![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is zo dat het in Rusland gelijk de jaren 90 is, precies dan is de ussr gevallen, alles is hetzelfde gebleven dan.
In de soviettijdperk was alles eenvoudig, maar alles was veel beter onderhouden, nu is alles eenvoudig, verkrot en niet onderhouden. Daarmee dat toekomstig president Poetin meer naar het model Soviet unie zal terugkeren, dan naar het kapitalistische westers model. En hij heeft groot gelijk. Rusland is geen land voor kapitalisten, het heeft karakter, tradities, en trots, iets wat in het westen niet meer bestaat. In het westen willen ze dat de regel is: leven om te werken. In Rusland is de regel werken om te leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe bedoel je, bewijzen? Weet jij wel wat dat inhoud, een bewijs? Dat is iets wat niet door jijzelf getypt werd en jouw eigen interpretatie. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die rode vakbondsmannen.... snakken steeds naar stilstand... én ruststand... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Yellow
![]() "China will not hesitate to protect Iran even with a third World War" (subtitles) Ze verwijzen hier ook naar de toespraak van Mr. Dmitry. Verder wil China geen kritiek geven op de bestorming van de VK-ambassade in Iran. China refuses to criticize Iran by name for attack on British diplomatic compounds En zijn ze zeer ongerust over hoe de Westerse wereld Iran behandelt. China “concerned” over Iran situation Laatst gewijzigd door zonbron : 2 december 2011 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 2 december 2011 om 11:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Britten en de Amerikanen en de EU en ... wisten goed genoeg op voorhand dat zulke magniet-magniet anders import-export-klets-maatregelen* bij de doorsnee-conservatieve Iraan als een rode lap werkt. Dus die bestorming van de UK-ambassade voldeed prachtig aan hun verwachtingen. * Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 2 december 2011 om 12:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noem jou dus een van die vele hypocrieten die woorden en daden verdraaien voor eigen discussiebehoefte. Citaat:
![]() 1. Ik had u niet vergeleken met een hond en een Filipijn, ik zei enkel dat je je kunt voordoen als hond of Filipijn 2. U bent hier kinderachtig bezig. Als u denkt dat het niet kinderachtig is om mij een eencellige communist te noemen, is dat weer een bewijs dat jij hier een hypocriet bent 3. Met jouw voer ik geen constructieve discussie, ik leer je manieren bij precies. En zoals ik al aantoonde en zei ben jij hier meer in de fout dan ik Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 2 december 2011 om 14:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Marxmannetje, aan Uw gezever is te merken weet gij nog minder over Rusland weet dan gelijk wie op dit forum en het ware misschien beter dat ge zoudt ophouden met door Uw reet te praten.
Jan.
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uhm, overigens, kun je mij uitleggen waarom mijn uitleg getuigt van zeverende domheid? En het fatsoenlijk houden ja. Dank bij voorbaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Als je wilt trollen doe dat dan op een subtiele manier, amateur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Iemand die denk dat russische economie zo sterk is en dat rusland een krachtige land moet dit dan tegen een gewone rus zeggen; hij zou dan een kick op zijn achter krijgen een aanbod om zijn russische Passpoort met belgische om te wisselen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Als de modale Rus denkt dat hij zijn paspoort kan omwisselen na iemand een kick op zijn achterste te geven ... dan is het idd erg gesteld in Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() uw figuurlijke uitspraken zijn niet zo grappig, de economische vlak in rusland is heel erg gesteld en een gemiddelde rus zou erg verbaasd zijn als hij zou lezen wat een sommige kieken over de stijging van russische economie zegt, omdat wij in onze warme huizen achter chiekke pc's weten geen kat van wat tegenwoordig in rusland gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U heeft een haat ontwikkeld tegen dat land en u kan er niet genuanceerd over praten. Dat lijkt me eerder een probleem voor u dan voor mij te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen lijkt de glans van de tandem Putin/Medvedev er wat af te zijn...
Misschien is het opwekken van wat "nationalisme" ook een truc (een bekende truc,wereldwijd gebruikt) een methode om zichzelf als onmisbaar voor te stellen... Het voordeel is dat er voor Rusland geen enkel gevaar is. De VS begrijpen dat (ze doen zelf niks anders)... Laatst gewijzigd door kelt : 4 december 2011 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waar maak je op dat ik denk dat de Russische economie sterk is? Weet je wel hoe deze discussie (ging jij niet stoppen, aangezien je zelf vind dat dit geen constructieve discussie is?) is begonnen? Na dat ik zei dat hetgeen wat jij typte over Rusland een cliché is. Dan was jij op je tenen getrapt en denk je de waarheid in pacht te hebben door te zeggen dat je 15 jaar in Rusland hebt gewoond. Ho maar, we hebben een echte socioloog onder ons! Ruslands economie is aan het groeien en heeft een van de modernste fabrieken ter wereld, zie aflevering 1 van de docu "Back to the USSR" dat een tijdje op Canvas was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alleen in zo'n babars land kunnen journalisten en mensen rechten activisten massaal vermoord worden, in de totalitaire marginale rusland. Als ik hier alle gewelddaden van rusen en rusische overheid zou beginnen te posten, zou deze draad dan oplopen tot 1000 pagina's. Citaat:
Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 5 december 2011 om 09:50. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |