Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Moslims gewenst?
Ja 22 32,35%
Nee 46 67,65%
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2011, 18:49   #61
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce Bekijk bericht
Ik zou liever weten wie de volksverraders zijn.
U schildert mensen af die een andere mening over een onderwerp hebben waarover jij een radicale uitgesproken mening hebt als volksverraders? Paradoxaal hypocriet. Wij maken gebruik van iets wat jij de Islam verwijt het te willen schenden: democratie.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 18:51   #62
StrikeForce
Burger

StrikeForce's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Je noemt het hersenspinsels die op niet lijken omdat je goed weet dat ik gelijk heb.
Je verzint leugens en doet het af als realiteit om jezelf gelijk te geven. Daarom noem ik uw fantasietjes hersenpinsels.
StrikeForce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 18:53   #63
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vindt zijn geloof mentaal achterlijk, omdat je niet akkoord gaat met zijn geloof, omdat je verhalen en feiten hebt gehoord van dat geloof die uiteindelijk de cellen zijn voor jouw mening tegenover geloof. Je hebt het over het geloof zelf, en niet de gelovige.
Dat je met geloof bent grootgebracht kan ik verstaan maar dat je als volwassene nog gelooft. Nee, dat kan ik niet begrijpen. Om een voorbeeld te nemen, ken je volwassenen die nog in Sinterklaas geloven?
Oud 17 december 2011, 18:53   #64
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Je verzint leugens en doet het af als realiteit om jezelf gelijk te geven. Daarom noem ik uw fantasietjes hersenpinsels.
Inderdaad. Ik had gelijk. Precies zo'n reactie verwacht. Mag ik u bedanken om met mij een discussie te voeren die ik al 5 keer heb gevoerd en waarvan ik een bepaalde discussiepsychologie heb geleerd?
Oud 17 december 2011, 18:54   #65
StrikeForce
Burger

Standaard

Citaat:
U schildert mensen af die een andere mening over een onderwerp hebben waarover jij een radicale uitgesproken mening hebt als volksverraders? Paradoxaal hypocriet. Wij maken gebruik van iets wat jij de Islam verwijt het te willen schenden: democratie.
Niemand kan vertellen waarom hij ze graag in zijn midden heeft. Wat moet je daar van denken.
Oud 17 december 2011, 18:55   #66
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Dat je met geloof bent grootgebracht kan ik verstaan maar dat je als volwassene nog gelooft. Nee, dat kan ik niet begrijpen. Om een voorbeeld te nemen, ken je volwassenen die nog in Sinterklaas geloven?
Dat is een goede vergelijking dat jij opgeeft, en je hebt gelijk, maar anders dan met Sinterklaas is het zo dat bv. de Islam een religie heeft die een eigen boek heeft met tradities zoals een soldaat granaten en munitie heeft. De Islam is een deftiger geloof dan Sinterklaas op vlak van, laat ik het zo noemen, organisatie.
Oud 17 december 2011, 18:56   #67
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vindt zijn geloof mentaal achterlijk, omdat je niet akkoord gaat met zijn geloof, omdat je verhalen en feiten hebt gehoord van dat geloof die uiteindelijk de cellen zijn voor jouw mening tegenover geloof. Je hebt het over het geloof zelf, en niet de gelovige.
welk merk is uw kristallen bol aub?

Zo te zien weet jij zelfs wat mensen die niet met je akkoord gaan wat ze denken en wat ze vinden.
Straffe kost.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 18:56   #68
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand kan vertellen waarom hij ze graag in zijn midden heeft. Wat moet je daar van denken.
Ik denk daarvan dat de vraag dermate achterlijk is dat er geen zinnig antwoord op gegeven kan worden.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 18:56   #69
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan het vertellen, en heb dat ook gedaan. Maar waarom vraag je morgen zelf niet eens op straat aan mensen die je niet kent?
Oud 17 december 2011, 18:57   #70
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
welk merk is uw kristallen bol aub?

Zo te zien weet jij zelfs wat mensen die niet met je akkoord gaan wat ze denken en wat ze vinden.
Straffe kost.
Ik formuleer een logische redenatie die niets te maken heeft met het raden of beoordelen van de persoonlijkheden van een mens.
Oud 17 december 2011, 18:58   #71
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is een goede vergelijking dat jij opgeeft, en je hebt gelijk, maar anders dan met Sinterklaas is het zo dat bv. de Islam een religie heeft die een eigen boek heeft met tradities zoals een soldaat granaten en munitie heeft. De Islam is een deftiger geloof dan Sinterklaas op vlak van, laat ik het zo noemen, organisatie.
Het is vergif, ik vind dat degene die geloven mentaal achterlijk zijn maar ik wens ze niet weg, wel het vergif. daarbij kan je met Napoleon een plezante babbel mee hebben.
Oud 17 december 2011, 18:59   #72
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
islam scoort het hoogst op gebied van brainwashing, allah moeten vrezen, onderdanig zijn, kortom gewoon eigen logica uitschakelen. Met als kers op de taart een paradijselijk leven met 72 hoeren in het vooruitzicht.

