Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Stimuleert de islamitische cultuur het misbruiken/vernederen/verkrachten van ...
Ja, de islamitische cultuur stimuleert misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims. 61 87,14%
Nee, de islamitische cultuur stimuleert geen misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims. 9 12,86%
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2012, 12:18   #61
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
Bestrijden? Jullie zitten niet anders te doen dan dezelfde haat te verspreiden op een forum die dagelijks ruw geschat 50 mensen over de vloer heeft en heel erg weinig leden bijkomen.

Daarnaast is het wel grappig: jullie doen jullie rascisme en discriminatie tegenover bevolkingsgroepen die een geloof hebben waar jullie zich op kunnen beroepen enkel omdat je zo tegen die bevolkingsgroepen kunt manifesteren af als kritiek op geloof, maar in andere draden waar jullie reageren, die altijd maar dan ook altijd over criminaliteit, allochtonen, moslims en/of mensen met een andere huidskleur gaan, zitten jullie dezelfde licht-rascistische hypocrisie te verspreiden die een geur van haat draagt.

En het valt op dat het forum een beetje gehad heeft met diezelfde kliek die datzelfde constant herhaalt. We weten beiden goed dat het allemaal toch niet uitmaakt, discussie met jullie noch jullie xenofobe bangmakerij tegen iets waar jullie niet mee in contact komen dan enkel een paar allochtonen waar je een boze blik naar werpt als je ze passeert.

Overigens hebben jullie alle informatie van rascistische haatsites die de EU meestal een communistische nazi-staat noemt, en verwijt van nog andere ideologieën die er geen zeekoereet mee te maken hebben in het vaandel te dragen.

Jullie houden jullie eigen logica erop na: iedereen die het niet met jullie eens is, is een linkiewinkie, een moslimknuffelaar en blind.
En dan noemen jullie zichzelf nationalisten die achter de N-VA staan. Hetgeen wat jullie verkondigen hier is niet het nationalisme van BDW noch de N-VA, integendeel!

Neen, jullie zijn bekrompen kleinburgerlijke rascisten wiens macht en meningsuiting door jullie zelf beperkt word tot je toetsenbord, je muis, je beeldscherm, haatsites en dit forum (en vast wel zeker andere fora, ongetwijfeld).

Wordt nou eens echt volwassen.

Denk maar dat het veel uitmaakt hier op dit forum haat, angst en oproep tot geweld te verspreiden. Uiteindelijk zullen zulke boodschappen het best gehoord worden door gevaren voor de maatschappij. En we weten wel wie dat indertijd waren.

Dit is wat ik voel en denk over jullie, en er zullen er vast wel meer zijn die dat ook voelen en denken over jullie.

En als je denkt dat ik zelf een van die linkiewinkie moslimknuffelaars ben: ik ben een nationalist, sta achter de N-VA hun programma, met al dan niet mijn eigen mening op bepaalde onderwerpen, en geen Blokker als jullie die zich verschuilen achter de N-VA.

Dit alles gezegd zijnde, weet ik dat dit niet veel zal uitmaken tegenover jullie. De ivoren toren van jullie is weldegelijk van ivoor en onbreekbaar, en jullie zullen toch nooit van mening noch hart veranderen tot jullie begraven of gecremeerd zullen worden. Maar zo weten jullie tenminste waar het echt op neerkomt hier.
Uw betoog is nogal warrig en emotioneel, ik probeer er toch op te reageren.
1. u neemt deel aan een discussieforum, afdeling immigratie en integratie, wanneer er volgens u haat wordt verspreid kunt u het rode driehoekje vinden, en dit melden, maar wanneer u dan in het ongelijk zou worden gesteld betekent dit dat uw persoonlijke opvatting over haat niet gedeeld wordt.
Uw stellingname over haat is dus niets anders dan kritiek die u daarvoor aanziet, kritiek op moslims, over Islam, migratie en integratie of vooral het ontbreken daaraan, wanneer u dat stoort kunt u een boek gaan lezen, maar laat het duidelijk zijn, kritiek is niet gelijk aan haat, ookal wilt u dit er graag van maken.

2. De opmerking dat " zij" aan discriminatie en racisme zouden doen tegenover bevolkingsgroepen met een bepaald geloof is ronduit achterlijk, zoals uit menige post hier blijkt is het samenleven met mensen die een bepaalde overtuiging hebben, geen balans die vanzelf komt, discussie en zeker forums zoals dit geven mensen de kans ongenoegen te uiten, in discussie te gaan en hun mening te geven, daarbij alle kritiek wurgen met beledigingen aan medeforummers dat " zij" racisten zijn die discrimineren is totala van de pot gerukt. Meningen worden nogal eens ongezouten gegeven, wat mag en kan , gelukkig maar.

3; Hoeveel contacten mensen hebben met allochtonen kunt u niet zien in uw glazen bol, grappig dat u anderen vooroordelen verwijt, waar uw eigen commentaar wel van van staat.

4. Waar mensen hun informatie van halen weet u helemaal niet, opnieuw een stevig vooroordeel, niet schrikken dan wanneer medeforummers jou niet echt nog ernstig nemen.

5. Mijn ervaringen gaan alvast een pak verder dan een boze blik van allochtonen,misschien moet u zelf eens een aantal wijken intrekken, en wat langer dan een uur en wat vaker dan ééns per jaar, mogelijk ontdekt u dan dat er inderdaad problemen met dat multicultureel samenleven zijn, ookal merkt u daar blijkbaar zelf niets van.
6; Ook u houdt er over " zij" een merkwaardige logica op na, ongenoegen mag niet geuit worden, kritiek moet je het zwijgen opleggen, alles gaat goed en niets aan de hand? Wie zijn mond durft opendoen is een kleinburgelijke en bekrompen racist? U bent in ieder geval zelf goed in beledigen, moeten we daar even een voorbeeld aan nemen?

6. Mogelijk moet u volwassen worden, doe je ogen open en kijk wat er in steden aan de hand is, hoe het samenleven in wijken voor vrouwen en homo's wordt ingeperkt, hoe kinderen worden gestalkt en getreiterd, hoe overlast voor onveiligheid zorgt, hoe criminaliteit toeneemt, en denk daar eens over na hoe het verder moet, dat is ene pak volwassener dan op een forum te kwaken over je eigen superioriteit tegenover " zij", de NVA doet met mensen zoals u in ieder geval geen aanwinst, beledigen, vooroordelen en warrige betogen liggen nergens goed!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 12:36   #62
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Het is een Samenzwering.. help!

Nee hoor, gewoon de 'politiek correcte' meute aan het werk.

bv mijn stokpaardje, waarom is er nog niet 1 besnijding van een meisje veroordeeld? Het zijn er nochtans duizenden in België alleen al, honderdduizend in Engeland. Als je de wet logisch bekijkt is het verwijderen van clitoris en binnenste schaamlippen marteling, verminking en aanranding, eigenlijk erger dan wat vangeluwke gedaan heeft. Puur racisme dat zwarte meisjes dit moeten ondergaan en je voor een blank meisje gestraft zou worden.

De politiek correcte meute zijn zware racisten, maar ze zijn bang om voor racist uitgemaakt te worden (duh) en bang voor de reactie van de moslims al heeft het daar voor de meesten niets mee te maken (dat beweren ze toch). Denk er maar eens aan als je een Egyptische moslima ziet of eentje uit midden afrika, bijna zonder uitzondering zijn ze verminkt en waarschijnlijk ook getraumatiseerd. Wat een 'vrij' westen hebben we, enkel voor blanken blijkbaar.

Laatst gewijzigd door BonBon : 19 augustus 2012 om 12:37.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 13:02   #63
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nee hoor, gewoon de 'politiek correcte' meute aan het werk.

bv mijn stokpaardje, waarom is er nog niet 1 besnijding van een meisje veroordeeld? Het zijn er nochtans duizenden in België alleen al, honderdduizend in Engeland. Als je de wet logisch bekijkt is het verwijderen van clitoris en binnenste schaamlippen marteling, verminking en aanranding, eigenlijk erger dan wat vangeluwke gedaan heeft. Puur racisme dat zwarte meisjes dit moeten ondergaan en je voor een blank meisje gestraft zou worden.

De politiek correcte meute zijn zware racisten, maar ze zijn bang om voor racist uitgemaakt te worden (duh) en bang voor de reactie van de moslims al heeft het daar voor de meesten niets mee te maken (dat beweren ze toch). Denk er maar eens aan als je een Egyptische moslima ziet of eentje uit midden afrika, bijna zonder uitzondering zijn ze verminkt en waarschijnlijk ook getraumatiseerd. Wat een 'vrij' westen hebben we, enkel voor blanken blijkbaar.
De genitale verminking van jongetjes, die bij mohammedanen algemeen is, mag dan al minder erg zijn dan de meisjesbeschadiging, ze wordt echter zwaar onderschat, heeft niet de beweerde medische voordelen en verwijdert een deel van de penis dat veel gevoeliger is dan de glans.

Hoewel agressie, vrouwenmishandeling, xenofobie en intolerantie door de koran worden aanbevolen, en het dat boekje uiteindelijk daarom te doen is, mag ook wel eens de vraag worden gesteld of het onuitstaanbare gedrag van vele mohammedanen en hun vrouwenhaat niet mede veroorzaakt worden door het op jeugdige leeftijd opgelopen trauma van de besnijdenis.
Oud 19 augustus 2012, 14:31   #64
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De genitale verminking van jongetjes, die bij mohammedanen algemeen is, mag dan al minder erg zijn dan de meisjesbeschadiging, ze wordt echter zwaar onderschat, heeft niet de beweerde medische voordelen en verwijdert een deel van de penis dat veel gevoeliger is dan de glans.
Ik weet het maar ik zal al blij zijn als we dergelijke extreme verminkingen bij meisjes al effectief kunnen aanpakken, ik vind het gewoon schandalig dat zoiets overduidelijks gewoon wordt genegeerd en aanvaard zelfs al beweren de meeste moslims dat het niets met geloof te maken heeft.

Citaat:
Hoewel agressie, vrouwenmishandeling, xenofobie en intolerantie door de koran worden aanbevolen, en het dat boekje uiteindelijk daarom te doen is, mag ook wel eens de vraag worden gesteld of het onuitstaanbare gedrag van vele mohammedanen en hun vrouwenhaat niet mede veroorzaakt worden door het op jeugdige leeftijd opgelopen trauma van de besnijdenis.
Waarom hebben joden dat dan veel minder? Of die indruk heb ik toch.

Dat met die piemels is gewoon onmogelijk om aan te pakken behalve voorlichting en naar een richting uitgaan van een medische besnijding en niet met vingernagels ofzo. Hoe worden jongens eigenlijk besneden, ook zoals meisjes met halfscherpe voorwerpen zonder verdoving?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 14:57   #65
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom hebben joden dat dan veel minder? Of die indruk heb ik toch.
joodse jongetjes worden besneden op de 8ste dag na hun geboorte: geen herinnering
islamitische jongetjes worden besneden als ze zeven/acht jaar zijn: dit geeft zeker een herinnering

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 16:25   #66
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
Ach ach smiley, je schijnheiligheid en hypocrisie moet je niet gebruiken. Je weet best dat achter dat masker die beschrijving wel klopt. We kunnen genoeg reacties aantonen van jou die erop wijzen, al dan niet reacties die rascistische meningen van bv. andev bejubelen.
Sorry...kun je eventjes een paar "racistische meningen" van Andev aanhalen, ik ben niet mee me je praatjes!
Dat ik hier en daar op jullie zere teentjes trap met zaken te stellen zoals je ze niet graag hoort en met jullie mond vol tanden erbij staan is één ding, of dat "racisme" is of een weergave van de spijtige werkelijkheid is een andere zaak!
Een paar voorbeeldjes van mijn "racistische" uitspraken graag?
Of is die vraag te moeilijk?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 16:33   #67
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Heb die drie zojuist aangeklikt... Noem jij dat "racisme"?????
En ik wacht nog op mijn "racisme"uitingen...
Jullie weten met jullie pretentie geen blijf en mogen vooral geen opmerkingen krijgen die die pretentie dwars zit!
Nog eventjes wachten op jullie sharia, kun je ons een kopje kleiner maken.

