Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2012, 18:54   #61
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Of vrouwen al dan niet humor hebben laat ik in't midden maar 1 ding is zeker: Egmont zelf ab-so-luut niet!
Ik vlieg na deze uitspraak natuurlijk op de negeerlijst maar soit.
Welkom op de lijst
Oud 5 juni 2012, 20:10   #62
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Zou het hiermee eindelijk lukken?

Ik heb dat al -tig keren aan dieje mens gevraagd! Totnogtoe zonder resultaat.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 20:12   #63
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Welkom op de lijst
Staat gij erop Marie? Ik probeer met alle middelen maar't lukt mij ni. Ik heb Egmondje zelfs mijn Darling en mijn Lieverdje genoemd, maar ik geraak NI op de lijst!
Oud 5 juni 2012, 21:48   #64
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Welkom op de lijst
Ik sta op de zijne maar hij niet op de mijne, ik lees die "gast"gewoon niet
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 21:49   #65
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Staat gij erop Marie? Ik probeer met alle middelen maar't lukt mij ni. Ik heb Egmondje zelfs mijn Darling en mijn Lieverdje genoemd, maar ik geraak NI op de lijst!
Marie? Nee
Oud 5 juni 2012, 22:20   #66
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Marie? Nee
Wadist Eno? Spreek, en uw mond zal opengaan. Zegt het nekeer.
Oud 5 juni 2012, 22:26   #67
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Wadist Eno? Spreek, en uw mond zal opengaan. Zegt het nekeer.
nee zei ik
Oud 21 juli 2012, 13:18   #68
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Weer een permanente ban

Citaat:
Informatie
Je bent permanent verbannen van dit forum.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.

Deze ban is van toepassing op je IP-adres.
http://www.www.ezzulia.nl/forum/view...=4447&p=577596
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 04:29   #69
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Ik heb toch een klein vermoeden dat vrouwen geen humor hebben. Er zijn in elk geval weinig vrouwen humoristen.

Als humor hebben ook wil zeggen dat vrouwen ook al dan niet kunnen lachen met moppen van anderen scoren ze iets hoger. Met mijn moppen die al eens een steek onder water zijn of sarcastisch, kunnen ze gewoonlijk niet lachen, maar de mannen eigenaardig genoeg wel.

Eens zien of vrouwen met deze mop kunnen lachen ...

Een boerenzoon wordt 18 jaar. Zijn vader wil hem verrassen en bestelt daarom een call-girl. Aangekomen zegt hij tegen haar: "Ga maar al op het bed liggen, dan komt de jarige zoon er zo aan". De boer roept zijn zoon en feliciteert hem: "Op uw kamer ligt uw cadootje". Zoonlief gaat naar boven, doet de deur van zijn kamer open en ziet daar een knappe vrouw liggen met haar benen wijd open. Hij trekt zijn kleren uit, schopt zijn klompen tegen de muur, trappelt wat, neemt zijn aanloop en duikt... zo door het raam de beerput buiten in ! Roept hij: "Poa.. poa, ik zit in de stront". Roept zijn vader terug: "Dan moet ge het andere gat nemen!"

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 22 juli 2012 om 04:39.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 08:27   #70
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik heb toch een klein vermoeden dat vrouwen geen humor hebben. Er zijn in elk geval weinig vrouwen humoristen.

Als humor hebben ook wil zeggen dat vrouwen ook al dan niet kunnen lachen met moppen van anderen scoren ze iets hoger. Met mijn moppen die al eens een steek onder water zijn of sarcastisch, kunnen ze gewoonlijk niet lachen, maar de mannen eigenaardig genoeg wel.

Eens zien of vrouwen met deze mop kunnen lachen ...

Een boerenzoon wordt 18 jaar. Zijn vader wil hem verrassen en bestelt daarom een call-girl. Aangekomen zegt hij tegen haar: "Ga maar al op het bed liggen, dan komt de jarige zoon er zo aan". De boer roept zijn zoon en feliciteert hem: "Op uw kamer ligt uw cadootje". Zoonlief gaat naar boven, doet de deur van zijn kamer open en ziet daar een knappe vrouw liggen met haar benen wijd open. Hij trekt zijn kleren uit, schopt zijn klompen tegen de muur, trappelt wat, neemt zijn aanloop en duikt... zo door het raam de beerput buiten in ! Roept hij: "Poa.. poa, ik zit in de stront". Roept zijn vader terug: "Dan moet ge het andere gat nemen!"
De jaren 60 hebben gebeld.
Ze willen hun mop terug.
Oud 22 juli 2012, 08:50   #71
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Ik had ze noch niet gehoord in elk geval.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 08:52   #72
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik had ze noch niet gehoord in elk geval.
Je bent net terug van 40 jaar timboektoe?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 16:53   #73
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Vrouwen gedragen zich vaak angstig tegenover mannen, en zijn ook bang mannen openlijk te corrigeren of terecht te wijzen. Ze stralen de positie van een onderdrukte, bedreigde minderheid uit. Inderdaad kunnen zij niet meelachen met mannen want dat zou een overeenkomstige sociale status suggereren. En ze lachen nooit mee als het over vrouwen gaat. Ze bekijken alle mannen met wantrouwen.

Ik hoopte dat vooral witte vrouwen en witte homo's meer begrip zouden kunnen opbrengen voor de positie van gediscrimineerde zwarten, maar als zij dat zouden doen dan zouden ze niet als witten behandeld worden, maar als zwarten door de oude, witte, christelijke (katholieke) mannen die het voor het zeggen hebben. Het is opvallend dat de katholieke kerk vrouwelijke priesters weigert, dat zou een dagelijkse klap in het gezicht moeten zijn van vrouwen. Er zijn wel zwarte priesters en bisschoppen.

De nederlandse Staat is veroordeeld om de SGP, een fundamentalistische christenpartij, te dwingen om vrouwen ook passief kiesrecht te geven en dat vrouwen dus ook op de kieslijst geplaatst moeten worden. desnoods op straffe van intrekking van de subsidie aan de partij. Nederland had al voor het arrest moeten optreden tegen de SGP.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 juli 2012 om 16:55.
Oud 22 juli 2012, 18:55   #74
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

ja, maar blijkbaar een andere 'soort' dan die van de mannen....
Uitzonderingen bevestigen de regel....

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 22 juli 2012 om 18:56.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 11:42   #75
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
ja, maar blijkbaar een andere 'soort' dan die van de mannen..Uitzonderingen bevestigen de regel....
Waarin verschilt de humor van vrouwen van die mannen?
Oud 28 juli 2012, 12:34   #76
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Waarin verschilt de humor van vrouwen van die mannen?
Bijv. waar wij met de onnozelste dingen ons ziek kunnen lachen, willen zij meestal de volledige uitleg eer ze snappen dat er eigenlijk niks lolligs aan is...maar dat wij er toch mee kunnen lachen om mysterieuze redenen.... Zoiet...;
Vraag me nu niet naar een voorbeeld want het ligt meestal aan de specifieke omstandigheden dat het grappig is/kan zijn/wordt.....
Allé, omdat je aandringt :
Op 1 bepaalde plek is er ooit eens iemand over een plek gesmoste zeep uitgegleden en op zijn zitvlak zeker 5 minuten verdwaasd blijven zitten terwijl iedereen (natuurlijk na het kijken of er niks lichamelijks mis was, we zijn geen sadisten ) de slappe lach had. Iedere keer als die nu die plek passeert is 't van dat..... Maar geen enkele vrouw die begrijpt dat dat voor ons grappig blijft......
Oud 28 juli 2012, 21:26   #77
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Bijv. waar wij met de onnozelste dingen ons ziek kunnen lachen, willen zij meestal de volledige uitleg eer ze snappen dat er eigenlijk niks lolligs aan is...maar dat wij er toch mee kunnen lachen om mysterieuze redenen.... Zoiet...;
Vraag me nu niet naar een voorbeeld want het ligt meestal aan de specifieke omstandigheden dat het grappig is/kan zijn/wordt.....
Allé, omdat je aandringt :
Op 1 bepaalde plek is er ooit eens iemand over een plek gesmoste zeep uitgegleden en op zijn zitvlak zeker 5 minuten verdwaasd blijven zitten terwijl iedereen (natuurlijk na het kijken of er niks lichamelijks mis was, we zijn geen sadisten ) de slappe lach had. Iedere keer als die nu die plek passeert is 't van dat..... Maar geen enkele vrouw die begrijpt dat dat voor ons grappig blijft......
Juist ! D�*�*r zit de knoop. Het is een Gordiaanse knoop, dus probeer niet hem te ontwarren.
Tenzij je Alexander heet.
Neen, niet Alexander Decroo...

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 10:53   #78
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Juist ! D�*�*r zit de knoop. Het is een Gordiaanse knoop, dus probeer niet hem te ontwarren.
Tenzij je Alexander heet.
Neen, niet Alexander Decroo...

Mijn gratis metro schrijft dat bij vrouwen de alcohol sneller de maag verlaat waardoor ze eerder dronken worden dan mannen. mannen verteren 30% van hun bier in de maag tegen vrouwen maar 10 %. Vrouwen hebben ook minder lichaamsvloeistof. Ze hebben ook een lage salie en ik dacht dat de natuur dat zou compenseren maar blijkbaar toch niet. Hoewel het kijken naar mooie vrouwen (borsten en billen) een heerlijke hobby is, vraag ik mij af waarom vrouwen zulke enorme brokken vlees moeten groeien. Enorme vette dijen, enorme tetters, enorme konten. Ik kom uit Suriname dus ik weet het een en ander van dikke , gigantisch vrouwenkonten. Zijn wij nu op weg...

Dit is het schrikbeeld, maar er zijn ook mannen die op deze dikke vrouwen vallen...

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 10:54.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be