Wat ik niet begrijp zijn de vrouwen die ook en nog meer het gevaar lopen om in de hel te geraken (zij moeten volgens Mo vooral dankbaar zijn, en zelfs het snot uit de neus van hun echtgenoot zuigen - nee zoiets vind ik echt niet zelf uit) maar voor vrouwen is zelfs geen paradijselijk leven voorzien! ja, voor eeuwig een groen fluwelen kleed en dan voor eeuwig naast die vent mogen zitten waarvan je zo blij was dat hij eindelijk dood was en dan moeten toekijken dat hij continu met zijn 72 hoeren bezig is? Wel een triest vooruitzicht voor die moslima's.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:01   #73
StrikeForce
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik denk daarvan dat de vraag dermate achterlijk is dat er geen zinnig antwoord op gegeven kan worden.
Er kan geen zinnig antwoord op gegeven worden, dat is duidelijk.
Oud 17 december 2011, 19:01   #74
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
ik
Why?
Oud 17 december 2011, 19:07   #75
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatorsk
Het is vergif, ik vind dat degene die geloven mentaal achterlijk zijn maar ik wens ze niet weg, wel het vergif. daarbij kan je met Napoleon een plezante babbel mee hebben.
Religie is inderdaad een zeer sterk vergif, zodanig sterk dat je de dwazen die te zwakzinnig zijn om het te weerstaan het bijna niet kunt kwalijk nemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus
islam scoort het hoogst op gebied van brainwashing, allah moeten vrezen, onderdanig zijn, kortom gewoon eigen logica uitschakelen. Met als kers op de taart een paradijselijk leven met 72 hoeren in het vooruitzicht.
Inderdaad. Maar dat met die 72 hoeren werd verzonnen door Osama om makkelijker terroristen te rekruteren. Ik heb ook eens gehoord dat het zou gaan om 72 bonen zelfs! Het is hoe je het interpreteert.

Aanhangers van de Islam kun je opdelen tussen vroom en losser. De vrome moslims zijn degene die hun vrouw hardhandig onderdrukken, ze boerka's laten aandoen enz. Dan de losse moslims: de zogezegd goed geïntegreerde moslims. Dit kan wel waar zijn, en deze hebben hun kwaliteiten en goedheden. Maar feit is dat beiden een gefaald systeem van opvoeden hebben gekweekt waardoor ze criminele allochtonen kweekten.

Moslims zijn zwak. Allochtone criminelen begeven zich in groep omdat ze dan niet enkel moeten overleven door goed geïntegreerd te zijn.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 17 december 2011 om 19:08.
Oud 17 december 2011, 19:08   #76
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Er kan geen zinnig antwoord op gegeven worden, dat is duidelijk.
Voor wie?

EDIT: ik zie dat de stand gelijk is. Natuurlijk zullen de 'nee' stemmers de meerderheid behalen, omdat ze enkel achter de computer hun mening durven te uiten, i.p.v. in het gezicht van degene die ze beoordelen. Ik neem de 'nee' stemmers niets kwalijk, maar hebben zij zelf voldoende ervaring en kennissen om echt te weten waarom je kunt overeenkomen met allochtonen?

Alsof het niet mogelijk is voor hen om politiek en religie te vergeten wanneer ze een allochtoon op straat zien.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 17 december 2011 om 19:15.
Oud 17 december 2011, 19:14   #78
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik mis de optie "Val dood !!"
Oei, moeten moslims doodvallen?
Beetje drastisch, niet?
Oud 17 december 2011, 19:14   #79
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik mis de optie "Val dood !!"
Moslims Val dood!! ?????????????

Ben je zo hard tegen de moslims?
Oud 17 december 2011, 19:18   #80
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Ik zie gewoon niet in wat hun meerwaarde is tov ons, de maatschappij.
Integendeel zelfs.

En altijd maar vragen en eisen en klagen , omwille van hun geloof.....hun geloof eist dit, hun geloof verbied dat....... dus resoluut een dikke neen, niet gewenst.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be