![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oplossing is simpel; kijk er niet meer naar of minstens neem het met de nodige grove zoutkorrel. Het enige wat TV nog doet is uw geest lui maken en afstompen. Het is het middel bij uitstek om U intellectueel dom te houden.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het tegengif is om regelmatig hier eens wat rond te hangen, en ook andere stemmen te horen zoals KanaalZ, Knack, de BBC, Nederlandse zenders, Spaanse, ... Gewoon doordat je dan eens hoort hoe men in het buitenland over problemen denkt. Dan merk je dat wat hier in het extreem rechtse hoekje geduwd wordt in het buitenland vaak als perfect bespreekbaar te boek staat, of zelfs mainstream is, of door linkse partijen verdedigd wordt!
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is alleszins bewonderenswaardig dat U als één van de weinigen van links ziet (of tenminste toegeeft) dat de vrt niet correct bezig is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA komt er altijd slecht uit, zelfs al zijn daar geen argumenten voor. Weet je dat nu nog niet?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Verbeter dit forum, begin bij jezelf". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En inhoudelijk heb je natuurlijk weeral niets te vertellen.
#70 | |
|
![]() Eigenlijk wel. De VRT was wel héél selectief in de stukjes die ze lieten zien. Het belangrijkste stukken bv, dat van die timings, hebben ze gewoon weggemoffeld, om maar te zwijgen van Elio's plan B
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Mijn zal mij wel een kniesoor vinden maar ik vind 'FOTOSPECIAL' blokletteren over een aanslag waarvan de lijken nog warm zijn behoorlijk wansmakelijk.
Het gaat hier niet over de Grammy Awards ofzo. http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111213_146 Enfin, dat soort dingen ook dus. |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Fie de oudere
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 december 2011 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet kijken is beetje makkelijk gezegd als er toch enige interesse is in de toekomst en het heden; ik kijk zo nu en dan ook eens het nieuws. Echter vaak lijkt het mij als al die flut-series zoals bv een famillie, wittekerke, FC kampioenen, thuis, sturm der liebe,... waar je eender elk moment in kan springen en 'volgen'. Hoe absurd of afgesneden van de realiteit sommige ook. Beetje zoals het forum hier is.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 13 december 2011 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Oproep tot ooggetuigen VRT Nieuws is op zoek naar ooggetuigen van de aanslag in Luik. Hebt u foto's, beelden of een verhaal van het drama, mail het naar [email protected] of bel naar 02/741.66.66 Je zou dus wel eens gelijk kunnen krijgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben NIET LINKS, NIET RECHTS, NIET CENTRUM, ik ben kritisch wat alles betreft maar kan het écht niet hebben dat men mij in politieke hokjes plaats. Dat is trouwens waarom ik meer overhoop lig met u en anderen hier op het forum; jullie denken bijna exclusief in politieke paradigma's en zoeken antwoorden binnen deze context. Jullie plaatsen anderen dan ook graag hierin om vooral uzelf een gevoel van controle en zekerheid te bieden. Is trouwens niet de eerste keer dat ik hier mensen van attent moet maken en u zal waarschijnlijk niet de laatste zijn. Net zoals het ook mijn laatste keer niet zal zijn waarschijnlijk.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() De MSM in Vlaanderen zijn (zoals vrijwel overal elders) het glijmiddel dat een vlotte passage van de voederbuis door uw strot moet verzekeren. Agiteren, preconditioneren, intimideren, "duiding geven" (= in het beste geval wat verwarring zaaien, in het slechste geval gepatenteerde bewustzijnsvernauwing)...
Als je etymologisch gezien het woord 'programma' en 'programmatie' gewoon al wat aandachtiger bekijkt... allez, hoe kan je daar nu nog omheen? Dat geldt allemaal al sowieso voor de MSM in het algemeen. De Angelsaksische media zijn bv. zeer vernunftig geworden in het misleiden van mensen en zelfs de moeite die ze daarin steken, duidt erop dat ze toch nog enigszins ontzag voor de burger tonen. In België doet men zelfs die moeite niet. Berichtgeving met gigantische hiaten of bijzonder impertinente vragen zijn de modus operandi. De VRT-redactie kan zich dit allemaal absoluut permiteren, want repercussies van het volk daar moeten ze al helemaal niet van wakker liggen. Bref: als iedereen zijn kop in het zand blijft steken en de rest is te schaapachtig om daar iets aan te doen, welke rechtgeaarde persoon zou dan nog gek genoeg zijn om daartegen iets te ondernemen? We weten al langer dan vandaag hoe er met klokkenluiders en critici omgesprongen wordt: die worden gestraft voor hun burgerzin. België is een schijndemocratie niveau Balkan en de VRT past perfect binnen dat plaatje. Belga-rije aan de Noordplee... wat een piskuttenland. |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |