Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2004, 13:09   #61
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Ken jij een advocaat die geen beroepsleugenaar is , letterlijk en figuurlijk dan nog wel ? En advocaatje die niet goed kan liegen kan maar beter een ander jobke gaan vinden..enfin...bij deze dwalen we weeral af
Voila, dat bedoel ik nu: "een advocaat hoeft enkel maar te kunnen liegen, en hoe meer je kunt liegen, hoe meer rijke tisten je uit het gevang kunt houden". Tot hier het nieuwe testament volgens neruda.

Het zou me niet verwonderen moest bovenstaand sujet nog eens rechten studeren ook, kwestie van de onafscheidelijke hypocrisie die zo eigen is aan weldenkend links, niet over het hoofd te zien.
Oud 25 juni 2004, 13:10   #62
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

ja.... always the same

niet verwacht .... het was niet de eerste keer dat martinaatje van robbieke klop kreeg. Check de aangiften maar.

Als hij de bus traangas uit haar handen slaat , is er nadien GEEN SPRAKE meer van wettige zelfverdediging. proportionaliteitsbeginsel en directe noodzaak ....

punt andere lijn
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 13:10   #63
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Oh jawel TC, ik denk dat ze zelfs hoopte op een terugkaatsen.
Het zou mij niet verbazen moest ze het met opzet gedaan hebben.
Misschien had een van de advokaten van haar broer haar zo iets in haar oor gefluisterd ? En misschien had haar broer dat ook een of andere journalsit die toevallig op de koffie kwam in het oor gefluisterd ?

In de persoonlijke omstandigheden waarin Rob Vereycken zich bevond was zijn reactie misschien zelfs voorspelbaar. Wie kent haar man beter en weet het beste hoe haar man zou reageren in die omstandigheden ... ?

En neen ik kan mijn gedachten niet bewijzen. Maar ik heb genoeg echtscheidingen gezien om te weten dat men soms alles doet om de andere partij te kloten. En als er dan nog 'opstokers' in de buurt zijn die met andere bedoelingen behept zijn....

Zielig soms..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 13:11   #64
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Philips inc ge zijn ne racist ne seksist en nen discriminator. Voila 'k hem het nu eens goe gezegd waar het op staat.

Ik kan oewe zin alleen goedkeuren moest te geschreven hebben :

"Iemand die op zijn, al dan niet labiele, mens klopt is uitschot. Punt Uit!"

Dit is de juiste politiek correcte versie.
U praat naast de kwestie: het gaat hier om vrouwenmishandeling. Daarop was mijn stelling gebaseerd.

Mijn zin impliceert dus niet dat ik voor ander geweld zou zijn. U trekt verkeerde conclusies.

En u ontkracht mijn stelling niet ...
Gaat het om vrouwenmishandeling of om zelfverdediging? D�*t is de kwestie. Zien wat de rechtbank zegt.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 13:12   #65
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
ja.... always the same

niet verwacht .... het was niet de eerste keer dat martinaatje van robbieke klop kreeg. Check de aangiften maar.

Als hij de bus traangas uit haar handen slaat , is er nadien GEEN SPRAKE meer van wettige zelfverdediging. proportionaliteitsbeginsel en directe noodzaak ....

punt andere lijn
laat ons dan die andere aangiften eens zien, bruut geweld ?
die van voor de scheiding he. Van na de scheiding lees mijn vorige bericht maar...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 25 juni 2004, 13:13   #66
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Ik heb hier nog geen enkel deftig argument gelezen die het overmatig gebruik van geweld van Rob Vereycken tov zijn vrouw goedpraat, als dit al mogelijk zou zijn.

Alleen maar discussies naast de kwestie.

Zo een beetje de Vlaams Blok-logica: zoek alle argumenten die uw stelling kunnen bevestigen, en vergeet vooral de kern van de zaak.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 13:14   #67
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

Wat ik me afvraag: hoe kan het feit dat die vrouw in de psychiatrie gezeten heeft nu een verzachtend element zijn? Mogen we vanaf nu dan ook mongooltjes op straat neermeppen?

Het artikel in De Morgen en het interview in Humo waren niet echt netjes, dat is juist. Langs de andere kant denk ik niet dat de verzachtende omstandigheden Verreycken vrijpleiten. Je vrouw op zo'n manier afranselen dat doe je gewoon niet.
Oud 25 juni 2004, 13:15   #68
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar ja, sommige zijn ziende blind.
Inderdaad, u zegt het zelf.

Psychisch labiele mensen kan je nu eenmaal niet overtuigen met rede. denk je dat ze gestopt zou zijn met traangas spuiten indien hij geroepen had " stop, het doet pijn in mijn ogen ! " .

Als u zelfs DAT nog niet snapt, heeft debateren geen zin meer.......
Oud 25 juni 2004, 13:15   #69
Tegendradigaard

Standaard

Philips inc, vinde gij vrouwenmishandeling erger dan mannenmishandeling ?

Dat was mijn punt eigenlijk.

Oud 25 juni 2004, 13:15   #70
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Ken jij een advocaat die geen beroepsleugenaar is , letterlijk en figuurlijk dan nog wel ? En advocaatje die niet goed kan liegen kan maar beter een ander jobke gaan vinden..enfin...bij deze dwalen we weeral af
en nu mag jij mij uitleggen waarom jij een beter mens bent dan degene die juist hetzelfde zeggen over "vreemdelingen"?
Het gaat hier over een BEROEP, over de inhoud van een job.
Niet over kenmerken van rassen.

Een goeie advocaat weet hoe hij de waarheid moet voorstellen om z'n cliënt vrij te pleiten. Een secretaresse weet hoe ze een brief moet typen. Anders zijt ge een slechte advocaat / secretaresse. Je kunt toch een jobinhoud niet gaan vertalen naar afkomst of ras?? wa's da nu voor zever?
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 13:16   #71
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
en nu mag jij mij uitleggen waarom jij een beter mens bent dan degene die juist hetzelfde zeggen over "vreemdelingen"?
Laps , het heeft niet lang mogen duren...de 'vreemdelingen' worden weeral bovengehaald..goed zo Jantje.
Hiervoor kan je bij een aandere forumtopic uw frsutraties kwijt , ok ?
Laten even bij deze topic blijven...
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 13:17   #72
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Philips inc, vinde gij vrouwenmishandeling erger dan mannenmishandeling ?

Dat was mijn punt eigenlijk.
Neen. Doet dit ter zake?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Oud 25 juni 2004, 13:18   #73
Tegendradigaard

Standaard

Tja as ge het wilt snappen moet ge naar mijn forum gaan over mensen slaan ? geen verschil ?

Oud 25 juni 2004, 13:20   #74
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb hier nog geen enkel deftig argument gelezen die het overmatig gebruik van geweld van Rob Vereycken tov zijn vrouw goedpraat, als dit al mogelijk zou zijn.

Zo een beetje de Vlaams Blok-logica: zoek alle argumenten die uw stelling kunnen bevestigen, en vergeet vooral de kern van de zaak.
Ik heb nog geen enkel deftig argument gelezen die het overmatig overtreden van de wet van madam hellebaut t.o.v. meneer verreycken goedpraat, als dat al mogelijk zou zijn... moet ik de rest ook nog citeren of wordt u iets duidelijk ?
Oud 25 juni 2004, 13:20   #75
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Pfft zeg... ik heb zijn antwoord eens helemaal gelezen.

Mijn conclusie: je zal maar met een advokaat getrouwd zijn met 'losse handjes' en die een hele batterij juristen achter zich heeft van een partij die niet eens de vrouwenrechten erkent.

Een citaat uit de verkwikkelijke schapraai van onze Blokkers uit een blad waar Kamerlid Francis Van den Eynde de hoofdredacteur was: "Twintig jaar geleden emancipeerde men de neger, tien jaar geleden kwamen de jongeren aan de beurt. Te oordelen naar bepaalde voortekens (zie sommige artikels in tijdschriften en films in de aard van de "apenplaneet") zal men over tien jaar de chimpansees emanciperen. Intussen, na de negers en nog juist voor de apen, emancipeert men de vrouw."

En nu wordt het weer uitkijken naar het recht van antwoord van de afgeranselde mevrouw Rob Klop. :o
Oud 25 juni 2004, 13:21   #76
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

en de nva-logica is dus iemand schuldig verklaren voor dat hij recht heeft gehad op een erlijk proces? Bravo, is dit de "warme" maatschappij van bourgeois, respect voor 6 miljoen Vlamingen?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 13:22   #77
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

U praat naast de kwestie: het gaat hier om vrouwenmishandeling. Daarop was mijn stelling gebaseerd.

Mijn zin impliceert dus niet dat ik voor ander geweld zou zijn. U trekt verkeerde conclusies.

En u ontkracht mijn stelling niet ...
Gaat het om vrouwenmishandeling of om zelfverdediging? D�*t is de kwestie. Zien wat de rechtbank zegt.

Yeah right , alsof het blok zich ooit heeft neergelegd bij de uitspraak een gerechtshof... 8)
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 13:22   #78
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nog geen enkel deftig feit gelezen dat bevestigt dat er inderdaad sprake is van overmatig geweld van Rob Vereycken tov zijn vrouw.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 25 juni 2004, 13:22   #79
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Citaat:

Maar ja, sommige zijn ziende blind.
Inderdaad, u zegt het zelf.

Psychisch labiele mensen kan je nu eenmaal niet overtuigen met rede. denk je dat ze gestopt zou zijn met traangas spuiten indien hij geroepen had " stop, het doet pijn in mijn ogen ! " .

Als u zelfs DAT nog niet snapt, heeft debateren geen zin meer.......
Om een busje traangas af te pakken moet je eerst goed op kloppen en dan bij de haren over straat sleuren?

Amai. Nu snap ik het!

Zoals tanguy Veys: als het gedrag van een paar linkse studenten je niet aanstaat, erop kloppen naar believen.

De VB-logica? Amai, dat belooft voor als ze in de regering zitten ...

(Friedrich Nietzsche)
Oud 25 juni 2004, 13:22   #80
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Yeah right , alsof het blok zich ooit heeft neergelegd bij de uitspraak een rechtshof... 8)
Wat heeft een politieke afrekening hiermee te maken?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be