Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2012, 00:04   #61
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Noem het hoe je wil mijn beste ... kan me echt geen barst schelen ... ik voel/noem mezelf geen rascist, heb zowel privé als op het werk dagelijks contacten met enorm veel nationaliteiten van binnen en buiten Europa, ...

Ik was ff van mijn melk toen ik afgelopen zaterdagavond Ikeastan binnenwandelde ...

Ga er ook eens heen, zaterdagavond rond 18:00, Ikea Anderlecht ...
De miserie is er begonnen toen ze daar een deel van de kassa's vervangen hebben door die zelf inscansystemen. Er staat wel een allochtone jongen aan het uiteinde van de kassa's die illegale praktijken moet opvangen, maar het is zo lek als een zeef uiteraard.
Ik heb toen onmiddellijk de directie ingelicht (ik heb gewacht tot een verantwoordelijke voorbijwandelde) en erop gewezen dat die kersverse selfscansystemen een magneet zijn voor de mindergegoeden (in overvloed in anderlecht om begrijpelijke redenen) die kasten,stoelen en tafels naar buiten kunnen slepen zonder te betalen. Antwoord van de verantwoordelijke (helaas heb ik voor sjokske geen link om naar te verwijzen): "Wij weten dit en zijn er bewust van, maar het zit verrekend in onze verkoopprijzen. Het is ons goedkoper dan het correcte aantal kassiersters aan te werven" Lap, zij die netjes betalen draaien ervoor op!!!

Die redenering is trouwens dezelfde voor andere sectoren: bijvoorbeeld de deurtjes die ze willen installeren aan de metro in- en uitgangen om de karrevrachten zwartrijders in arabbruxelles zogezegd tegen te houden. Daar praten ze al jaren over, maar er zijn er ondertussen nog maar een paar geïnstalleerd (aan woekerprijzen voor vingerdik glas waar je zo kunt overspringen (maar wel de zakken hebben gevuld van vriendjes aannemers). Waarom? Zo kunnen ze zeggen dat ze bezig zijn er iets aan te doen, maar eigenlijk willen ze niet, want het is goedkoper om zij die effectief betalen te laten opdraaien voor zij die niet betalen. De verzekeringen werken ook zo. Enz Enz. Verrotte mentaliteit. In Belgie hebben ze er nog een naam voor uitgevonden: 'SOLIDARITEIT'. Stel je voor!
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 00:07   #62
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
De miserie is er begonnen toen ze daar een deel van de kassa's vervangen hebben door die zelf inscansystemen. Er staat wel een allochtone jongen aan het uiteinde van de kassa's die illegale praktijken moet opvangen, maar het is zo lek als een zeef uiteraard.
Ik heb toen onmiddellijk de directie ingelicht (ik heb gewacht tot een verantwoordelijke voorbijwandelde) en erop gewezen dat die kersverse selfscansystemen een magneet zijn voor de mindergegoeden (in overvloed in anderlecht om begrijpelijke redenen) die kasten,stoelen en tafels naar buiten kunnen slepen zonder te betalen. Antwoord van de verantwoordelijke (helaas heb ik voor sjokske geen link om naar te verwijzen): "Wij weten dit en zijn er bewust van, maar het zit verrekend in onze verkoopprijzen. Het is ons goedkoper dan het correcte aantal kassiersters aan te werven" Lap, zij die netjes betalen draaien ervoor op!!!

Die redenering is trouwens dezelfde voor andere sectoren: bijvoorbeeld de deurtjes die ze willen installeren aan de metro in- en uitgangen om de karrevrachten zwartrijders in arabbruxelles zogezegd tegen te houden. Daar praten ze al jaren over, maar er zijn er ondertussen nog maar een paar geïnstalleerd (aan woekerprijzen voor vingerdik glas waar je zo kunt overspringen (maar wel de zakken hebben gevuld van vriendjes aannemers). Waarom? Zo kunnen ze zeggen dat ze bezig zijn er iets aan te doen, maar eigenlijk willen ze niet, want het is goedkoper om zij die effectief betalen te laten opdraaien voor zij die niet betalen. De verzekeringen werken ook zo. Enz Enz. Verrotte mentaliteit. In Belgie hebben ze er nog een naam voor uitgevonden: 'SOLIDARITEIT'. Stel je voor!
Ha!

Nu zijn we d'r!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 00:11   #63
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Noem het hoe je wil mijn beste ... kan me echt geen barst schelen ... ik voel/noem mezelf geen rascist, heb zowel privé als op het werk dagelijks contacten met enorm veel nationaliteiten van binnen en buiten Europa, ...

Ik was ff van mijn melk toen ik afgelopen zaterdagavond Ikeastan binnenwandelde ...

Ga er ook eens heen, zaterdagavond rond 18:00, Ikea Anderlecht ...
Ik denk dat moest de VRT of VTM undercover gaan filmen in Anderlecht-St-Joost, Koekelberg, Schaarbeek, Molenbeek, in ramadantijd, tussen middernacht en 2 �* 3 uur in de morgen, en ze dat uitzenden, er miljoenen landgenoten in shock zouden zijn.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 00:21   #64
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Ik denk dat moest de VRT of VTM undercover gaan filmen in Anderlecht-St-Joost, Koekelberg, Schaarbeek, Molenbeek, in ramadantijd, tussen middernacht en 2 �* 3 uur in de morgen, en ze dat uitzenden, er miljoenen landgenoten in shock zouden zijn.
Niet echt aannemelijk dat de VRT zoiets zou willen doen. Het past niet binnen hun opvoedkundig concept.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 00:26   #65
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een journalist met camera vind wel een overgroeide puber om stoere praat uit te slaan voor de camera. Dat gebeurde al, in Anderlecht geloof ik. Toen was 't forum hier ook 'in shock'

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2012 om 00:31.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 00:26   #66
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Niet echt aannemelijk dat de VRT zoiets zou willen doen. Het past niet binnen hun opvoedkundig concept.
Die overdaad aan 'diversiteit' durven ze inderdaad niet meer tonen. Als ze al een cameraploeg zouden durven te sturen.
Oud 3 maart 2012, 09:29   #67
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht

Het is nog erger dan dat. Voor er poorten waren geinstalleerd werd er héél soms sporadisch een controle gedaan in de metro. En weet je waar? Aan Brussel-Zuid en aan de Louizalaan. Het publielk waarvan je haast zeker weet dat ze betalen werd gecontrolleerd.

Een paar weken geleden stapte ik op de tram in Jette die naar Simonis rijdt. Normaal moet je nu je abonnement scannen. Ik schat dat ongeveer één op tien, maar het kan ook één op twintig zijn, die het doet. Oftwel 90 tot 95% fraudeurs, allochtone fraudeurs wel te verstaan.

In de metro zelf wordt er niet over de poortjes gesprongen. Eén knaap drukt zijn kruis tegen dat van zijn voorganger en gaat zo door, maar niet volledig: hij houdt de poortjes gewoon open met zijn handen en al de rest passeert. Van zijn famillie wel te verstaan, want de opvoeding tot fraudeur begint bij het voorbeeld dat de ouders er geven. Een ganse groep wordt er opgeleid tot asociaal, asolidair en anti-burgerzin gedrag.
En hebben ze een politiek steuntje nodig dan sturen ze wel één van hun hoeren.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 12:56   #68
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Het is nog erger dan dat. Voor er poorten waren geinstalleerd werd er héél soms sporadisch een controle gedaan in de metro. En weet je waar? Aan Brussel-Zuid en aan de Louizalaan. Het publielk waarvan je haast zeker weet dat ze betalen werd gecontrolleerd.

Een paar weken geleden stapte ik op de tram in Jette die naar Simonis rijdt. Normaal moet je nu je abonnement scannen. Ik schat dat ongeveer één op tien, maar het kan ook één op twintig zijn, die het doet. Oftwel 90 tot 95% fraudeurs, allochtone fraudeurs wel te verstaan.

In de metro zelf wordt er niet over de poortjes gesprongen. Eén knaap drukt zijn kruis tegen dat van zijn voorganger en gaat zo door, maar niet volledig: hij houdt de poortjes gewoon open met zijn handen en al de rest passeert. Van zijn famillie wel te verstaan, want de opvoeding tot fraudeur begint bij het voorbeeld dat de ouders er geven. Een ganse groep wordt er opgeleid tot asociaal, asolidair en anti-burgerzin gedrag.
Oud 3 maart 2012, 13:04   #69
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht

Ja, dit heb ik ook al vastgesteld.
Ooit al eens in Londen de metro genomen? Welnu, ik weet niet hoe het de dag van vangaag eraan toegaat, maar ik heb nog meegemaakt dat er slimmeriken over de afbakening sprongen en onmiddelijk schoot een security hem achterna. Geen 2 minuten later kwam hij terug met het boefje. Probeer dat eens in pakweg Brussel-Zuid. Hier noemen ze zoiets racistisch gedrag... Ocharme de sukkelaar hij heeft geen geld en is dus verplicht om zwart te rijden. Moet kunnen hé DiRupo en Tielemens en consoorten?
Oud 3 maart 2012, 13:13   #70
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een zaterdag naar Ikea gaan? Alleen als 't niet anders kan. Naar geen enkele Ikea op zaterdag. Dan liever op een weekavond:
Openingstijden:
Maandag-Donderdag:10u -20u
Vrijdag: 10u - 21u
Zaterdag: 9u - 20u
http://www.ikea.com/be/nl/store/anderlecht/store_info
Zit van zondag- tot vrijdagavond in het buitenland, niet veel andere keuze ... als je ooit overweegt om ikea toch eens binnen te stappen ... Graag zaterdagavond in Anderlecht, en laat ons je ervaring weten.
Oud 3 maart 2012, 13:19   #71
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan dus een citytrip naar Marrachech maken, heen en terug, verblijfdduur niet langer dan 1 uur, door even te shoppen in de Ikea en de Cora van Anderlecht.

Als Vlaams-nationalist wordt je er blij - bij wijze van spreken - als je er soms nog een woord Frans hoort .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Indien wat daar wordt buitengesleurt , zou terugvallen in Belgische of Europese productie zou de werkgelegenheid nogal wat steigen denk ik .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
(...) of hoe jij je dagelijks leven ermee veriijkd hebt
Citaat:
Een journalist met camera vind wel een overgroeide puber

http://levenslangleren.be/taal.php/w...en_de_dt_regel

Laatst gewijzigd door driewerf : 3 maart 2012 om 13:26.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 13:23   #72
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Hey Taalnazi, kon je de bedoeling niet begrijpen....
Oud 3 maart 2012, 13:27   #73
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hey Taalnazi, kon je de bedoeling niet begrijpen....
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 14:39   #74
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
alt GR + e
Met dank, enige nut aan deze draad. Ikea moet blij zijn met de klandizie. het schijnt vanwege dalende verkoop huizen mensen besluiten te verbouwen.

€€€€€€€€€€€€€€€€� �€€€€€€€€€€€€€€€€� ��€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€� �€€€€€€€€€€€€€€€€� ��€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€� �€€€€€€€€€€€€€€€€� ��€

http://dut.proz.com/forum/windows_op..._keyboard.html

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 3 maart 2012 om 14:43.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 15:56   #75
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anderlecht
Mja, als je naar het buitenland gaat moet je niet verwachten dat je belgen tegenkomt. Ikea Luik is divers maar zonder een bepaalde overheersing.

Primark zou ik jou geval wel in elke stad ontwijken.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 22:40   #76
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
correct
Oud 4 maart 2012, 23:09   #77
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De expliciete melding van de VTM trekt het niveau van uw post enorm naar omlaag. Alsook, wat zou er dan te zien zijn dat zo verschrikkelijk is?
Oud 4 maart 2012, 23:18   #78
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista Bekijk bericht
De expliciete melding van de VTM trekt het niveau van uw post enorm naar omlaag.
Filmmateriaal is filmmateriaal. Men zal er niet eens commentaar moeten bijgeven om miljoenen landgenoten in een staat van shock te brengen.

Citaat:
Alsook, wat zou er dan te zien zijn dat zo verschrikkelijk is?[/
De degeneratie tot islam-enclave. De religieuze veridiotisering. De terugkatapultering naar een pre-middeleeuwse tijd.
Oud 4 maart 2012, 23:26   #79
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista Bekijk bericht
De expliciete melding van de VTM trekt het niveau van uw post enorm naar omlaag. Alsook, wat zou er dan te zien zijn dat zo verschrikkelijk is?
Kijk maar even.

http://www.youtube.com/watch?v=-inob20I_Y0
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 23:33   #80
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Misschien een leuk idee.
Een permanente link geven aan de zelfscan kassa's, met de bijgevoegde waarschuwing.

"Deze zelfscan kassa's zijn bewaakt door firma XXX.
Gebruik van deze uitgang geeft firma XXX expliciete toestemming de beelden te verspreiden op welke wijze dan ook."

En dan de beelden op YouTube posten met direkte vermelding van waar , wanneer en hoe.

Laatst gewijzigd door maddox : 4 maart 2012 om 23:49.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be