![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() http://www.joop.nl/economie/detail/a...eger_dan_leeg/
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 mei 2012 om 16:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Haaaaahahahaha!!!
Gij hebt geen recht om te teren op de noeste arbeid van mensen die 350 jaar geleden leefden! Natuurlijk, wanneer je uit een nest komt waar 'teren op' het hoogste goed is... Draai het en keer het zoals je wil, jij blijft een luiwammes met grootheidswaanzin. Jij leeft van de bijstand vriend, zet de tering naar de nering zoals het een arme luis betaamt. De manier waarop NL u terugbetaalt, zelfs al is dat niet nodig, is door u te tolereren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een zwarte edelman die zo ver boven zijn landgenoten, neen, iedereen, uitsteekt dat het gênant wordt. Een zwarte edelman die zichzelf graag met de joden vergelijkt, een vergelijking die ik echt niet kan volgen wegens de werkethiek die joden nog dagelijks aanhangen, wegens het feit dat joden zelfbedruipend zijn en nooit zouden verwachten dat Jan en Mip opdraaien voor hun liederlijk luilekkerleventje in geval ze dat zouden willen leiden....dit in sterk contrast met onze aan grootheidswaanzin lijdende zwarte edelman... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() die zogenaamde zwarte adel, is die bewezen of is dat nog altijd uw fantasietje gebaseerd op zwart-wit tekeningen en slechte fotoshops?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Straks krijgen we hier weer een paar honderd foto's te verwerken van de voltallige Europese adel tot in de vroege Middeleeuwen en allemaal, echt waar allemaal waren die zwart! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want als racisme gebaseerd is op zwarte adel, dan moet er toch bewijs zijn dat die adel zwart was? Huizen als die van Bourbon, Oranje, Saksen-Coburg en Hohenzoller zijn meer dan 1000 jaar oud. Als die ooit zwart waren, dan moet dat op dit moment nog steeds met het blote oog zichtbaar zijn. De volgende foto's vormen onze europese adel. Ziet u hier de minste aanleiding voor zwarte voorouders? ![]() ![]() ![]() Onmiskenbaar. Het zwarte bloed stroomt met de liters door hun blauwe aders!
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 10 mei 2012 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Die clausule met die verklaring, is die voor iedere bewoner van een sociale woning van toepassing of enkel voor de allochtonen ?
Indien ze van toepassing is voor iedereen dan ben ik akkoord met de clausule, indien deze selectief wordt toegepast om allochtonen het leven zuur te maken dan is het gewoon discriminerend. En de simpelste oplossing huur of koop iets prive. (maar dat is al een paar keer verteld) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar om een beetje in discussie te kunnen gaan ben ik er van uit gegaan dat de stelling waar is. Indien dit het geval zou zijn dat het woning tekort veroorzaakt wordt door mensen die een sociale woning te weinig gebruiken, dan ben ik ook van mening dat dit van toepassing moet zijn op alle gebruikers van een sociale woning. Het lijkt mij ook logisch dat wanneer je geniet van de financiële voordelen die een sociale woning bied, dat je deze dan ook een minimaal aantal weken per jaar gebruikt. (bv 45 weken per jaar of iets dergelijk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar, om duidelijk te zijn: het contract zal dezelfde beperkingen hebben voor iedereen, zwart, wit, groen, geel, rood, paars, nederlander en niet-nederlander. Dit is hoegenaamd geen reisverbod, dit is een logische voorwaarde om te vermijden dat sociale woningen ingepalmd worden door mensen die het lekker lang en breed gaan laten hangen voor maanden aan een stuk in hun thuisland en dus geen sociale woning in Nederland nodig hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Politics.be is in de eerste plaats een trollforum. Dus ik troll de troll
![]() - ViveLaBelgique - System/4x10e4/Brabander drievuldigheid - Henri1 - HarrieChristus - Freelancer, Eno2 en soort bewuste ruziemakers - solidaristen/derde weg/nazisten ... - Mensen die niets van economie snappen zoals die gouden standaarders of lsp'ers - En vanzelfsprekend racisten zoals Edmond Codfried Een serieuze discussie ga ik niet trollen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder dierke zijn plezierke
![]()
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eindelijk een rationeel geluid. Ik ben sinds 27 september 2011 geen andere mensen met een reisverbod tegengekomen. Het voorstel van een een assimilatiecontract werd in de Haagse gemeenteraad gedaan, en aannemelijk verworpen. Mijn reisverbod is mij in het geniep voorgelegd voor de voorzieningenrechter, mogelijk een oudcollega van de advocaat van Vestia, waarbij men door misbruik van procedure mij door intimidatie dwong, een papier te tekenen. Het assimilatie contract en mijn reisverbod zijn echter twee verschillende zaken. Daar dit mij wordt aangedaan en wat ik in Suriname meemaakte geloof ik dat Nederland mij weg wil houden uit Suriname, waar ik een Black History Museum wil beginnen. |
|
![]() |
![]() |