![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moslims gewenst? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 32,35% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
46 | 67,65% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() U schildert mensen af die een andere mening over een onderwerp hebben waarover jij een radicale uitgesproken mening hebt als volksverraders? Paradoxaal hypocriet. Wij maken gebruik van iets wat jij de Islam verwijt het te willen schenden: democratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Ik had gelijk. Precies zo'n reactie verwacht. Mag ik u bedanken om met mij een discussie te voeren die ik al 5 keer heb gevoerd en waarvan ik een bepaalde discussiepsychologie heb geleerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Dat is een goede vergelijking dat jij opgeeft, en je hebt gelijk, maar anders dan met Sinterklaas is het zo dat bv. de Islam een religie heeft die een eigen boek heeft met tradities zoals een soldaat granaten en munitie heeft. De Islam is een deftiger geloof dan Sinterklaas op vlak van, laat ik het zo noemen, organisatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo te zien weet jij zelfs wat mensen die niet met je akkoord gaan wat ze denken en wat ze vinden. Straffe kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ik formuleer een logische redenatie die niets te maken heeft met het raden of beoordelen van de persoonlijkheden van een mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp zijn de vrouwen die ook en nog meer het gevaar lopen om in de hel te geraken (zij moeten volgens Mo vooral dankbaar zijn, en zelfs het snot uit de neus van hun echtgenoot zuigen - nee zoiets vind ik echt niet zelf uit) maar voor vrouwen is zelfs geen paradijselijk leven voorzien! ja, voor eeuwig een groen fluwelen kleed en dan voor eeuwig naast die vent mogen zitten waarvan je zo blij was dat hij eindelijk dood was en dan moeten toekijken dat hij continu met zijn 72 hoeren bezig is? Wel een triest vooruitzicht voor die moslima's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aanhangers van de Islam kun je opdelen tussen vroom en losser. De vrome moslims zijn degene die hun vrouw hardhandig onderdrukken, ze boerka's laten aandoen enz. Dan de losse moslims: de zogezegd goed geïntegreerde moslims. Dit kan wel waar zijn, en deze hebben hun kwaliteiten en goedheden. Maar feit is dat beiden een gefaald systeem van opvoeden hebben gekweekt waardoor ze criminele allochtonen kweekten. Moslims zijn zwak. Allochtone criminelen begeven zich in groep omdat ze dan niet enkel moeten overleven door goed geïntegreerd te zijn. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 17 december 2011 om 19:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EDIT: ik zie dat de stand gelijk is. Natuurlijk zullen de 'nee' stemmers de meerderheid behalen, omdat ze enkel achter de computer hun mening durven te uiten, i.p.v. in het gezicht van degene die ze beoordelen. Ik neem de 'nee' stemmers niets kwalijk, maar hebben zij zelf voldoende ervaring en kennissen om echt te weten waarom je kunt overeenkomen met allochtonen? Alsof het niet mogelijk is voor hen om politiek en religie te vergeten wanneer ze een allochtoon op straat zien. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 17 december 2011 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis de optie "Val dood !!"
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Oei, moeten moslims doodvallen?
Beetje drastisch, niet?
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Moslims Val dood!! ?????????????
Ben je zo hard tegen de moslims?
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Ik zie gewoon niet in wat hun meerwaarde is tov ons, de maatschappij.
Integendeel zelfs. En altijd maar vragen en eisen en klagen , omwille van hun geloof.....hun geloof eist dit, hun geloof verbied dat....... dus resoluut een dikke neen, niet gewenst.