![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Misschien kunnen wat meer Vlaams-nationalisten op de kritiek van Beke ingaan i.p.v. naast de kwestie te praten?
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Binnen een maand zal spread gewoon weer beleg worden voor een picknick...
Net als vroeger. |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Een reden te meer om bij de volgende verkiezingen terug op NV-A te stemmen !
|
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zullen zien bij de volgende federale verkiezingen wie het bij het rechte eind heeft.
#67 |
Minister-President
|
![]() Mijn buikgevoel zegt mij dat hij het beetje krediet dat hij nog had, volledig verspeeld heeft met dergelijke demagogische prietpraat. Ik schatte hem (Wouter Beke) intelligenter in.
Laatst gewijzigd door Jakko : 28 november 2011 om 22:06. |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Edit: oeps, ik was Jacky boy nog vergeten in het lijstje van de crétins! ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 28 november 2011 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 november 2011 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ik eis trouwens mijn dagelijkse boeferopmerking op!
|
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alsof wie het meeste mensen overtuigt gelijk staat aan wie het bij het rechte eind heeft. De ideeënman is meestal niet de propagandist. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen: ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beke is de gemeenteraadsverkiezingen aan het voorbereiden.
Ik besteed dus niet teveel aandacht op het inhoudelijke vlak aan zijn woorden. Rustig blijven, mede-leden en sympathisanten van de N-VA: - bij de tsjeven zijn er twee strekkingen: de anti-Vlaamse en de redelijk-Vlaamse - ik denk dat Beke niet tot de anti-Vlaamse strekking behoort Edit: we moeten ook indachtig blijven dat de tsjeven bij de vorige verkiezingen waarlijk gecastreerd werden door de kiezer. Hoe triestig-gefrustreerd zou je zelf zijn ... ???? - ze zijn en blijven natuurlijk een politieke concurrent - ook de Belangers zijn en blijven een politieke concurrent - na de verkiezingen op gemeentelijk vlak, zal met andere partijen weer alles mogelijk zijn, op voorwaarde dat de programma's compatibel gemaakt kunnen worden. Voor het Belang is en blijft dit moeilijk; zelfs al zijn heel wat Belang-mandatarissen (en ik tel een aantal vrienden onder hen) wel hiertoe geschikt. - voor de rest ook niet panikeren: neem nu de zeer recente maatregel om de eco-premie in te trekken. Wie hierdoor een paar weken met de bibber op zijn lijf zit wegens een ferme meerkost, zal zich wel herinneren dat de nva niet in de federale vetpotterij zit ... En zo zullen er nog veel schietschijven komen. Beeld je maar eens in: het feestgedruis bij de aankomst van de eerste Franstalige magistraat in Halle-Vilvoorde !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 28 november 2011 om 22:35. |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De messen worden schijnbaar al geslepen... |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling