![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik probeer te besparen op de kleine dingen. Tenslotte maken veel kleintjes een groot.
Eten bv: zolang mijn kinderen nog thuis woonden kwam er iedere dag een verse warme maaltijd op tafel. Nu kook ik regelmatig een maaltijd voor 2 dagen. Slechts 1x koken, 's anderendaags gewoon opwarmen. Verlichting: vroeger brandden hier 's avond steeds 2 luchters: éen met 5 lampen en 1 met 3 lampen. Uren aan een stuk. Sinds vorig jaar brandt er 's avonds 1 lamp. Schemerlampje met spaarlamp. (Is wel daardoor dat ik veel fouten typ, maar soit). ![]() Boodschappen: vroeger nagenoeg dagelijks enkele produkten na 't werk, vlug-vlug de buurtwinkel binnenspringen. Nu: 1x per week "grote aankopen" doen. Lukt wel niet altijd. Auto/benzine: regelmatig de fiets nemen, zeker voor korte afstanden. Ik bespaar daarmee toch bijna 1 tankbeurt per maand. Verwarming: overdag thermostaat op 19 graden. Alleen 's avonds een uurtje hoger en ook 's ochtends een uurke. Gewoon de tijd om ons te douchen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt ook gewoon vampier worden, natuurlijk. Niks nodig behalve een kist en wat bloed af en toe.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel mijn prioriteiten....dus ja ik ben gierig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder kaviaar eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terecht trouwens. Zolang er af en toe maar een rondje af kan, is dat terecht.
'k Zeg altijd: 'ik ben geen ezel, ook geen vrek'. snapt g'em ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet anti-Voka, integendeel. Ze hebben naar mijn zin nogal veel aan politiek gedaan. Ze hebben echter ook wel resultaat bereikt in hun naamsbekendheid en er wordt nu wel degelijk naar Voka geluisterd. Ik neem dat er dus bij. Ik heb het ook een moeilijk met het feit dat Peter Leyman is gederangeerd omdat hij de Vlaamse zelfgenoegzaamheid aankaartte. Voka is de opvolger van het VEV en de de kamers van koophandel en hun resultaat om de belangen van haar leden te verdedigen in het beleid mag er wezen. Ik kan niet echt een fundamenteel Voka standpunt opnoemen waar ik het moeilijk mee heb. Je zal ook wel gemerkt hebben dat Voka de laatste tijd zich niet profileert in tandem met de N-VA. Dit heb ik trouwens maanden geleden reeds aangehaald dat dit mijn aanvoelen was. Belgicist is een scheldwoord. Wat je zegt ben je zelf, je bent zelf een Belgicist. Voka is geen syndicaat en ik ben er dus ook niet gesyndiceerd. Xerius ( Voka) rekent minder administratiebijdrage op mijn sociale bijdrage dat ik het RSVZ ( federale overheid) zelf. Vroeger zat ik hiervoor onbewust onder de katholieke zuil.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @vrijevlaming
Bon, dan verschillen we dus fundamenteel van standpunt wat Voka betreft.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Speed snuiven i.p.v. coke. Bespaar je ook ineens op je voedselfactuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal dat dan in een draad hier komen documenteren. Basis wordt ongetwijfeld muesli, grote portie kost nog geen 0,50 euro. Laatst gewijzigd door Knipp : 13 januari 2012 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |