![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat komt doordat ge te lui of te dom of te blind zijt om te tellen Maar misschien is dat geen kenmerk van jouzelf maar van jouw soort Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jij bent toch een triestig persoon zenne... Heb je eigenlijk vrienden? Vraag ik me echt af. Of zit je daar elke dag, de hele dag naar je computerscherm te staren... Ik wil anders wel met u babbelen hoor als je gezelschap nodig hebt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Donheid zou ik niet zeggen eerder verzet tegen eenheidsworst en maakbaarheidsfascisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Een filmpje is opgedoken over hoe het op zo'n top toegaat.
http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Fi...eparodie.dhtml ![]() Een voorproefje voor morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 0,5% begrotingstekort,maximaal.
Dat is het streefdoel dat 23 EU-landen aan elkaar beloofd hebben gisteren. Gedaan met "2% toegestaan" en andere zever....die 0,5% is gewoon nog een "foutmarge".... Uiteraard,we hebben nu nog enkele jaren om effectief daar te raken,na wat onderandere de banksector,en de "leuke dingen voor de mensen" politiek van de eerste jaren van onze eeuw ons aangedaan hebben.... ER zullen nog veel autobanden en paletten verbrand worden in de EU,maar als dergelijke cijfers gehaald moeten worden,in goede- EN in slechte tijden,dan gaat de knip op de beurs! Ook een economische groei gebaseerd op overheidssubsidies zal tot het verleden gaan behoren,ongeacht wat een deel van het middenveld,en zelfs het IMF(!!) daaromtrent denken te moeten "eisen"... Laatst gewijzigd door kelt : 31 januari 2012 om 06:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk wat een domme, starre houding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Politicxi zijn onmachtig iets van hun beruchte voorgangers te leren. Het bewijs daarvoor heb je nu zelf.
En de Grieken worden hoe langer hoe gekker.
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is allemaal natte vinger werk. Bijvoorbeeld, de belastinginkomsten laten zich niet precies voorspellen. Maar bij overschrijding van het geraamde tekort wordt achteraf een bezuiniging doorgevoerd. Trouwens, speelt geldontwaarding en inflatie geen rol in dit verhaal?
|
![]() |
![]() |