Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2012, 15:28   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Bij mensen is de term ras zoals jij hem bedoelt niet correct...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_ras
We zijn inderdaad 1 zelfde ras...
Dat is slechts de biologische betekenis die jij hanteert.

Biologie, exacte wetenschappen aan de ene kant, en taal aan de andere kant, kennen andere wetmatigheden.

Citaat:
groep mensen die van andere mensen verschilt in één of meer kenmerken...
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/NL/ras
In de volksmond spreekt men ook over hondenrassen; terwijl die beesten onderling ook zo weinig verschillen op biologisch wetenschappelijk vlak ...

Waar wel logica in zou zitten:
mocht men taalkundig niet aanvaarden dat er menselijke rassen zijn, dan zou het woord racisme ook niet goed meer zijn.
Over wat zouden we het dan moeten hebben voor die verwerpelijke attitude? Over ondersoortisme ? Of is er nog een lagere rangorde dan ondersoort ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 15:31   #62
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Mijn "snelle???" wagen heeft een dieselmotorke van minder dan 1500cc en slechts 60kw.
UW bedoeling is duidelijk mij afschilderen als een potentiële gevaar op de weg. Tot uw spijt moet ik je vertellen dat ik na 40 jaar autorijden nog nooit een ongeval veroorzaakt heb waar ooit maar iemand enige lichamelijk schade geleden heeft.
Precies of snelheid de voornaamste oorzaak van ongevallen is. Dan wordt het dringend tijd dat men op de autostrades de snelheid tot 30 beperkt.
Ik kan je wel vertellen dat 95% van de inwoners (jong en oud) van deze regio het beleid van de Vlaamse overheid wat betreft de plaatselijke gewestwegen van een niveau vinden dat mijlenver beneden het wenselijke ligt.

Nu moet gij mij eens uitleggen wat het gebruik van één 'standaardtaal' voor contact met de overheid in een land met racisme te maken heeft.

Past natuurlijk in uw bedoeling mij in een slecht daglicht te stellen omdat ik de leugens over het goede Vlaamse beleid doorprik. Evenals de sprookjes waarmee de NVA de keizer tracht te verleiden.
Vraag eens aan een bevriend vakbondsdélégué of hij akkoord zou gaan dat een Vlaamse werknemer in een fabriek in Vlaanderen, zijn arbeidscontract, arbeidsreglement, loonfiche, veiligheidsvoorschriften, bevelen en richtlijnen om de arbeid te verrichten, C4 ... in een "vreemde" taal zou krijgen ...
en hij zal jou uitleggen wat racisme is, zelfs al bedoelt hij discriminatie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 april 2012 om 15:32.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2012, 22:44   #63
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Het ergste van dit alles, is dat deze corrupte man nu volledig vergoed zal worden, zonder er iets voor te doen. Dan had men hem beter meteen laten doorwerken. Wat voor absurde toestanden toch.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be