![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat zo'n negatief beladen woord: separatisme.
Persoonlijk ben ik voorstander van het begrip reorganisatie. Mijn politieke overheid moet dringend gereorganiseerd worden. Wat kan daar nu mis mee zijn ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat daar mis mee is? Dat het een vaag nietszeggend begrip is.
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie breekt met het verleden, worstelt in het heden als met een gebrek dat slechts erger wordt in de toekomst. Breken met het verleden kan in bepaalde opzichten onverstandig zijn; in andere gevallen echter wel noodzakelijk. Er is dus een grote mate van verstandig inzicht nodig, waardoor je de zwart-witcategorieën 'dom' versus 'slim' mijns inziens niet kan gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet uw verleden kennen, maar ge moogt er niet in blijven leven. Panta rei.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De mensenrechten van de Vlamingen zijn inderdaad in strijd met de federale wetgeving...
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat soort mensen kijkt naar het verleden om terug te gaan. Ik kijk naar het verleden om vooruit te kunnen gaan.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 8 maart 2012 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |