![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De indruk dat België een abnormaal land is ligt aan mezelf. Het feit dat de N-VA in de oppositie zit ligt aan hen. Begrepen ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat u vrij om daar verandering in te brengen. Dat dat tot nu toe niet zo goed wil lukken, is enkel en alleen aan de niet-N-VA-ers te wijten.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd dat die er aankwamen, hé.
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om België als een normaal land te kunnen zien, moet je echt wel heel ver heen zijn.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn goede daad voor vandaag is alweer volbracht, ik heb om 8u28 (zomertijd) iemand gelukkig kunnen maken.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.pvda.be/nieuws/artikel/to...rtalnewsletter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de liefde slabakt, een verbod zou de liefde een boost kunnen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bedoelt toch niet : Hoe wil de N-VA de prijzen dan eigenlijk wél verlagen? Veel concrete voorstellen lees ik bij de N-VA niet. Behalve dan het geniale voorstel om de kosten voor de zonnepanelen – hou je vast – in een aparte rubriek op de factuur te zetten. Dat is lachen met de mensen: alsof dat ook maar één eurocent aan die hoge prijzen verandert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoek de verschillen: De Standaard - VOKA is mijn baas PVDA - VOKA is mijn baas Laatst gewijzigd door Jakko : 25 maart 2012 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Standaard meldt niet : De Tijd onthulde dat de studiedienst van de N-VA in direct contact staat met de nummer 2 van Voka. En Philippe Muyters, tot 2009 afgevaardigd bestuurder bij Voka, is vandaag minister voor de N-VA in de Vlaamse regering.Klopt dit niet? De Standaard meldt ook niet : Het is dan ook geen verrassing dat De Wever de thema’s van Voka op de onderhandelingstafel legt. Bij de discussie over de regionalisering van de arbeidsmarkt liet hij zijn Vlaamse gesprekspartners volgens hetzelfde bericht van Belga duidelijk verstaan dat de werkloosheidsvergoedingen “drastisch moeten verminderen omdat anders de mensen niet gestimuleerd worden werk te zoeken”.Klopt dit niet? Is er iets in het artikel op de PVDA-site dat niet klopt? Waar staat die halve waarheid en hele leugen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mogen we daaruit concluderen dat VOKA ook de baas is van O Vld, zoals het gezwets van de PVDA? Het verschil lijkt mij alvast duidelijk. Graag ook eens een echte link naar het artikel van De Tijd. Om iets uit de context te rukken om er een verhaaltje aan vast te knopen, zitten ze bij de PVDA duidelijk niet verlegen. Laatst gewijzigd door Jakko : 25 maart 2012 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je ook uitleggen waarom je België geen normaal land vind ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog veel succes en sterkte in je persoonlijke ontwikkeling.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 25 maart 2012 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik streef een doel na, en steek liefst mijn energie daarin. Dat is namelijk de toekomst. Het inzicht dat België geen normaal land is, is sinds de jaren '90 gemeengoed geworden in Vlaanderen, met als duidelijke mijlpaal de verkiezingen van 2010. Dat is verworven, we moeten onze tijd dus niet meer steken in een paar achtergebleven bijzienden die waarschijnlijk hun eigen redenen hebben om de realiteit niet te willen zien.
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Als je België vergelijkt met dictaturen, dan is het een vrij normaal land. Vele dictaturen zouden hier nog van kunnen leren.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |