![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat de produktie grotendeels in het buitenland geschiedt. En dat komt omdat de produktie kost te hoog is in ons land. En dat zal uiteindelijk zeer nadelig uitvallen voor ons. Bedrijven zitten in een prisenors dilemma : Als er 2 bedrijven zijn : - ze blijven beiden in Belgie en maken een mooie winst. - als eentje in België blijft en de ander gaat naar een laagloonland : Dan gaat degene die in België blijft geen winst meer maken en de ander het dubbele - als ze beiden naar het lage loonland gaan dan maken ze beiden dezelfde winst of zelfs minder. Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 april 2012 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel wat mensen kunnen nu eenmaal niets anders dan ergens aan een band staan. U weet net zo goed dat meer en meer industriële activiteit wegvalt in ons land en in Europa. Leg me dit eens uit. U weet best over welke Grote vlaamse Leider het gaat. Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 april 2012 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat betreft je antwoord over lenen voor woning en grond : misschien kan je beter gaan huren. Laten we even rekenen : Lening van €200.000 (wat al zeer weinig is) op 30 jaar : afbetaling van € 1.200 per maand = € 432000 30 jaar huren aan 700/maand : € 252.000. Je houdt dus makkelijk per jaar € 6000 die je ook nog eens kan uitzetten en laten opbrengen. Dat zit in voorgaande nog niet meegerekend. Ik hou ook geen rekening met inflatie omdat zowel de woningen als de huren deze evolutie volgen en dus de last in de toekomst even zwaar blijft als nu. Als je je kees laat en je erfgenamen moeten erfenis betalen, is dat met een huis natuurlijk makkelijk door de staat te verrekenen. Bij roerende goederen is dat al veel minder gemakkelijk, omdat je bijvoorbeeld een handgift kunt doen waar zij geen zak op kunnen zeggen (in de veronderstelling dat je dat 3 jaar voor je overlijden doet). Ik meen mij te herinneren dat de erfenisrechten bij overlijden op € 200000 ca. €25000 bedragen.... Laatst gewijzigd door Stingray : 14 april 2012 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als jij je laat wijsmaken dat geld kan verdwijnen is dat jouw zaak, maar geld verdwijnt niet, zelfs virtueel aangemaakt geld word omgezet in schuld en iemand die dat niet kan of wil beseffen, is volgens mij een volslagen idioot. En je weet, dat ik dat zeker niet van jou denk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik ben hoogstens één van de weinigen qui baise comme un dieu )
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bruno Tobback is helaas voor u geen grote vlaamse leider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wie heeft het hier over overwinnen ? U voelt zich blijkbaar overwonnen. Uw minderwaardigheidscomplex is uw probleem en niet het mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel problemen met politieke partijen die zich verkiesbaar stellen om dan achteraf als geslagen honden af te druipen met een dikke vette Calimero mentaliteit. Dus ook niet met de familie Tobback. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij zwanzer hebben nog alles met onze handen moeten doen,de automatisatie heeft u verwend,maar slimmer ben je niet geworden! Hop terug onder uwe steen meeloper!
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar wel aan uw tranen te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze generatie is wel degelijk verantwoordelijk voor de grote staatsschuld. We hadden veel eerder daartegen moeten protesteren. De jeugd heeft een groot probleem overgeerft van ons. Wat moeten ze doen, de rekening blijven doorschuiven naar toekomstige generaties. De kleinkinderen, de achterkleinkinderen. Hoe ver moet men gaan volgens u. Zo slim vind ik uw reactie overigens ook niet. Als u zo volwassen bent dan kan u best wel een betere reactie verzinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
3/4 van de vrouwen gingen vroeger niet werken,en gezinnen moesten het stellen met vaders wedde,wat zouden die kennen van economie en staatsschuld,als ge verantwoordelijke zoekt zoek ze dan niet bij de werkmens,maar bij hun leiders. Ik ben tot mijn 16 naar school geweest,en dan 6 dagen per week gaan werken,45 uur per week,nu moeten ze 36 uur werken en doen niks als klagen,hun ouders hebben er voor gezorgt dat ze ne spaarboek hebben,een lapke grond,en ze hebben een hoog diploma omdat ouders er voor zorgden dat ze lang konden studeren,terwijl ze zelf nauwelijks uit de kosten kwamen met hun geringe opleiding. Ik ga me toch niet laten afblaffen door iemand die denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden zeker.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 14 april 2012 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Verminder de afbetaling met de huur en bekijk het dan eens even opnieuw. Wat de erfenisrechten betreft, ooit gehoord van mouwen en aanpassen? Zoals dubbel vruchtgebruik. Dan is en blijft het 3%. |
|
![]() |
![]() |