Laatst gewijzigd door andev : 19 augustus 2012 om 16:53.
Oud 19 augustus 2012, 16:39   #68
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
mooi gezegd, ook al ben je een nva'er
Je doet me denken aan bvb een Goebbels die voor een speech van Hitler in zijn handen aan het klappen is...en omgekeerd.
Oud 20 augustus 2012, 02:45   #69
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar geen enkele poco die dat haatboekje in vraag durft stellen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 20:51   #70
Zenit
Banneling

Standaard

Iemand vanavond in Ter zake de reportage gezien over hoe die islamitische Afghaanse smeerlappen hun vrouwen behandelen?
Mijn walging voor de islamcultuur is er weer een stuk groter door geworden.
Wat een onmensen zijn het toch die gefrustreerde moslimmacho's. Bah!
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 22:16   #71
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
joodse jongetjes worden besneden op de 8ste dag na hun geboorte: geen herinnering
islamitische jongetjes worden besneden als ze zeven/acht jaar zijn: dit geeft zeker een herinnering
Joodse jongetjes worden in sommige strekkingen besneden met bloeduitzuiging: levensgevaarlijk.
Moslims jongeren zonder een vastbepaalde leeftijdsnorm in Vlaanderen worden besneden in het ziekenhuis met verdoving door personeelchirurgen: met uiterst geneeskundige zorg.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 22:34   #72
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Iemand vanavond in Ter zake de reportage gezien over hoe die islamitische Afghaanse smeerlappen hun vrouwen behandelen?
Ik verschiet daar niet van

Islam sanctions rape in the quran
http://www.booksie.com/non-fiction/a...e-in-the-quran

Laatst gewijzigd door smiley : 20 augustus 2012 om 22:35.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 22:44   #73
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik verschiet daar niet van

Islam sanctions rape in the quran
http://www.booksie.com/non-fiction/a...e-in-the-quran
Je gaat toch niet beweren dat alle moslimmannen minstens één keer in hun leven al en vrouw zullen verkracht hebben? Waarom heb ik dan geleerd dat dit als één van de ergste misdaden is?
Je kan als je wil naar de moslimexecutieven een brief schrijven met de vraag of moslims hier in België dit doen of dit aan een imam of islamleerkracht vragen. Ik denk dat je gaat verschieten van hun antwoord.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
Oud 20 augustus 2012, 22:49   #74
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Je gaat toch niet beweren dat alle moslimmannen minstens één keer in hun leven al en vrouw zullen verkracht hebben? Waarom heb ik dan geleerd dat dit als één van de ergste misdaden is?
Je kan als je wil naar de moslimexecutieven een brief schrijven met de vraag of moslims hier in België dit doen of dit aan een imam of islamleerkracht vragen. Ik denk dat je gaat verschieten van hun antwoord.
Wat ik niet begrijp is dat iemand die dit, en nog veel meer smeerlapperij uit de koran en andere islamitische boekskes, weet nog moslim kan zijn. Wat ik niet begrijp is waarom dat moslims in naam beweren dat indien zij groepen goede moslims smeerlapperij zien uithalen, dat dat dan niet de islam is of niks met de islam te maken heeft. Mensen met enige moraliteit die verlaten de islam en houden op hun kop in het zand te steken.
Oud 20 augustus 2012, 22:50   #75
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Joodse jongetjes worden in sommige strekkingen besneden met bloeduitzuiging: levensgevaarlijk.
Moslims jongeren zonder een vastbepaalde leeftijdsnorm in Vlaanderen worden besneden in het ziekenhuis met verdoving door personeelchirurgen: met uiterst geneeskundige zorg.
het ging over het feit dat de kinderen er een trauma van oplopen.
Joodse kinderen worden trouwens ook in het ziekenhuis besneden.

en ?*lle moslimjongetjes worden altijd overal in het ziekenhuis verdoofd besneden? ook als het niet door de belgische ziekenkas wordt terugbetaald?

nie liegen hé juksel!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 augustus 2012 om 22:51.
Oud 20 augustus 2012, 22:54   #76
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan als je wil naar de moslimexecutieven een brief schrijven met de vraag of moslims hier in België dit doen of dit aan een imam of islamleerkracht vragen.
Ja, je kan als 'democratische' moslim ook naar de Moslimexecutieve een brief schrijven, met de vraag of die 448 haatverzen nu echt niet kunnen gewist worden uit de koran en of ze daar eens ne goeien babbel over willen doen met ?*lle moslims in Belgie.
Citaat:
Ik denk dat je gaat verschieten van hun antwoord.
Ik denk dat ook zo'n beetje.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 23:13   #77
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het ging over het feit dat de kinderen er een trauma van oplopen.
Joodse kinderen worden trouwens ook in het ziekenhuis besneden.

en ?*lle moslimjongetjes worden altijd overal in het ziekenhuis verdoofd besneden? ook als het niet door de belgische ziekenkas wordt terugbetaald?

nie liegen hé juksel!
Ik ken geen moslim die een trauma heeft opgelopen van een besnijdenis en zeker niet als die hier in België op uiterst jonge leeftijd, in een erkend ziekenhuis door hun personeelchirugen is uitgevoerd (ik veronderstel wel dat het ook hier kan mislopen)
Ik had het over een bepaalde strekking joden waar het de gewoonte is om bloed te zuigen.
In elk geval zolang de ziekenkas dit betaaldt zullen moslims het in de ziekenhuizen laten doen. Ik veronderstel wel dat éénmaal het niet terugbetaald zal worden er dan nepchirurgen naïvelingen kunnen overtuigen om het 'goedkoper' te doen, met alle gevolgen van dien.

En circe zou je mij aub geen leugenaar willen noemen, ik haat liegen en voor leugenaar uitgemaakt worden, ik hou d'er nog een trauma aan over
Oud 21 augustus 2012, 03:18   #78
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken geen moslim die een trauma heeft opgelopen van een besnijdenis en zeker niet als die hier in België op uiterst jonge leeftijd, in een erkend ziekenhuis door hun personeelchirugen is uitgevoerd
voil?* dat bedoelde ik.

Oud 21 augustus 2012, 13:38   #79
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Ik heb de herhaling vannacht gezien. Menslief! Je kan dat geen cultuur of beschaving meer noemen.

Wat een moed hebben die enkele vrouwen om samen te durven komen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 14:08   #80
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien is het nuttig om de zaken anders te stellen: zich af te vragen hoeveel keren een vrouw tegen haar zin haar benen opendoet in het echtelijk bed. Ze ondergaat de behandeling alleen maar om heisa te voorkomen.

Als je dat uitgangspunt neemt, vraag je dan af bij wie de frequentie het hoogste ligt:

a) in een niet-moslim huwelijk waar de vrouw gemakkelijk kan scheiden; met of zonder kinderen. Ook gemakkelijker kan vreemdgaan en ook gemakkelijker afspraken kan maken met haar man.

b) in een moslimhuwelijk dat eigenlijk een alliantie is tussen twee familieclans, de vrouw niet gemakkelijk kan scheiden; met of zonder kinderen, meestal onder strenge sociale controle staat van de familie (broers, ooms, vader, andere vrouwelijke famileden)

Voor alle duidelijkheid: een vrouw die laat begaan in bed tegen haar zin, wordt m.i. niet verkracht. En ik denk zelfs dat het juridisch gezien ook geen verkrachting is of kan zijn.

Wat denk je?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be