![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij stond er eentje van maghebria die er toen méér dan 67.000 kwam opstrijken voor zijn kinderen... Wouter wil zijn marktaandeel absoluut niet verliezen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet simpel om (1) als werkloze een degelijke job te vinden en (2) degelijke jobs aan te bieden. Uit (1) en (2) samen volgt dat er werklozen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is totaal niet nodig dat de staat voorziet in kinderopvang met ons belastingsgeld.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De staat laten opdraaien voor de gevolgen van jouw keuzes is echt wel een gekke redenering.
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als een staat meer vrouwen aan het werk wil moet het zien dat daar betaalbare kinderopvang tegenover staan, anders blijven die gewoon thuis! Laatst gewijzigd door Meuh : 14 mei 2012 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moest ik geen kinderen hebben dan zouden ze inderdaad nog meer aan ons verdienen, dat klopt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is dan de probleem van de staat en de samenleving: als kinderopvang niet betaalbaar is gaat men voorts niet meer met 2 werken en dat is een probleem voor de staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als ik jouw redenering doortrek mag dan dan ook niet he: dan moet je ook maar volledig zelf instaan voor de kost van je keuze (kinderen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb daar geen probleem mee nee. Ik heb in feite zelfs geen probleem om een hogere prijs voor kinderopvang te betalen. Wat mij stoort in heel dit is het gebrek aan opvangplaatsen, die dan ingenomen worden door werklozen die het minimumtarief betalen.
Dat geld dat gebruikt wordt voor kinderopvang mag voor mij dus gerust ergens anders voor gebruikt worden: extra opvangplaatsen, scholen,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kindergeld zal wel niet volstaan om de kinderopvang te betalen denk ik. En wie zijn kinderen zelf grootbrengt mag ook wel wat steun krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me niet herinneren dat ik zo'n dingen met die bepaalde stelligheid verkondigd heb.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het beperkt aantal opvangplaatsen of plaatsen op scholen was een voorbeeld van iets dat dringend moet opgelost worden. Als het argument is dat daar geen geld voor is, dan wil ik gerust mijn kindergeld laten vallen, op voorwaarde dat het dan voor een keer ook eens mijn kinderen zijn die er voordeel van hebben en niet steeds de "sociaal achtergestelden". Misschien soort van vrije keus dan he: of kindergeld of een garantie op opvang/school naar keuze. Het is maar even een denkoefening hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |