Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2012, 19:16   #61
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Hypocrisie siert u niet. En uw selectieve verontwaardiging al helemaal niet.
Mijn verontwaardiging is niet selectief, ik heb al geregeld mensen van allerlei slag op de vingers getikt om correcte namen van politici te gebruiken.
Klopt helemaal, ik doe dat ook steeds.
Oud 3 januari 2012, 19:18   #62
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Neen, ben contractueel verplicht dit vol te houden tot aan de gemeenteraadsverkiezingen...anders loop ik die job op het kabinet van Oncelinckx nog mis en moet ik weer gaan doppen op jullie kosten
Ik kan trollen best smaken, op voorwaarde dat ze ook echt grappig zijn.

Ik zou zeggen oefening baart kunst, maar mijn geduld daarin is ook niet oneindig.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 19:22   #63
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Hypocrisie siert u niet. En uw selectieve verontwaardiging al helemaal niet.Mijn verontwaardiging is niet selectief, ik heb al geregeld mensen van allerlei slag op de vingers getikt om correcte namen van politici te gebruiken.
Hoor hoor wie het zegt. De man die om de haverklap mensen 'leugenaars' noemt of 'trollen' wanneer posters dinges schrijven die hem niet aanstaan. Als er een de hypocriet uithangt, dan bent u het hier wel. En als er eentje permanent selectieve verontwaardinging uit, dan is het stuyckp.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 januari 2012 om 19:25.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 19:24   #64
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hoor hoor wie het zegt. De man die om de haverklap mensen 'leugenaars' noemt of 'trollen' wanneer posters dingen schrijven die hem niet aanstaan. Als er een de hypocriet uithangt, dan bent u het hier wel.
Ach laat ze zijn, met kinnekes moet ge niet in discussie gaan : een lap rond hun oren en in de hoek ermee
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 19:24   #65
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Khadaffi zat bv nooit in de oppositie
wat een competente man is dat gebleken
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 19:44   #66
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Khadaffi zat bv nooit in de oppositie
wat een competente man is dat gebleken
I like your style Steben
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 19:53   #67
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het over de 'Ollanders...niet over Stromae, wel integendeel "Alors on danse.."
Welke Ollanders? Waar?
Oud 3 januari 2012, 19:55   #68
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ben contractueel verplicht dit vol te houden tot aan de gemeenteraadsverkiezingen...anders loop ik die job op het kabinet van Oncelinckx nog mis en moet ik weer gaan doppen op jullie kosten
Daarvoor ga je dus dag in dag uit gaan slijmen in Wallonië!
Maar dan hoor je wel de naam van je toekomstige bazin correct te schrijven.

Laatst gewijzigd door quercus : 3 januari 2012 om 19:57.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 20:09   #69
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hoor hoor wie het zegt. De man die om de haverklap mensen 'leugenaars' noemt of 'trollen' wanneer posters dinges schrijven die hem niet aanstaan. Als er een de hypocriet uithangt, dan bent u het hier wel. En als er eentje permanent selectieve verontwaardinging uit, dan is het stuyckp.
Ge zijt toch geen familie van dat triestig stuk plant of zo?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 20:19   #70
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ge zijt toch geen familie van dat triestig stuk plant of zo?
Hij IS het!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2012, 20:25   #71
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Hij IS het!
en hij weet het zelfs niet...
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 10:46   #72
knip
Gouverneur

knip's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als men de recente geschiedenis een beetje kent, moet men toch toegeven dat 'het vlaams-nationalisme' meer op de oppositiebanken heeft gezeten dan wat anders....en de resultaten zijn ook wat magertjes : de rand rond Bruxelles blijft bv.tegen hoog tempo verfransen

Wat gaat de NVA daar aan veranderen na hun grooote overwinning bij de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN !!!! Ik vind het victoriegekaai van bepaalde forumleden dan ook een beetje zielig
Iemand die draden opstart over Eddy Wally en Kim Clijsters op een politiek forum neem is sowieso niet meer serieus. zelfs als leveren ze achteraf goede argumentatie's...
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 11:29   #73
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Als men de recente geschiedenis een beetje kent, moet men toch toegeven dat 'het vlaams-nationalisme' meer op de oppositiebanken heeft gezeten dan wat anders....en de resultaten zijn ook wat magertjes : de rand rond Bruxelles blijft bv.tegen hoog tempo verfransen
Inderdaad...de Vlaams Nationalisten zijn de afgelopen generaties niet echt succesvol geweest.
Feit is dat het georganiseerde Belgicisme een sterke eeuw achter de rug heeft.

Echter: het feit alleen al dat de antidemocratie op dit ogenblik zo groot is dat zelfs klein pierke het begint door te krijgen is een veeg teken.
Hoe raar het ook klinkt maar de tijd speelt in het voordeel van de Vlaming.
Het smeergeld dat het Belgicisme heeft moeten uitbetalen aan de verraders van het Vlaamse volk heeft de vetpotten volledig leeggelepeld.
De hardwerkende Vlaming begint door te krijgen dat hij een generatie lang is in slaapgewiegd op krediet.
Die schuld moet nu worden afgelost.
Dit gebeurt op een ogenblik dat het Vlaams Nationalisme ongeveer 45% van het electoraat in Vlanderen bestrijkt.
Conclusie: geniet nog maar een paar jaar van uw shadenfreude en probeer te vergeten dat "Hannibal ad portas".
Oud 4 januari 2012, 11:46   #74
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooie democraten daar bij de Navelstaarders Van Antwerpen
idd.

Gazetten vol over het feit dat onze nieuwe regering geen democratische regering zou zijn omdat het "Vlaamse volk" niet voldoende ministers zou hebben in verhouding tot het bevolkingsaantal. Maar ik vind slechts weinig kritiek van diezelfden op het feit dat de Limburgers geen enkel vertegenwoordiger hebben in deze regering.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 11:55   #75
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En lelijk is hij inderdaad. Vooral als je die vettige kop op die foto aandachtig bekijkt. Hoe bestaat het!
De argumenten vallen hier weer uit de lucht
Oud 4 januari 2012, 11:57   #76
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
idd.

Gazetten vol over het feit dat onze nieuwe regering geen democratische regering zou zijn omdat het "Vlaamse volk" niet voldoende ministers zou hebben in verhouding tot het bevolkingsaantal. Maar ik vind slechts weinig kritiek van diezelfden op het feit dat de Limburgers geen enkel vertegenwoordiger hebben in deze regering.
Wat wilt ge, alle bekwaam personeel zit al in de Vlaamse regering (Vandeurzen) of het Vlaams Parlement (Peumans). Het onbekwaam personeel trouwens ook, genre Lieten. Tijd dat er wat gedaan wordt aan de schandalige oververtegenwoordiging van Limburg in de Vlaamse regering.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 12:04   #77
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als men de recente geschiedenis een beetje kent, moet men toch toegeven dat 'het vlaams-nationalisme' meer op de oppositiebanken heeft gezeten dan wat anders....

Me dunkt dat de ecologisten net iets meer aanspraak kunnen maken op de term "eeuwige oppositie". Maar hoe moet ik dat interpreteren, is dat zoiets als "eeuwige president" in Noord-Korea?

Citaat:
en de resultaten zijn ook wat magertjes : de rand rond Bruxelles blijft bv.tegen hoog tempo verfransen
Vind jij dat leuk? Als er iets koren op hun molen is, is het dat wel. Elke goede Belg zou naar pacificatie moeten streven en dat kan niet als er een paar stokebrandjes zijn van het FDF. Gelukkig zijn er wel een aantal goede Vlaams-Franstalige burgemeesters zoals Alexis Calmeyn die beseffen dat taal maar een communicatiemiddel is, maar dat je er ook op een non-verbale manier mee kan communiceren door er arrogant mee om te springen.

Citaat:
Wat gaat de NVA daar aan veranderen na hun grooote overwinning bij de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN !!!!
Heel simpel: niets. Gemeentes zijn een machteloos niveau. Dit gaat dan ook over wraak en machtsposities. CD&V staat klassiek erg sterk bij de gemeenteraadsverkiezingen en CD&V is dan ook de visvijver voor N-VA. Dat daarmee ook revanche zou worden genomen op Wouter "niet zonder N-VA" Beke, is mooi meegenomen voor de N-VA. Een groot deel van de macht van CD&V schuilt hem in cliëntelisme en postjespakkerij van de basis. Als dat wegvalt, kan er een dijkbreuk ontstaan van lokale mandatarissen die overlopen naar de nieuwe tsjeven die N-VA zijn. Het vergt natuurlijk enig taktisch inzicht om het belang van deze verkiezingen in te schatten, maar voor ons burgers zal er niet veel veranderen of er nu een CD&V burgemeester is of een N-VA burgemeester.

Ik zal zelfs een straffe voorspelling doen. Als de verkiezingen voor CD&V een complete ramp worden, zie ik zelfs Kris Peeters overlopen, nota bene de man die luidop riep tijdens de politieke crisis dat hij niet de onafhankelijkheid zou uitroepen. Vele varkens maken dunne spoeling. N-VA wordt een ongevaarlijke tsjevenpartij, maak je dus geen zorgen.

Citaat:
Ik vind het victoriegekaai van bepaalde forumleden dan ook een beetje zielig
Er zijn veel vormen van zieligheid. Dat zal je wel weten zeker?
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 12:09   #78
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk bedoelt de Topicstarter dat je de Vlaams nationalisten dus niet de schuld kan geven van de rampzalige toestand waarin dit land verkeerd, ze zitten namelijk altijd in de oppositie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 12:20   #79
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat gaat de NVA daar aan veranderen na hun grooote overwinning bij de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN !!!! Ik vind het victoriegekaai van bepaalde forumleden dan ook een beetje zielig
De uitslagen van de N-VA zijn secundair, wat telt is de vernietiging van de lokale machtsbasis van de CD&V.
Oud 4 januari 2012, 13:30   #80
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Wat wilt ge, alle bekwaam personeel zit al in de Vlaamse regering (Vandeurzen) of het Vlaams Parlement (Peumans). Het onbekwaam personeel trouwens ook, genre Lieten. Tijd dat er wat gedaan wordt aan de schandalige oververtegenwoordiging van Limburg in de Vlaamse regering.
Vlaamse regering=de speeltuin van de gebuisde/verguisde (al dan niet terecht) politici. M.a.w. van secundair belang.

Laatst gewijzigd door pajoske : 4 januari 2012 om 13:31.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be