![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is doodnormaal dat de reacties in dat geval onderhevig zijn aan regressie, en dat elementaire welvoeglijkheid wat op de achtergrond komt. Dergelijke ongepaste vraag geeft zelfs ruimschoots de gelegenheid om de zaken eens te stellen zoals ze zijn: wij werken voor onszelf én in ruime mate voor de gemeenschap, en de bruine diversitairen annex verrijkers houden het handje op.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Banneling
|
![]() Wees dan wat duidelijker.
Je schreef "Voorts heb ik een hoog inkomen, wat inhoudt dat ik naast het onderhoud van 3 mensen ook nog voorzie in het onderhoud van een paar andere luiaards via de torenhoge belastingen die ik betaal. " alsof al je belastinggeld daar naar toe gaat. Terwijl je maar al te goed weet dat je belastinggeld ook naar tal van andere zaken gaat. O.a. terugbetaling van je eigen studies. Citaat:
Dan moet je die vraag niet meer stellen, of een bewering in verband met verrijking niet meer aanhalen. Citaat:
Citaat:
Als 'verrijkend zijn' een voorwaarde is die we anderen opleggen, moeten we toch zelf ook aan die voorwaarde voldoen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als hij zelf zijn armlastige familie onderhoudt, allez-vooruit dan maar. Doe me dan ene met veel looksaus. En was uw handen voor ge er aan begint.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Niet vergeten je witte kinderen naar een zwarte school te sturen hé artisjok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef de naam van de stad en de Turkenwijk, dan vind ik het wel, als dit bestaat. Je hebt helemaal geen steniging in de wijk waar je woonde meegemaakt. Die steniging was er helemaal niet! Als je mensen iets wil verwijten, doe dat dan tenminste op basis van feiten, i.p.v. uitvindsels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moet ik het echt uitleggen of lees je gewoon graag tekst van mijn hand? Studies worden betaald door ouders, een deel rechtstreeks en een deel van het belastinggeld dat ook door de ouders betaald wordt. Dat geldt bovendien enkel voor wie in een overheidsgesubsidieerd systeem terecht komt. Wie thuis studeert doet dit volledig op kosten van zijn ouders, die bovendien blijven belasting afdokken voor het overheids-onderwijssysteem. Toevallig heb ik mijn lagere en middelbare studies op die manier gedaan. Mijn hogere studies heb ik zelf gefinancierd gecombineerd met een baan. Uw assumptie dat ik dus aan de overheid studiegeld onttrokken heb is dus op velerlei vlakken totaal onjuist, en bovendien naast de kwestie, want als geboren Belg had ik zelfs recht op eventuële staatsbetaalde studies in tegenstelling tot de import-Belgen wier ouders noch zijzelf ooit een frank of euro in het systeem staken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Cfr. supra. Als originele inwoner van een land waar ikzelf en mijn familie ruimschoots bijdroegen in de opbouw van de voorzieningen staat onze verrijking buiten discussie. Die van de import-verrijkers of de afwezigheid van hun verrijking was hier de opzet voor discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De lokale inwoner, die van anderen eist dat ze verrijkend zijn, hoeft zelf geen verrijking te zijn. Rare logica. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gisteren hoorden we dat de kansarmoede gestegen is. Dat is voor 90% importkansarmoede van links. Zelf noemen ze die importkansarmoede 'verrijking'. Crazy, isn't it? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Euh, als je je broek afsteekt voor migranten blijven de autochtonen weg.
Daar had ik (en vele anderen) geen onderzoek voor nodig.
![]() |
#73 |
|
![]() 2
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Als je je scholen halaliseert en laat veranderen in een madrassa (zie hoofddoekenconcentratie in bepaalde athenea in Antwerpen) blijven niet enkel de autochtonen weg maar ook geïntegreerde allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Toen je nog moest stempelen zag je onmiddellijk hoe "verrijkt "we waren. Waarom denk je dat ze de stempelcontrole hebben afgeschaft? Om het zwartwerken te stimuleren?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het zwartjes-stempelen te verdoezelen, ja.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je stelt het grappig, maar de realiteit is eerder triestig.
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() maar natuurlijk! die racistische witte fascisten moeten hun kinderen toelaten het niveau van het woestijnvolk en broussevolk te evenaren! Kindermishandeling is het om je kinderen d�*t te ontzeggen.
Voor straf moeten ze vier pagina's lang "ik zal het niet meer doen" in het arabisch gaan opschrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||
Banneling
|
![]() Ik weet wel dat dat je mening is. Maar daarom moet je de waarheid geen geweld aandoen met je eenzijdige selectieve voorstelling en overdrijvingen.
Citaat:
Je vreemdelingen betalen ook belastingen, en betalen/betaalden dus ook voor de/jouw studies. Citaat:
‘Een half miljoen! Elk jaar opnieuw betaalt de staat 500.000 frank belastinggeld opdat jij zou kunnen studeren" http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=VS3FVUQH Jij hebt dit jaarlijks neergelegd. Straf! Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=35 |
|||||
![]() |
![]() |