![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens is trouwens ook gesteld dat bij zo'n individueel onderricht er niet een zekere plaats voor een lossere omgangstaal mogelijk is. Of heeft u aanwijzingen die het tegendeel aangeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Toch een mooi voornemen bij onze zuiderburen om voortoon ook in elke zaak 2-3-talig te zijn? Maarja eer het zo ver is het al het jaar 3012.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zonder extern toezicht is dat natuurlijk moeilijk te bewijzen/sanctioneren. Maar het gaat mij om het principe. Omdat ik dat moeilijk kon geloven heb ik de vraag gesteld of ik dat wel goed begrepen had. Dat werd me klaar en duidelijk bevestigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u dan vragen dat u die leraar eens interpelleert naar de op schrift gestelde verbodsbepaling. Ik ben nu al vele jaren onderwijzer en ik heb hoegenaamd geen weet van een dergelijk verbod. Wel werd en wordt ons nog steeds voorgehouden - als een soort gedragscode - dat wij in het onderricht AN horen te gebruiken. In het klassikaal als in het individueel onderricht (bij dat laatste, bijvoorbeeld in bijlessen op school). "Pak uw boek" is geen AN, maar tussentaal. "Neem uw boek" is dan weer AN. Dus neen, ik geloof niet in wat u schrijft daar ik het onderwijs nu eenmaal van binnen en van buiten ken. |
|
![]() |
![]() |