![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals het feit dat men zich moeit met het menu van een bepaalde politieke partij om die buiten spel te zetten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit topic is gebaseerd op een foute interpretatie en durf ik zelfs propaganda te noemen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten hoor, ik behoor tot de gelukkigen die jaren geleden nog een uitgebreide Nijlcruise heb kunnen maken, toen het leven nog min of meer normaal was ginder (buiten dat er 65 engelse toeristen werden vermoord een paar weken nadat ik thuis was en dat tijdens mijn verlof in Cairo in het belendende hotel 7 griekse toeristen werden afgeknald "omdat men dacht dat het Israeliers waren"). Maar kijk: wij geen bikini of cocktail, jullie geen soepjurk of tentendracht. Allez, ge moogt ook allemaal naar huis gaan als je je kleding niet wil aanpassen. Dat moeten wij als toerist toch ook doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Weten we, maar toch is die interventie gekomen. Moei jij ook eens met je eigen religie i.p.v. die hier te komen manifesteren! Je weet best dat de protester persoon van het jaar is, en niet de moslim. Je zit hier een bewering te verdedigen die even fout is als 1+1=11 is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hulde is niet op zijn plaats, omdat je enkel de moslim ziet als superieur, en niet de niet-moslim, ook al zou er voor beiden hulde moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Protesteren moet om resultaten boeken gaan. Moslims hebben geschiedenis geschreven. De tentenbouwers zullen de geschiedenis ingaan als de zoveelste flop. Althans voor dit jaar. Er is nog hoop. Misschien dat zij volgend jaar persoon van het jaar worden. Ik hoop het van harte met u mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er op liveleak meer zichzelf en elkaar in gevaar zien brengen met vuurwapens dan wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims hebben inderdaad geschiedenis geschreven, maar protesteerden zij niet voor de democratie en niet uit sympathie voor de Islam? De tentenbouwers waren geen flop, ze zijn verloren tegen een vijand 1000x sterker dan een vent als Mubarak of Khaddafi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook in Egypte zal er geen democratie komen. Het volk kiest voor de moslimbroeders en salafisten. Echter zullen die weinig in de pap te brokken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar feit is dat de moslim dus niet persoon van het jaar is, maar de protester. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |