelijk maakt en klampt zich vast aan mijn woorden, aangezien dat hij geen tegenargumenten heeft ivm het algemene toestand in Rusland. Dat noemen zij trollen jij komt dit overal in de wereld tegen. Ik heb het gemerkt dat zelfs op russische forums zijn er zulke trollen die poetin zijn regime proberen te verdedigen.

Iemand die denk dat russische economie zo sterk is en dat rusland een krachtige land moet dit dan tegen een gewone rus zeggen; hij zou dan een kick op zijn achter krijgen een aanbod om zijn russische Passpoort met belgische om te wisselen.
Oud 3 december 2011, 23:54   #73
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht

Iemand die denk dat russische economie zo sterk is en dat rusland een krachtige land moet dit dan tegen een gewone rus zeggen; hij zou dan een kick op zijn achter krijgen een aanbod om zijn russische Passpoort met belgische om te wisselen.
Als de modale Rus denkt dat hij zijn paspoort kan omwisselen na iemand een kick op zijn achterste te geven ... dan is het idd erg gesteld in Rusland.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 00:26   #74
alain_bergmann
Partijlid

Standaard

Citaat:
Als de modale Rus denkt dat hij zijn paspoort kan omwisselen na iemand een kick op zijn achterste te geven ... dan is het idd erg gesteld in Rusland.
uw figuurlijke uitspraken zijn niet zo grappig, de economische vlak in rusland is heel erg gesteld en een gemiddelde rus zou erg verbaasd zijn als hij zou lezen wat een sommige kieken over de stijging van russische economie zegt, omdat wij in onze warme huizen achter chiekke pc's weten geen kat van wat tegenwoordig in rusland gebeurt.
Oud 4 december 2011, 01:09   #75
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
uw figuurlijke uitspraken zijn niet zo grappig, de economische vlak in rusland is heel erg gesteld en een gemiddelde rus zou erg verbaasd zijn als hij zou lezen wat een sommige kieken over de stijging van russische economie zegt, omdat wij in onze warme huizen achter chiekke pc's weten geen kat van wat tegenwoordig in rusland gebeurt.
Ach komaan, neemt u uzelf niet wat te serieus? Ik denk dat wij allemaal gerust kunnen toegeven dat het harde tijden zijn voor de modale Rus. Maar dat is nog iets anders dan Rusland afschilderen als een achterlijk, barbaars land vol met zatlappen. Voor dat soort demagogie hoeft u op niet veel begrip te rekenen.

U heeft een haat ontwikkeld tegen dat land en u kan er niet genuanceerd over praten. Dat lijkt me eerder een probleem voor u dan voor mij te zijn.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 09:28   #76
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ondertussen lijkt de glans van de tandem Putin/Medvedev er wat af te zijn...

Misschien is het opwekken van wat "nationalisme" ook een truc (een bekende truc,wereldwijd gebruikt) een methode om zichzelf als onmisbaar voor te stellen...

Het voordeel is dat er voor Rusland geen enkel gevaar is.
De VS begrijpen dat (ze doen zelf niks anders)...

Laatst gewijzigd door kelt : 4 december 2011 om 09:28.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 13:45   #77
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
ik zie dat Marxmannetje een profesionele troll is, maar deze keer moet hij aannemen dat hij zich belachelijk maakt en klampt zich vast aan mijn woorden, aangezien dat hij geen tegenargumenten heeft ivm het algemene toestand in Rusland. Dat noemen zij trollen jij komt dit overal in de wereld tegen. Ik heb het gemerkt dat zelfs op russische forums zijn er zulke trollen die poetin zijn regime proberen te verdedigen.

Jij hebt het begrijpend lezen van een hond. Punt. Je walst negerend door mijn argumenten, en het walgelijkste van allemaal is dat je je eigen argumenten verheerlijkt. M.a.w., politics.be kan weer iemand welkom heten die het na 500 �* 750 berichten aftrapt omwille van zijn naïviteit. En we hebben er hier zo veel gehad!

En waar maak je op dat ik denk dat de Russische economie sterk is? Weet je wel hoe deze discussie (ging jij niet stoppen, aangezien je zelf vind dat dit geen constructieve discussie is?) is begonnen? Na dat ik zei dat hetgeen wat jij typte over Rusland een cliché is. Dan was jij op je tenen getrapt en denk je de waarheid in pacht te hebben door te zeggen dat je 15 jaar in Rusland hebt gewoond. Ho maar, we hebben een echte socioloog onder ons!

Ruslands economie is aan het groeien en heeft een van de modernste fabrieken ter wereld, zie aflevering 1 van de docu "Back to the USSR" dat een tijdje op Canvas was.
Oud 5 december 2011, 09:39   #78
alain_bergmann
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ach komaan, neemt u uzelf niet wat te serieus? Ik denk dat wij allemaal gerust kunnen toegeven dat het harde tijden zijn voor de modale Rus. Maar dat is nog iets anders dan Rusland afschilderen als een achterlijk, barbaars land vol met zatlappen. Voor dat soort demagogie hoeft u op niet veel begrip te rekenen.

U heeft een haat ontwikkeld tegen dat land en u kan er niet genuanceerd over praten. Dat lijkt me eerder een probleem voor u dan voor mij te zijn.
Alleen in zo'n nazische rusland kan zoiets:
Citaat:
Zwarten en kleurlingen lopen in Russische steden het risico slachtoffer te worden van racistisch geweld, op het platteland zijn ze helemaal vogelvrij. Het gaat er zeer gewelddadig aan toe en er vallen regelmatig doden. Soms worden er filmpjes van het geweld gemaakt die op Youtube geplaatst worden. Een groep jongeren moet binnenkort terecht staan voor de moord op 27 vreemdelingen. Een jongere: ‘welke werkgever gaat een Rus een tientje betalen als een vreemdeling het voor veel minder doet?’

Alles wat een kleurtje heeft wordt aangevallen: Arabieren, negers, Aziaten, enz. Noord- en West-Europeanen zijn geen doelwit. Er wordt volgens een persoon afkomstig uit Sri Lanka door de gewelddadige racisten slechts één onderscheid gemaakt: blank en niet-blank. Rond de verjaardag van Adolf Hitler op 20 april nemen de gewelddadigheden tegen niet-blanken extreme vormen aan en blijven zwarten en kleurlingen die studeren aan de universiteit verplicht binnen.
http://nicodegeit.wordpress.com/2011...ld-in-rusland/
Citaat:
Nederland kent er eentje: Theo van Gogh. Rusland echter een heleboel: vermoorde journalisten. Het totaal aantal vermoorde Russische journalisten én activisten is bijna niet meer bij te houden. Sinds 2000 werden er velen vermoord, onder wie in 2006 de journaliste Anna Politkovskaja. Dit jaar lijkt het aantal moorden echter fors hoger dan in alle voorgaande jaren. De internationale pers maakte sinds begin dit jaar al melding van acht moorden. Drie daarvan werden in amper een maand tijd gepleegd. Daders van de vele moorden werden echter niet gepakt. En de Russische autoriteiten maakten ook geen enkele aanstalten om een einde te maken aan de straffeloosheid rond bedreigingen en aanvallen gericht op activisten en kritische journalisten.
http://sargasso.nl/archief/2009/11/1...loopt-snel-op/

Alleen in zo'n babars land kunnen journalisten en mensen rechten activisten massaal vermoord worden, in de totalitaire marginale rusland.

Als ik hier alle gewelddaden van rusen en rusische overheid zou beginnen te posten, zou deze draad dan oplopen tot 1000 pagina's.

Citaat:
KANNIBALISME
Begin december werd op het schiereiland Kamtsjatka een vierde zaak van kannibalisme in 2007 ontdekt. Kannibalisme komt steeds vaker voor in Rusland. Het aantal gevallen is internationaal gezien ook groot. Alleen in verschillende Afrikaanse landen zijn de kannibalismecijfers vergelijkbaar.

Een geruchtmakend geval van kannibalisme was dat van de 69-jarige documentairefilmer Jevgeni Zorin uit Sint Petersburg, die in juli 2006 in zijn huis werd vermoord, ontleed en deels opgegeten door een 29-jarige man uit Krasnojarsk. Het relatief hoge aantal gevallen van kannibalisme in Rusland wordt verklaard uit - naast de zuiver psychisch gestoorde kannibalen - het toenemende alcoholisme dat mensen op de diepste bodem van het leven kan doen belanden en tot kannibalisme kan aanzetten.

Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 5 december 2011 om 09:50.
Oud 5 december 2011, 19:26   #79
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain bergmann
Alleen in zo'n nazische rusland kan zoiets:
Hahahaha! De nazi's kunnen het nog niet eens halen tegen de nazbol's zonder spionage en sabotage erbij te betrekken.
Oud 6 december 2011, 05:28   #80
poxers
Lokaal Raadslid

poxers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht

Die rode vakbondsmannen.... snakken steeds naar stilstand... én ruststand...
En de liberaal gezinde politiekers... snakken naar achteruitgang voor de werkende mens.
poxers is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be