![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Zoals bijvoorbeeld?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Ik stond ooit te wachten op een lift in oostende,om naar boven naar een restaurant te gaan,de lift was voorzien voor 8 personen en wij waren met 4 mensen en er stonden ook nog 2 oudere mensen een koppel,net als de lift er aankwam,kwamen er ook nog 4 franstaligen aan.
Wij stapten in en achter ons ook alle anderen,toen de mevrouw van het ouder koppel opmerkte dat er 2 mensen teveel in de lift stonden(het was ook te merken aan gedrang)begon 1 van de franstaligen op te merken dat wij dan maar moesten uitstappen,en plots waren wij salle flamands en stupide cochons en nog zoveel meer,ik vond het walgelijk en ben samen met mijn zoon uitgestapt om de trap naar boven te nemen. Toen ik daar boven aan kwam en mijn vrouw en dochter stonden aan te schuiven voor plaats voegden wij ons bij hun om tot mijn eigen verbijstering die zelfde gasten te horen reclameren dat ik achter hun moest aanschuiven. Enfin om kort te gaan dat spelleke dat die speelde pakte niet,en verder wil ik er geen woorden aan vuil maken,maar snapt ge waar ik naar toe wil? Dit is niet meer dan een fait diver,maar het stemt tot nadenken,het was niet de woordenwisseling die mij verwonderde,maar het taalracisme tegen burgers van hetzelfde land,hoe dom kan je zijn om dat aan te moedigen als media of als politieker,of het nu nederlandstaligen of franstaligen betreft.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn wel meer van die "boutades" hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heeft Vic Van Aelst dan ge-orakelt volgens u, buiten het feit dat hij een waarheidsgetrouw relaas heeft gebracht van zijn ervaringen als Vlaming in Brussel en zijn frustraties daarover?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discriminatie op grond van afkomst is grondwettelijk verboden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ongeacht rang of stand, zij wensen in het frans bediend te worden. Ook in Vlaanderen. Wie dat niet doet of kan is racist. Citaat:
Laatst gewijzigd door Anselmo : 23 januari 2012 om 16:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gepromoveerd voor een mickey mouse "diploma" Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 januari 2012 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De RTBf verdient de Pravda-prijs voor evenwichtige journalistiek, aldus onze Bkrijgerke loooooool
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 23 januari 2012 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men de SPA op zo'n manier zou bejegenen in MauP dan zou u wel anders piepen. U komt altijd met de mening aandraven van personen waarvan we weten dat ze niet neutraal zijn. Die studie is wetenschappelijk en de mensen die de studie gedaan hebben, hebben dat al eerder gedaan op andere thema's. Racisme is trouwens verboden. Of bent u voor racisme ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Aelst is meer een gefrustreerde man dan iets anders. Op antwoord van zijn woorden tegenover de Franstaligen, zou de regio waar hij woont, juist een absolute Franstalige meerderheid moeten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet niet waarover je spreekt en hangt zonder nadenken uw kapstop aan de eerste beste Belgicist. Sinardet is niet neurtraal, punt aan de lijn. Diploma of geen diploma. Of moet ik mijn professoren erbij halen die de Vlaams Nationalisten steunen. Uw argument over uw gedoctoreerde politoloog en Belgicist houdt dus geen steek. Denk liever zelf na. Iets moelijker maar probeer het toch maar. Een wetenschappelijke studie is wat ze is. De bewijzen zijn te vinden in filmpjes, maar je moet wel veel geduld hebben en is beeldmateriaal voor 8u. En jij bent te lui om daar bijvoorbeeld een uurtje van mee te pikken. Kom maar terug zagen als je minstens een uurtje hebt bekeken. Mise au Point is racistisch. Voor een staatszender zou dit verboden moeten worden. En ik heb het u al gezegd, ik weet het inderdaad beter. Als diploma's zo belangrijk zijn wilt ge uw diplomatje naast de mijne leggen ? Ik kan u vertellen het is er meer dan 1. Mag ik raden marketing ? Als uw aanmatigend toontje niet ophoudt tegen mij kan u van mij hetzelfde verwachten. U moet ermee ophouden om op de man te spelen. Wees deftig of hou je bek. Met uw geblér en gejank altijd. Het gaat over MENINGEN. En Sinardet heeft geen gelijk. U zal een onafhankelijke bron moeten aanhalen, Sinardet is verbrand. Uw mening is dus op lucht gebaseerd. Je hebt nog niet de moeite gedaan om de studie zelf te bekijken. Die studie is niet zonder meer te negeren. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 januari 2012 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |