![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() In Destelbergen verzocht een man
Kinderen te helpen, daar dat kan Door een gratis klik. Maar die kleine tik daar vonden rare dieren niks an. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Principes, twee klikken is te veel.. allemaal goed en wel. Maar als iedereen evenveel moeite stopt in het verzamelen van een mooi bedrag ipv erover te discussiëren, zouden we al een heel eind verder staan.
Niemand is verplicht iets te doen. Ik vraag enkel een beetje solidariteit, in de vorm van 2 muisklikken. Bedankt aan alle nieuwe fans. Hopelijk gaat de boodschap verder rond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() ![]() http://www.kiwanisdestelbergen.be/html/?q=node/3 Das commandatur hat gesprochen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Veel succes met je gezonde lichaam! Principes zijn nu eenmaal belangrijker zeker? Laatst gewijzigd door brem : 27 november 2011 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Man, wat ben jij een vervelende zeikerd zeg!
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 27 november 2011 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Hoeveel miljonairs tellen jullie exclusieve peter-genootschappen eigenlijk ? Citaat:
Zolang die rijke omes van die serviceclubs, niet vrijwillig minstens een kwart of de helft van hun persoonlijke kapitaal (dat ze van hun leven toch niet meer op krijgen, ook de helft daarvan niet), aan jullie of andere liefdadigheidsorganisaties schenken, heb je helemaal geen motief om mij iets te verwijten. Ga dus eerst je vrienden-miljonairs maar wat wijzen op hun principes en kom dan eens terug. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 november 2011 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2011 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Bon, om de algemene stemming te verwoorden:
Zieke kindjes helpen mijn voeten Ge denkt toch niet dat wij iets moeten Betaal uit jouw zak En weg met je kak Ga nu maar van woede stampvoeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik walg van dit soort reacties. Altijd erger gaan zoeken om goed te praten, x en y doen dit en dat niet dus waarom moet ik dat doen? Voor hetzelfde geld doen die mensen helemaal niks en staan we nog minder ver. Ik vraag niemand om geld te geven, noch zij. Twee muisklikken voor het goede doel, zodat ze meer zichtbaarheid hebben voor toekomstige acties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 27 november 2011 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() KMO's ? Big time miljonairs zul je bedoelen ?
Een uitreksel uit de link die ik opsnorde: Wie zijn wij? "Kiwanis is een internationale organisatie van serviceclubs. Een serviceclub is een club van mensen die door het opzetten en uitvoeren van activiteiten geld bijeenbrengen (fundraising) en dat bijeengebrachte geld uitgeven aan goede doelen (fundspending)." Tot hier is er niks aan de hand. Altruistische intenties tot nu toe, zou men denken. Hoe is Kiwanis ontstaan? "Kiwanis is een initiatief van twee Amerikanen. Zij kregen het idee om mensen met uiteenlopende beroepen samen te brengen in een vriendenkring, met de bedoeling elkaar wederzijds te steunen en te helpen. Dit leidde tot de oprichting van de eerste club in Detroit, in de Amerikaanse staat Michigan op 21 januari 1915. Deze datum wordt sindsdien beschouwd als de oprichtingsdatum van Kiwanis. In november 1916 werd Kiwanis internationaal door de oprichting van de eerste Canadese club in Hamilton, Ontario. Pas in 1961 werd de eerste club buiten Amerika en Canada opgericht en wel in Wenen." Een organisatie die al bijna een eeuw bestaat uit KMO's, zonder dat er multi-nationals een voet in huis hebben ? Zou dan wel eens graag die hun balansen en reserves willen zien, alsook de persoonlijke rekeningen van die heren voorzitters en ere-leden én hun vergoedingen voor hun 'liefdadige werken'. Heb jij daar enig idee van ? Waarschijnlijk niet. btw, Lions en Rotary zijn ook 'liefdadigheidsinstellingen', waar de arme stumpers elkaar voor de voeten lopen, terwijl hun Rollsen en Maserati's op de parking staan. En th�*th�*�*�*, hier komt de kat op de koord: Hoe wordt iemand lid van een Kiwanisclub? "Helaas kunt u zich niet aanmelden bij een Kiwanisclub, zoals u dat bijvoorbeeld kunt bij een sportvereniging of bij andere verenigingen. Om lid te kunnen worden van een Kiwanisclub moet u uitgenodigd worden door leden van die club. Dit is niet bedoeld om de club zo exclusief mogelijk te houden. Het is wel de bedoeling zeer zorgvuldig nieuwe leden te kiezen, want iemand wordt in principe voor de rest van zijn leven lid van een club." 'KMO's en vrijwilligers', die zéér zorgvuldig hun nieuwe leden voor-het-leven kiezen ? Geloof jij echt al die bullshit ? Lijkt me eerder een samenzwering van rijke oplichters. Ik zou al blij zijn, als een gewone burger zich zou aanmelden om een en ander vrijwillig en kosteloos bij te staan, mocht ik een zelf 'n liefdadigheidsinstelling runnen. 'Helaas' kunnen u en ik dus nooit lid worden van die verenigde bende, gezien ze daar blijkbaar geen lastige pottenkijkers kunnen gebruiken, die hen dan van dichtbij wel eens te hard op hun 'principes' zouden kunnen wijzen... Zoiets als de voorzitters van onze nationale Oxfam's en 11.11.11 ea 'liefdadigheidsorganisaties', die maandlonen opstrijken van 10-15000 euro en meer. Sure, ze zijn héél liefdadig zelfs, vooral voor hun eigen pocket. Citaat:
'n Goede raad, Brem, als je écht sukkelaars en minderbedeelden wil helpen, doe dat dan uit jezelf en geef of help wat voor jou toereikend is, zonder daarmee tegelijk een ronkende naam in de hemel te prijzen. Anyway, nog veel geluk met je ophaalronde. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 november 2011 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Brem en de Kiwanis-Sage
In Destelbergen verzocht een man ons, kinderen te helpen. Dat kan door één gratis klik. Maar die kleine tik, daar vinden forumposters niks an. Zieke kindjes helpen: mijn voeten. Ge denkt toch niet dat wij iets moeten! Betaal uit jouw zak! En weg met je kak! Brem, ga maar van woede stampvoeten! Och arme die arme kinderen. Hun lijden gaat niet verminderen Door forumgiften. De boze driften Kunnen hier nog lang nazinderen. |
![]() |
![]() |