Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2012, 09:23   #61
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Hij hoeft zich niet te bewijzen. Durf jij die vraag te stellen op straat in Moskou aan een Rus? Ik denk dat jij direkt een klap op je bek krijgt, en een gore klap. En maak je geen illusie, da's overal te wereld zo.
Ik vind het weerzinwekkend dat jij dit soort vragen durft stellen aan de lokale inwoner van een land dat in het verleden genoeg afgezien heeft om een democratische samenleving op te bouwen. Ik eis dat je je daarvoor verontschuldigd.

Wij hebben van niemand lessen te leren inzake diversiteit. Wij zijn het resultaat van Romaanse, Angelsaksische, Germaanse en Slavische cultuur. Degenen die jij verdedigt hebben niks bewezen, tenzij de mogelijkheid beschavingen te vernietigen. Jouw 'diversiteit' mag de woorden 'arbeit macht frei' gerust vervangen als de opperste uiting van een cynische exploitatie van wat anderen hebben opgebouwd.

Kan je trouwens voor jezelf een antwoord verzinnen? Misschien moet jij maar 's dit land verlaten en een verrijking gaan zijn in pakweg Moldavie in plaats van anderen over hun identiteit grof te beledigen.

Jouw zogenaamde 'diversiteit' is er een van materiele wellust, globalisering en de ermee gepaard gaande destructie van sociale structuren, afgunst, criminaliteit, sectair geweld, 'religieuze' waanzin en uitzichtsloosheid. De mensen hoeven jouw 'diversiteit' niet. Het zich laten pakken door Marokkanen op een Vlaamse mesthoop is jouw diversiteit en enkel de jouwe.
²
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 09:24   #62
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij hoeft zich niet te bewijzen. Durf jij die vraag te stellen op straat in Moskou aan een Rus? Ik denk dat jij direkt een klap op je bek krijgt, en een gore klap. En maak je geen illusie, da's overal te wereld zo.
Ik vind het weerzinwekkend dat jij dit soort vragen durft stellen aan de lokale inwoner van een land dat in het verleden genoeg afgezien heeft om een democratische samenleving op te bouwen. Ik eis dat je je daarvoor verontschuldigd.

Wij hebben van niemand lessen te leren inzake diversiteit. Wij zijn het resultaat van Romaanse, Angelsaksische, Germaanse en Slavische cultuur. Degenen die jij verdedigt hebben niks bewezen, tenzij de mogelijkheid beschavingen te vernietigen. Jouw 'diversiteit' mag de woorden 'arbeit macht frei' gerust vervangen als de opperste uiting van een cynische exploitatie van wat anderen hebben opgebouwd.

Kan je trouwens voor jezelf een antwoord verzinnen? Misschien moet jij maar 's dit land verlaten en een verrijking gaan zijn in pakweg Moldavie in plaats van anderen over hun identiteit grof te beledigen.

Jouw zogenaamde 'diversiteit' is er een van materiele wellust, globalisering en de ermee gepaard gaande destructie van sociale structuren, afgunst, criminaliteit, sectair geweld, 'religieuze' waanzin en uitzichtsloosheid. De mensen hoeven jouw 'diversiteit' niet. Het zich laten pakken door Marokkanen op een Vlaamse mesthoop is jouw diversiteit en enkel de jouwe.
Ik til echt niet zo zwaar aan de gefrustreerde uithalen van iemand die argumentatief op zijn tandvlees zit.
Het is doodnormaal dat de reacties in dat geval onderhevig zijn aan regressie, en dat elementaire welvoeglijkheid wat op de achtergrond komt.
Dergelijke ongepaste vraag geeft zelfs ruimschoots de gelegenheid om de zaken eens te stellen zoals ze zijn: wij werken voor onszelf én in ruime mate voor de gemeenschap, en de bruine diversitairen annex verrijkers houden het handje op.
Oud 22 april 2012, 09:26   #63
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Jij bent duidelijk niet op de hoogte.
Wees dan wat duidelijker.
Je schreef "Voorts heb ik een hoog inkomen, wat inhoudt dat ik naast het onderhoud van 3 mensen ook nog voorzie in het onderhoud van een paar andere luiaards via de torenhoge belastingen die ik betaal. " alsof al je belastinggeld daar naar toe gaat.
Terwijl je maar al te goed weet dat je belastinggeld ook naar tal van andere zaken gaat. O.a. terugbetaling van je eigen studies.
Citaat:
Uw smalende vraag welk nut ik dan wel voor de maatschappij heb,
Wat is er smalend of onbeschoft aan de vraag 'In welke zin ben jij een verrijking voor onze maatschappij? '?
Dan moet je die vraag niet meer stellen, of een bewering in verband met verrijking niet meer aanhalen.
Citaat:
was oneindig veel onbeschofter dan de termen die ik hanteer.
Je geeft dus toe dat de termen die jij hanteert onbeschoft zijn.

Citaat:
Om van de relevantie aangaande het onderwerp nog maar te zwijgen.
Jij reageerde toch op mijn post in reactie op Alice's post over diversiteit en verrijkend.
Als 'verrijkend zijn' een voorwaarde is die we anderen opleggen, moeten we toch zelf ook aan die voorwaarde voldoen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 09:27   #64
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Dure kebab!
Moesten er honderdduizenden uitkeringstrekkers, criminelen, onintegreerbaren, kopvodden,..., en de achterlijke en barbaarse islamitische cultuur daarvoor geïmporteerd worden?
De Kebab-verkoper alleen zou ruim voldoende zijn.
En als hij zelf zijn armlastige familie onderhoudt, allez-vooruit dan maar.
Doe me dan ene met veel looksaus.
En was uw handen voor ge er aan begint.
Oud 22 april 2012, 09:27   #65
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Niet vergeten je witte kinderen naar een zwarte school te sturen hé artisjok.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 09:30   #66
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wil je een paar linkjes over steniging?
Filmpjes?
Zou het lukken om de correcte trefwoorden in een zoekmachine of youtube in te typen?
Van in de Turkenwijk waar jij woonde. Ja, graag.
Geef de naam van de stad en de Turkenwijk, dan vind ik het wel, als dit bestaat.

Je hebt helemaal geen steniging in de wijk waar je woonde meegemaakt. Die steniging was er helemaal niet!

Als je mensen iets wil verwijten, doe dat dan tenminste op basis van feiten, i.p.v. uitvindsels.
Oud 22 april 2012, 09:36   #67
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je schreef "Voorts heb ik een hoog inkomen, wat inhoudt dat ik naast het onderhoud van 3 mensen ook nog voorzie in het onderhoud van een paar andere luiaards via de torenhoge belastingen die ik betaal. " alsof al je belastinggeld daar naar toe gaat.
Elke € die er naartoe gaat is er een teveel.

Citaat:
Terwijl je maar al te goed weet dat je belastinggeld ook naar tal van andere zaken gaat. O.a. terugbetaling van je eigen studies.
Je blijft diezelfde onzin herhalen.
Moet ik het echt uitleggen of lees je gewoon graag tekst van mijn hand?

Studies worden betaald door ouders, een deel rechtstreeks en een deel van het belastinggeld dat ook door de ouders betaald wordt.

Dat geldt bovendien enkel voor wie in een overheidsgesubsidieerd systeem terecht komt.
Wie thuis studeert doet dit volledig op kosten van zijn ouders, die bovendien blijven belasting afdokken voor het overheids-onderwijssysteem.

Toevallig heb ik mijn lagere en middelbare studies op die manier gedaan.
Mijn hogere studies heb ik zelf gefinancierd gecombineerd met een baan.
Uw assumptie dat ik dus aan de overheid studiegeld onttrokken heb is dus op velerlei vlakken totaal onjuist, en bovendien naast de kwestie, want als geboren Belg had ik zelfs recht op eventuële staatsbetaalde studies in tegenstelling tot de import-Belgen wier ouders noch zijzelf ooit een frank of euro in het systeem staken.

Citaat:
Wat is er smalend of onbeschoft aan de vraag 'In welke zin ben jij een verrijking voor onze maatschappij? '?
ALs je dat niet snapt, dan is het héél triestig.
Citaat:
Dan moet je die vraag niet meer stellen, of een bewering in verband met verrijking niet meer aanhalen.
In een discussie over de kost van migratie ivm scholen lijkt dit me relevanter dan de kost van een autochtoon.
Citaat:

Jij reageerde toch op mijn post in reactie op Alice's post over diversiteit en verrijkend.
Als 'verrijkend zijn' een voorwaarde is die we anderen opleggen, moeten we toch zelf ook aan die voorwaarde voldoen.
Neen.
Cfr. supra.
Als originele inwoner van een land waar ikzelf en mijn familie ruimschoots bijdroegen in de opbouw van de voorzieningen staat onze verrijking buiten discussie.
Die van de import-verrijkers of de afwezigheid van hun verrijking was hier de opzet voor discussie.
Oud 22 april 2012, 09:37   #68
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Niet vergeten je witte kinderen naar een zwarte school te sturen hé artisjok.
Dat doen ze niet. Zo verrijkend is het dan weer niet.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 09:39   #69
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
De lokale inwoner, die die vraag zelf stelt aan anderen, mag dat niet gevraagd worden.
De lokale inwoner, die van anderen eist dat ze verrijkend zijn, hoeft zelf geen verrijking te zijn.
Rare logica.

Citaat:
Welke diversiteit verdedig ik nu weer?

Citaat:
Waar lees jij dat ik iemand anders over hun identiteit grof beledig?

Citaat:
Neen, het ongebreideld kapitalisme is niet mijn 'diversiteit'.
Oud 22 april 2012, 09:40   #70
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Jawohl!!!

Oud 22 april 2012, 09:42   #71
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik til echt niet zo zwaar aan de gefrustreerde uithalen van iemand die argumentatief op zijn tandvlees zit.
Het is doodnormaal dat de reacties in dat geval onderhevig zijn aan regressie, en dat elementaire welvoeglijkheid wat op de achtergrond komt.
Dergelijke ongepaste vraag geeft zelfs ruimschoots de gelegenheid om de zaken eens te stellen zoals ze zijn: wij werken voor onszelf én in ruime mate voor de gemeenschap, en de bruine diversitairen annex verrijkers houden het handje op.
Voor minstens 6 �* 7 miljard euro per jaar.

Gisteren hoorden we dat de kansarmoede gestegen is.

Dat is voor 90% importkansarmoede van links. Zelf noemen ze die importkansarmoede 'verrijking'. Crazy, isn't it?
Oud 22 april 2012, 09:44   #72
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
...
Euh, als je je broek afsteekt voor migranten blijven de autochtonen weg.

Daar had ik (en vele anderen) geen onderzoek voor nodig.
Oud 22 april 2012, 09:46   #73
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Aan die multiculturele radio is tenminste een uit-knop.
Aan de multiculturele invaders jammer genoeg niet.
2
Oud 22 april 2012, 09:47   #74
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Euh, als je je broek afsteekt voor migranten blijven de autochtonen weg.

Daar had ik (en vele anderen) geen onderzoek voor nodig.
Als je je scholen halaliseert en laat veranderen in een madrassa (zie hoofddoekenconcentratie in bepaalde athenea in Antwerpen) blijven niet enkel de autochtonen weg maar ook geïntegreerde allochtonen.
Oud 22 april 2012, 09:49   #75
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Leer die mensen kennen, dan merk je zelf wel dat diversiteit verrijkend is.
Toen je nog moest stempelen zag je onmiddellijk hoe "verrijkt "we waren. Waarom denk je dat ze de stempelcontrole hebben afgeschaft? Om het zwartwerken te stimuleren?
Oud 22 april 2012, 09:56   #76
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leer die mensen kennen, dan merk je zelf wel dat diversiteit verrijkend is.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 09:57   #77
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Toen je nog moest stempelen zag je onmiddellijk hoe "verrijkt "we waren. Waarom denk je dat ze de stempelcontrole hebben afgeschaft? Om het zwartwerken te stimuleren?
Om het zwartjes-stempelen te verdoezelen, ja.
Oud 22 april 2012, 09:58   #78
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Voor minstens 6 �* 7 miljard euro per jaar.

Gisteren hoorden we dat de kansarmoede gestegen is.

Dat is voor 90% importkansarmoede van links. Zelf noemen ze die importkansarmoede 'verrijking'. Crazy, isn't it?
Je stelt het grappig, maar de realiteit is eerder triestig.
Oud 22 april 2012, 09:59   #79
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Is het dan niet eerder de schuld van de ouders?
maar natuurlijk! die racistische witte fascisten moeten hun kinderen toelaten het niveau van het woestijnvolk en broussevolk te evenaren! Kindermishandeling is het om je kinderen d�*t te ontzeggen.
Voor straf moeten ze vier pagina's lang "ik zal het niet meer doen" in het arabisch gaan opschrijven.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 10:02   #80
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Elke € die er naartoe gaat is er een teveel.
Ik weet wel dat dat je mening is. Maar daarom moet je de waarheid geen geweld aandoen met je eenzijdige selectieve voorstelling en overdrijvingen.

Citaat:
Je blijft diezelfde onzin herhalen.
Moet ik het echt uitleggen of lees je gewoon graag tekst van mijn hand?

Studies worden betaald door ouders, een deel rechtstreeks en een deel van het belastinggeld dat ook door de ouders betaald wordt.
Mensen zonder kinderen betalen daar evengoed aan mee.
Je vreemdelingen betalen ook belastingen, en betalen/betaalden dus ook voor de/jouw studies.

Citaat:
Dat geldt bovendien enkel voor wie in een overheidsgesubsidieerd systeem terecht komt.
Wie thuis studeert doet dit volledig op kosten van zijn ouders, die bovendien blijven belasting afdokken voor het overheids-onderwijssysteem.

Toevallig heb ik mijn lagere en middelbare studies op die manier gedaan.
Mijn hogere studies heb ik zelf gefinancierd gecombineerd met een baan.
Uw assumptie dat ik dus aan de overheid studiegeld onttrokken heb is dus op velerlei vlakken totaal onjuist, en bovendien naast de kwestie, want als geboren Belg had ik zelfs recht op eventuële staatsbetaalde studies in tegenstelling tot de import-Belgen wier ouders noch zijzelf ooit een frank of euro in het systeem staken.
Volgens een prof aan de UA kostte een jaar studie in den tijde :
‘Een half miljoen! Elk jaar opnieuw betaalt de staat 500.000 frank belastinggeld opdat jij zou kunnen studeren"
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=VS3FVUQH
Jij hebt dit jaarlijks neergelegd. Straf!

Citaat:
ALs je dat niet snapt, dan is het héél triestig.
Je kan het dus niet uitleggen.
Citaat:
In een discussie over de kost van migratie ivm scholen lijkt dit me relevanter dan de kost van een autochtoon.
Deze discussie gaat niet over 'de kost van migratie ivm scholen'. Lees de OP.

Citaat:
Neen.
Toch wel. Jij reageerde op mijn post in reactie op Alice's post over diversiteit en verrijkend.
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=35
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be