![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet alsof gij iets doet wat niet vervangbaar is he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Een percentje of 100 meer is ook een barema zeker eh
![]() Dan zou je in ieder geval al wat dichterbij komen. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Volgens Yves Leterme, redder van Dexia, het ACW en het vaderland, is de verloning tot stand gekomen onder de paarse regeringen van Guy Verhofstadt.
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=4F3NSJQD |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat noem ik ook graaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voordeel van dat prullen is dat je de innovatieven hun werk in handen krijgt. Meestal zijn dat plastieken prullen tegenwoordig. En dingen die loskomen vanzelf of afbreken. Voor de rest bouten die gestoken worden op plaatsen waar je dus zeker niet meer aan kan en zo zonder een innovatieve verlengsleutel en dergelijke. Voor de rest same shit zoals gewoonte. Ik moet toegeven dat de kwaliteit er niet op vooruit gegaan is. Ze roesten wel al minder dan vroeger dat is wat beter geworden. Maar kom, heb je iets speciaals uitgevonden of zo dat je dat zo zegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat ze u binnenkort zullen vervangen want er zijn er genoeg die dat willen doen voor dat geld. Je bent ook zo een innovatieve he? Vraagje? Waarom staan er zoveel jobs open in uw branche waar geen ervaring nodig is? Is dat omdat het zo moeilijk is? Of omdat ze zoveel betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maarwaar zijn je barema's nu? Ben je die nu al vergeten? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onderdeel van mijn doctoraat in den tijd is nu een patent en wordt door een tweetal bedrijven in licentie gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef jij nu eens de minimums en de maximums. Komaan....zeg me niet dat het maximum oneindig is of ik spreek een voodoo vloek uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, als je eens les nodig hebt in plaatwerk? Ik prul graag voor de jeugd maar wat aan zodat ze ook eens wat nieuws leren. En ze leren! bv vandaag eens laten zien hoe je een stuurslot en transponder op minder dan 1 minuut kan omzeilen. Zie je..ingenieurs hebben daar jaren over gedaan wat ik ongedaan kan maken in a blink of an eye? Och zoveel dat ik kan leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Je negeert wijselijk eerder?
![]() Feit blijft wel dat jouw fameuze min en max die je wou "opleggen", nogal redelijk tekort schiet. En niet met wat percentjes... Kloppen je uitlatingen dan toch niet helemaal? Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je eens door de vacatures snuffelt kom je wel degelijk aan min of meer gelijkaardige bedragen. En dan moeten ze al heel wat bewezen hebben en al heel wat scholing meebrengen. Nu ja goed ik wens u er het beste mee en hoop dat tante Di Rupo u niet vergeet een aardig kerstkaartje met veel nullen op te sturen. Want ik begrijp niet dat ik mijn loon serieus naar beneden moet sturen om toch nog iets over te hebben en dat jullie daar geen last van hebben. Wat is de belasting tarief momenteel? 52%, 7 of meer % gemeentetaks bovenop, 13% sociale bijdragen voor loontrekkenden en 22% voor zelfstandigen. En nu nog eens die monsterbedragen voor de auto welke de rekeningen en sociale bijdragen nog eens aardig gaan doen oplopen. Ik weet het niet hoor. Ik ben al eens van boekhouder veranderd maar ik zal bij jullie moeten komen denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Staar je niet blind op leeftijden; ik heb met mijn 30 al meer zaken gedaan en meer ervaring dan anderen na een hele carrière. Leeftijden zeggen niks, 't is wat je in die actieve periode doet dat van belang is. Citaat:
![]() Citaat:
Ik zou in België bruto een gelijkaardig bedrag blijven verdienen, maar er idioot op belast worden. Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gaat dat gewoonweg allemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Bwoah, anders gaat dat ook. Ik zou in BE hetzelfde verdienen, alleen heb je daar de staat die veel te inhalig komt graaien, waardoor je de facto amper iets extra overhoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dat punt kan ik niet anders dan je gelijk geven. Vraag; hoe kan ik in België verder ondernemen en toch buitenlands ontvangen? Zonder dat de fiscus zich lastig gaat gedragen? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 maart 2012 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |