![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan ook gewoon toegeven dat je door je blinde haat tegenover een bevolkingsgroep in de fout bent gegaan... Maar deze lastercampagne mag wel stoppen, u kan niets bewijzen, u kan uw punt niet eens maken, beter nog, er is geen punt, niet aan uw uitleg, niet in uw bronnen en zeker niet in de schandalige lastertitel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen Vlaams Belanger en ik wil hen zeker niet verdedigen, maar ik ga hier wel eens wat commentaar bij zetten, in het rood.
Ik wil zover niet gaan dat een overdreven toepassing niet kan ontaarden in racisme; maar omgekeerd is het evengoed waar: heel wat punten zie je in andere landen toegepast; en heel wat punten zijn opgenomen in bijna alle partijprogramma's. En inderdaad, in de top van het Belang zitten een aantal racisten. Procentueel gezien in hun militantenrangen al heel wat minder; en bij hun kiezers nog minder. Tuurlijk: een gewone Vlaamse psychopaat met gewelddadige of racistische trekjes, maar niet erg genoeg om opgenomen te worden in 't zothuis ... die gaat gaan aanschurken tegen het Belang. Mocht ge het Belang kunnen afschaffen, dan gaat hij/zij aanschurken tegen bijvoorbeeld die vakbond waar hij meest kans heeft om op betogingen met stenen te gooien, ruiten kapot te slaan, auto's in brand te steken .... Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hun (dezelfde) kopstukken vertellen dat het Vlaams Blok = Vlaams Belang. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die laatste heeft waarschijnlijk een minder of niet strafbaar programma. Maar goed, als je ze racistisch wil blijven noemen zonder ook maar iets te kunnen bewijzen, dan doe je dat maar. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 december 2011 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon mij en de andere mensen nu eens waar het Vlaams Belang dat 70 puntenprogramma heeft en laat eens zien waar dat racisme zit... IK zal het u maar al zeggen, HET IS ER NIET, u zit met uw hoofd in stokoude extreem linkse propaganda te snollen maar hebt geen gevoel met de realiteit. Het enige dat u doet is een hele bevolkingsgroep valselijk beschuldigen, U valt mensen aan zonder boe of ba. Zomaar mensen belasteren en beledigen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Het 70-puntenplan werd al jaren geleden afgevoerd. Misschien ook eens naar de kopstukken van het VB luisteren(!!!) als ze iets zeggen? Natuurlijk kan het zijn dat deze afwijzing van dat programma niet door de nationale Pravda werd uitgezonden. Cordon sanitair weetjewel.
Ik vind in elk geval niet veel racistisch aan dat programma aan. Maar ja volgens de huidige wet moeten we bijna opstaan voor de migranten en onze stoel afgeven op straffe van racisme. Wat wil je daar nog aan doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread....5071&page=3#41 (met dank aan Eigenzinnig) In 't vervolg wat beter uw huiswerk maken, beste, dat voorkomt nogal eens dat je zo'n kemels van formaat schiet. Maar nu we toch bezig zijn, wat vind jij niet racistisch aan deze islamitische voorschriften ?: http://www.ex-moslim.nl/ Hopelijk krijg ik van jou een onderbouwd antwoord daarop, want van de TS ea 'anti-racisten' heb ik, ondanks herhaaldelijk aandringen, daarover nog niets mogen lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat keldert je geloofwaardigheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat ze half Afrika hebben uitgemoord (slechts 10% van de gevangen slaven overleefde de castratie). In het geval van Malcolm X of die andere Amerikaanse islamorganizatie is het schrijnend: het zijn net de moslims (In afrika wordt de naam arabieren gebruikt voor de bepaling moslim, of ze nu arabisch dan wel pikkezwart zijn) die hun voorouders hebben gevangengenomen en aan de toenmalige blanke plantagehouders verkocht. En neen, deze werden niet gecastreerd, zoals men nu wel kan zien aan het aantal zwarte nazaten zeker? Zie je die ook in het midden-oosten? nee ! Nochtans hebben die een veelvoud aan slaven gehad gedurende een veelvoud aan eeuwen slavenjagers en slavenhandel. Islam heeft geen enkel probleem met slavernij, zeker niet als het kaffers (lees: ongelovigen) zijn. Maar WIJ zijn racisten als we negers als kaffer benoemen zeker hé? Beetje ridicuul om dan islam te gaan verheerlijken als nazaat van een gevangengenomen slaaf uit Afrika. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 21 december 2011 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[email protected] Lijkt me beter dan die ridicule site waar ge uw gegevens over VB wil halen, maar die zelf niet weten waar het over gaat. toch? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 21 december 2011 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie (welke partijen) hebben die religie in feite erkend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En anders komen ze wel met Fify af. Laatst gewijzigd door daiwa : 21 december 2011 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het 70 puntenprogramma stond geen enkele oproep tot geweld en moord, wat we van de koran helemaal niet kunnen zeggen, maar daar heb je natuurlijk geen kritiek op. Zoals ik hier al dikwijls zei, het 70 punten programma was een sprookjesboek vergeleken met de koran! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of Hij/zij/het moest als bij wonder aan het zeventigpuntenplan van het Vlaams Belang komen, 't geen me zou verbazen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Wat is dat toch met die VB-verdedigers, dat ze hun programma steeds willen vergelijken met een religie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U kwetst veel mensen door deze partij valselijk te beschuldigen, buiten uw excuses aanbieden kan u mss op z'n minst de topictitel aanpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Integendeel, de kopstukken hebben klaar en duidelijk gezegd dat er niets veranderde bij de naamswijziging. Het Vlaams Blok = het Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |