![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag zelfs de beschikking over uw eigen leven uitoefenen of ze in de hand van uw kerk leggen als u daar zin in heeft, maar gun anderen hetzelfde: beschikking over hun eigen leven. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw bewering klopt gewoonweg niet: de vroegere wetgeving is niet gebaseerd op godsdienstige principes, maar wel op de beginselen die de Franse revolutionairen aanhingen. Alles gefatsoenaard door Napoleon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ik niet, daar de waarde van het leven universeel en te belangrijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een overheid is immers elke inkomstenbron welgekomen, ook als het op niks slaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leven lijkt slechts belangrijk, maar ik denk niet dat het een mallemoer uitmaakt als plots alle leven in één grote knal eindigt.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wanneer er is vastgesteld dat er geen herstel meer is , of dat elke levenskwaliteit hopeloos is , wil ik niemand meer tot last zijn , en zef niet meer lijden . Voor gehersenpoelde religieuzen is dat iets anders natuurijk . dat zijn mensen die geen enkel inlevingsvermogen hebben en niets meer kunnen beslissen zonder hun waanbeelden te laten oordelen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog, zelfs als ik het van hem had gekregen, dan geef ik het terug als ik er genoeg van heb. Als hem dat niet zint, mag hij mij altijd proberen overtuigen. Mijn telefoonnummer kent hij want ik hoorde dat hij alwetend was.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom me dus heus niet vertellen dat ik "geen enkel inlevingsvermogen" zou hebben. Ik weet immers maar al te goed hoe zwaar dergelijke ziektes zijn om te dragen, maar hoe palliatieve zorgen de mens een heel eind tegemoet kunnen treden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hoeft helemaal niet mee te gaan met mijn overtuiging. Niemand verhindert je om in helse pijnen voort te leven indien je dat wenst. Anderzijds wil jij wèl verhinderen dat ik volgens mijn overtuiging beslis wanneer ik er genoeg van heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat klopt. Juist omdat uw overtuiging een weg is die leidt tot het compleet relativeren van de waarde van het menselijk leven. Een aanslag op het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waarom zou god bij de mesn zijn tussen gekomen , terwijl de dieren net zo goed de sexuele daad stellen tot bevruchting . Geschonken door god , waar ? wanneer ? hoe ? Gisteren avond als mijn vrouw paardje op me reed , heeft er niemand aan haar kontje komen duwen hoor . Ze deed dat helemaa zelf ongedwongen en deugd dat ze er van had . De mens is een deel van de natuur , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom verplicht je mij dan wel om volgens jouw opvattingen te leven? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 12 mei 2012 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, in sommige landen staat op zelfmoord de doodstraf.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |