![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Niemand belet je van geld op te halen voor het eigen volk. Mijn steun heb je en ik denk dat je de steun van heel veel vlamingen zal hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Initiatief was goed genoeg. Maar euh .... Iemand toevallig de laatste P-magazine gelezen ?
Vooral doen. Blijkbaar is er helemaal geen probleem met diarree daar. Het geld gaat naar het rode kruis. En wat gebeurt er dan met dat geld ? Ik wil het niet eens weten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben van de week een pint, allez een koffieke gaan pakken met een turkse. Dat was heel rustig. ![]() Maar dat mens was natuurlijk ook Vlaams. Ik heb nu 1 liter Duvel gezopen. 1kg fondue, soepke, koude schotel, en een vierde kerstronk ofzo
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen P-magazine, hoe heeft deze persoon (om wie gaat het?) de cijfers ontkracht over de >1 miljoen mensen die geholpen zijn de voorbije acties?
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou echt wel eens een audit willen zien van al de liefdadigheidsorganisaties... Ter info, als ik een bedelaar tegenkom, geef ik altijd wat kleuteringe. Waarschijnlijk koopt hij er goedkope alcohol mee, maar liever dat dan dat 90% blijft plakken aan die walgelijke Stubru kliek. Vroeger had men aflaten, nu Music for Life. Alleen hoe de kerk zich manifesteert is veranderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Hoe komt het nu eigenlijk dat die mannen gestopt zijn met dat te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ze kunnen nog steeds 7 miljoen euro ophalen, en trekken daarnaast nog veel volk aan hoor, dus het publiek was het niet echt beu.
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 25 december 2011 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is die man gegund, we zullen die naïeve hulpbehoevenden eens zonder geld zetten en nog vlug een nieuwe BMW kopen, en ze een kerstkaartje sturen "lieve groeten vanuit het rijke België".
Achja, vito moet toch een excuus voor hemzelf hebben om niets te moeten geven he, stel dat zijn geweten ooit in actie zou komen...
![]() |
#73 |
Burger
|
![]() Aan al die verzuurden die liever hun eigen steunen dan een ander.
Steun dan gewoon kom op tegen kanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zoeken maar een excuus om niet te storten. Ge denkt toch niet dat ze echt gaan storten wanneer ze inzien dat het nonsens is "dat 90% aan de handen van die stubru kliek blijft hangen"?
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reality check
7,1 miljoen opgehaald. 1,5 miljoen van de federale overheid 0,3 miljoen van de Vlaamse overheid Andere 'sponsors': oa Haven van Antwerpen 110.500,00 euro Universiteit Antwerpen 46.666,66 euro Nationale Loterij 50.000,00 euro Universiteit Gent 25.000,00 euro VRT 13.860,98 euro Gemeenschapsonderwijs 199.768,84 euro Klara 23.596,00 euro Totaal giften bedrijven (overheid en semi overheid en privaat) 2,8 miljoen euro Direct verdiend aan klootjesvolk = 2,5 miljoen euro (0,40 ct /Vlaam) Dat is direct het positieve nieuws: Alle promotie/sociale druk ten spijt. Veel Vlamingen zijn wel goed, maar niet gek. Men ziet de graaiers graaien, men ziet de bekende kring huisvriendartiesten gratis hun handel in de etalage van nationale media parkeren, en men ziet (semi)overheidsinstellingen belastinggeld verkwanselen. Project Rode Kruis. Salarissen/bonussen Rode Kruis directie? > Rode Kruis Belgie/Vlaanderen weigert al jaren openheid van zaken. Nederland: 200.000 euro+ Rode Kruis is vooral een hobby van bestuurders die zich maatschappelijk 'positief' (sic) willen profileren. Oa het Vorstenhuis. Rode Kruis: Begin 2008 werd duidelijk dat het Koninklijk Paleis via de kabinetchef van de koning Jacques van Ypersele de Strihou al twee jaar zijn greep op het Rode Kruis wil versterken. Na een vraag van Rode Kruis-Vlaanderen naar meer autonomie kwam er van het Paleis een waarschuwing en afwijzing van een "openlijk of omfloerst separatisme". De kabinetchef van de Koning zou het Belgische Rode Kruis hebben willen behoeden voor verdere ontmanteling door een "Raad van Wijzen" op te richten, bestaande uit vertrouwelingen van het Paleis zoals Marc Van Ossel (ex-topman Saint-Gobain en voorzitter van Adic, baron Georges Jacobs, ex-topman van UCB en advocaat Jean-Pierre de Bandt. Deze groep adviseerde ook de toenmalige nationale voorzitster Prinses Astrid Citaat:
Het is meer dan 90 %. De meeste mensen hebben SCHIJT aan dit soort acties. ........En wat ze gelijk hebben. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 december 2011 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .....edit
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 december 2011 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Jammer dat ge hem citeerde, ik was net zo blij dat ik zijn berichten niet meer zag nadat ik hem al maanden geleden op mijn negeerlijst heb gezet.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 25 december 2011 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Maar ondanks de simplistische wereldvisie van EH, denk ik niet dat hij een trol is. Misschien verre familie, dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sam is hot
![]() |
![]() |
![]() |