![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Weer een permanente ban
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik heb toch een klein vermoeden dat vrouwen geen humor hebben. Er zijn in elk geval weinig vrouwen humoristen.
Als humor hebben ook wil zeggen dat vrouwen ook al dan niet kunnen lachen met moppen van anderen scoren ze iets hoger. Met mijn moppen die al eens een steek onder water zijn of sarcastisch, kunnen ze gewoonlijk niet lachen, maar de mannen eigenaardig genoeg wel. Eens zien of vrouwen met deze mop kunnen lachen ... Een boerenzoon wordt 18 jaar. Zijn vader wil hem verrassen en bestelt daarom een call-girl. Aangekomen zegt hij tegen haar: "Ga maar al op het bed liggen, dan komt de jarige zoon er zo aan". De boer roept zijn zoon en feliciteert hem: "Op uw kamer ligt uw cadootje". Zoonlief gaat naar boven, doet de deur van zijn kamer open en ziet daar een knappe vrouw liggen met haar benen wijd open. Hij trekt zijn kleren uit, schopt zijn klompen tegen de muur, trappelt wat, neemt zijn aanloop en duikt... zo door het raam de beerput buiten in ! Roept hij: "Poa.. poa, ik zit in de stront". Roept zijn vader terug: "Dan moet ge het andere gat nemen!" Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 22 juli 2012 om 04:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen hun mop terug.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik had ze noch niet gehoord in elk geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Vrouwen gedragen zich vaak angstig tegenover mannen, en zijn ook bang mannen openlijk te corrigeren of terecht te wijzen. Ze stralen de positie van een onderdrukte, bedreigde minderheid uit. Inderdaad kunnen zij niet meelachen met mannen want dat zou een overeenkomstige sociale status suggereren. En ze lachen nooit mee als het over vrouwen gaat. Ze bekijken alle mannen met wantrouwen.
Ik hoopte dat vooral witte vrouwen en witte homo's meer begrip zouden kunnen opbrengen voor de positie van gediscrimineerde zwarten, maar als zij dat zouden doen dan zouden ze niet als witten behandeld worden, maar als zwarten door de oude, witte, christelijke (katholieke) mannen die het voor het zeggen hebben. Het is opvallend dat de katholieke kerk vrouwelijke priesters weigert, dat zou een dagelijkse klap in het gezicht moeten zijn van vrouwen. Er zijn wel zwarte priesters en bisschoppen. De nederlandse Staat is veroordeeld om de SGP, een fundamentalistische christenpartij, te dwingen om vrouwen ook passief kiesrecht te geven en dat vrouwen dus ook op de kieslijst geplaatst moeten worden. desnoods op straffe van intrekking van de subsidie aan de partij. Nederland had al voor het arrest moeten optreden tegen de SGP. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 juli 2012 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, maar blijkbaar een andere 'soort' dan die van de mannen....
![]() Uitzonderingen bevestigen de regel.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 22 juli 2012 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Vraag me nu niet naar een voorbeeld want het ligt meestal aan de specifieke omstandigheden dat het grappig is/kan zijn/wordt..... Allé, omdat je aandringt : Op 1 bepaalde plek is er ooit eens iemand over een plek gesmoste zeep uitgegleden en op zijn zitvlak zeker 5 minuten verdwaasd blijven zitten terwijl iedereen (natuurlijk na het kijken of er niks lichamelijks mis was, we zijn geen sadisten ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je Alexander heet. Neen, niet Alexander Decroo... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit is het schrikbeeld, maar er zijn ook mannen die op deze dikke vrouwen vallen... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 juli 2012 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |