![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alboreta, waarom ga je niet naar een moslimland als het jou toch niks uitmaakt dat je 1200 jaar gedwongen terugkeert in de tijd ? Dan heb je nog een veel leuker klimaat en je kan continu de cultuur aanbidden waar je zo van houdt en je verplicht volledig overleveren aan hun gebruiken. Dan is iédereen blij. ![]() Daaag!
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Zij niet ... Dat is het verschil, en dat zie je overal opduiken: in het straatbeeld, in de wetten, in hun houding, ...
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Kans op kanker verhoogt ook, doordat het vetpercentage veel hoger is, op metabool syndroom ook, etc. Dat is het dus ook niet. Waarom zouden we ons in een hoekje laten drijven door mensen die onze leefwereld binnendringen? ![]() U weet zo goed als ik en als iedereen, over tien jaar weet niemand nog wat sociale zekerheid was... Met dank aan de massale toelating van migranten. De zieken, gehandicapten, kinderen, ... danken u. Dan staan we allemaal op gelijke voet ... De Portugezen trekken overigens al naar Angola... of Brazilië of Rusland. Veel hogeropgeleiden trekken richting Zwitserland of the U.S.. Guess why? In Angoloa is men overigens niet echt welkom. Ze pakken daar de jobs af! ![]() En wij discrimineren hier zelfs positief en verplichten de werkgevers anderen aan te nemen, al hebben ze minder competenties ??? (minder passend in organisatie, minder kennis van belgische geschiedenis, minder kennis van cultuur, minder kennis van de wetten, gehavende taal, ...)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 maart 2012 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() neen dat wordt toegestaan door het CGKR. Ik heb daar reeds een mailtje voor gepleegd, maar ze vergelijken het met katholieke ziekenhuizen..... alhoewel ze daar geen atheistische dokters mogen weigeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
varkens zijn ondertussen zo bijgekweekt dat het vetgehalte van sommige delen zelfs lager is dan het vetgehalte van rundsvlees. het is niet meer "vet spek" tegenwoordig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou beter wat minder vlees eten, i.p.v. op fora te komen zagen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo neen, hebt u niets beters te doen dan op de man te spelen? Ik eet zoveel vlees als ik wil, en wat ik maar wil. Dat is mijn goed recht en niemand gaat dat kunnen veranderen, hippie...
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo doen normale mensen dat: als ik in indonesie geen sprinkhanen wil knabbelen, dan moeten ze daar ook niet speciaal voor mij grijze noordzeegarnalen gaan serveren. Dan sla ik gewoon de sprinkhanenmenu over en eet iets anders. Het is typisch voor het muzelmaanse gedrag om niet alleen niet te willen integreren, maar om van anderen dan ook nog te eisen dat zij zich aanpassen. als ze niet mee op bosklassen willen omdat ze daar geen extra onverdoofd gemartelde vleesportie krijgen, dan blijven ze thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het blijft om een natuurlijk product gaan, dus al staat er op de opdruk mager bv dat betekent dat het vetgehalte onder een bepaald percentage moet liggen, het gaat om gemiddeldes. Nog meer info over de gezondheid van varkensvlees: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...kensvlees.html Toch zeker niet dagelijks eten dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Zelfs al worden halal maaltijden afgeschaft, dan nog gaan moslims plots niet geen halal meer eten.
Vegetarisch en alcoholvrij, iemand? Laatst gewijzigd door Mam : 30 maart 2012 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() soms !!Ik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik in het verleden al herhaaldelijk postte hier op het forum, eten alle kinderen die op bos-en zeeklassen gaan met het Antwerpse Stedelijk Onderwijs al jarenlang halalvlees, ook niet-moslims. Voor de 'gemakkelijkheid' had men met de cateraars besproken om voor iedereen halal eten af te leveren, al is het maar om 'moeilijkheden' met de moslimpopulatie - die op sommige stadsscholen 90 % is - te vermijden. Nu is men - onder protest - hier op sommige verblijven van aan het terugkomen of biedt men de keuze aan, maar er zijn zeker nog veel plaatsen waar ook autochtonen gedwongen worden om mee halal te eten. Het verbaast mij dat deze situatie al jaren een stil leven leidt, zonder de nodige commotie te veroorzaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() vis en groenten zijn enkel halal als ze door moslims zijn gecontroleerd, en neen dat eet ik niet. Dat mag ik niet eten van mijn religie want het is onrein. Nu gij!
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 maart 2012 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vis en groenten zijn altijd halal. Dus eet jij het grootste deel van de tijd halal.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat gebeurt meer en meer. De minder " edele " stukken vlees van zowel halal als ander vlees, waar men vroeger honden en kattevoer van maakte worden nu door de molen gedraaid om hamburgers mee te maken, die jij en vele anderen in hun kloten slagen, niet vermoedend dat ze daar hun gezondheid mee op het spel zetten. Halal = gevaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |