Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2012, 07:32   #61
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ontstemd dat jij dat hier gratis doet terwijl de agentjes ervoor betaald worden?

Vacatures zat, hoor.
Oud 21 mei 2012, 07:55   #62
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ontstemd dat jij dat hier gratis doet terwijl de agentjes ervoor betaald worden?

Vacatures zat, hoor.
Ik dien mijn vaderland als vrijwilliger.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 07:59   #63
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik dien mijn vaderland als vrijwilliger.
kanonvlees zijn bedoel je?

Wie dient nu zijn vaderland?
Ik dien alleen mijn gezin!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 08:00   #64
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
kanonvlees zijn bedoel je?

Wie dient nu zijn vaderland?
Ik dien alleen mijn gezin!
Wie dient er nu voor zijn gezin, ik dien alleen voor mijzelf.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 08:08   #65
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wie dient er nu voor zijn gezin, ik dien alleen voor mijzelf.
je ben een egoist dus? Of je hebt geen gezin?

Laatst gewijzigd door giserke : 21 mei 2012 om 08:09.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 08:14   #66
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
je ben een egoist dus? Of je hebt geen gezin?
Het was een flauwe reactie op een flauwe reactie.

Jij zegt : wie dient er nu voor zijn vaderland, terwijl zijn vaderland misschien wel heel veel voor hem of haar betekent.

Toen zij jij: ik dien voor mijn gezin, waarbij ik zeg wie dient er nu voor zijn gezin.

Dat jij geen waarde hecht aan je vaderland, wilt niet zeggen dat iemand anders dat ook doet.

Hetzelfde met gezin, er zijn mensen die geen reet geven om hun gezin.
Oud 21 mei 2012, 09:25   #67
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MyHotRock Bekijk bericht
O ja, de groeten aan de enorme vele vele overheid-agentjes hier!
Even lurken hier en je ziet dat het er van stikt!
Mensen die andere uitschelden die totaal niet verwijderd worden of waarschuwingen krijgen en er zijn nog andere aanwijzingen als je hun ip adres gaat bekijken!
Even een boodschap:
Denk niet dat als het zover is ,jij de dans zal ontspringen. Nee, je bent net zo goed de lul! Maar verder fijne dag agentjes en slaap zacht. O ja en vergeet de toekomst van je kinderen en kleinkinderen niet agentjes.
Groetjes terug van het hele team hier!

Toch raar dat je altijd weer terugkomt naar dit nest van NWO-agenten (en erger).
Is het een verslaving? Daar zijn pilletjes voor. Interesse?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 10:03   #68
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheChosenOne Bekijk bericht
I
Het is een internationale vereniging, ik weet dat hij soms grote afstanden aflegt voor samenkomsten. Wat occulte toestanden ... De filosofie van de stichter is echter niet veel meer dan een flauw aftreksel van de filosofie van Nietzsche. Lees trouwens hun morele code maar eens, er is weinig of niets 'duivels' aan, de naam COS is louter gekozen om te provoceren.

Doetjes die behoefte hebben aan een identiteit als je het mij vraagt.
Zoals bij veel organisaties heb je een publiek front, waar er leden zijn die zich van geen kwaad bewust zijn, maar je hebt ook waar de kern van de organisatie zich werkelijk mee bezighoud.

Satanic ritual abuse is een feit. Kinderen worden gefolterd, vermoord en verkracht door die mensen. Het satanische netwerk reikt van de laagste echolons tot de hoogste echolons in de maatschappij.

Laatst gewijzigd door exodus : 21 mei 2012 om 10:03.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 10:47   #69
TheChosenOne
Burger

TheChosenOne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zoals bij veel organisaties heb je een publiek front, waar er leden zijn die zich van geen kwaad bewust zijn, maar je hebt ook waar de kern van de organisatie zich werkelijk mee bezighoud.

Satanic ritual abuse is een feit. Kinderen worden gefolterd, vermoord en verkracht door die mensen. Het satanische netwerk reikt van de laagste echolons tot de hoogste echolons in de maatschappij.
Mocht men op regelmatige of systematische basis kinderen folteren, verkrachten en vermoorden zoals u claimt, dan zou het louter een kwestie van tijd zijn voor dit zou worden blootgelegd. Maar ja, voor de 'believers' ...

Hebt u trouwens links naar artikels/bewijs van deze systematische folteringen, verkrachtingen ...? En dan heb ik het niet over her en der een geïsoleerd geval van een getroubleerde geest die zich een duivelse satanist waant en eens een halsmisdaad pleegt.
Oud 21 mei 2012, 10:49   #70
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mocht men op regelmatige of systematische basis kinderen folteren, verkrachten en vermoorden zoals u claimt, dan zou het louter een kwestie van tijd zijn voor dit zou worden blootgelegd. Maar ja, voor de 'believers' ...

Hebt u trouwens links naar artikels/bewijs van deze systematische folteringen, verkrachtingen ...? En dan heb ik het niet over her en der een geïsoleerd geval van een getroubleerde geest die zich een duivelse satanist waant en eens een halsmisdaad pleegt.
http://static1.ad.nl/static/photo/20..._xl_604474.jpg
Oud 21 mei 2012, 10:54   #71
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ja,

Het wordt blootgelegd, er zijn bewijzen en getuigen maar deze zaken worden afgeblokt, waarom? Omdat er dikwijls hooggeplaatsten bij betrokken zijn die veel macht hebben en het systeem kunnen beinvloeden. In alle landen. De bewijzen zijn er. En ik heb het dan over echt hoge pieten, de mensen die je op tv ziet, ministers, etc,... , maar ook die je niet op tv ziet.

Hieronder enkele links. Dat alle skeptici hier niet terugkomen vooraleer ze onderstaande drie documentaires bekeken hebben.

ARD - ritueel kindermisbruik: docu van de duitstalige televisie. (Niet voor gevoelige kijkers)

http://www.youtube.com/watch?v=69f39WTLQ_E

Franklin cover up (amerika)

http://www.youtube.com/watch?v=D3IsCPOADc4

De x-dossiers (Belgie):

Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=DK9A1IARlyk

Deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=pujMlUKdkTw

Laatst gewijzigd door exodus : 21 mei 2012 om 10:54.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 10:58   #72
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ja,

Het wordt blootgelegd, er zijn bewijzen en getuigen maar deze zaken worden afgeblokt, waarom? Omdat er dikwijls hooggeplaatsten bij betrokken zijn die veel macht hebben en het systeem kunnen beinvloeden. In alle landen. De bewijzen zijn er. En ik heb het dan over echt hoge pieten, de mensen die je op tv ziet, ministers, etc,... , maar ook die je niet op tv ziet.

Hieronder enkele links. Dat alle skeptici hier niet terugkomen vooraleer ze onderstaande drie documentaires bekeken hebben.

ARD - ritueel kindermisbruik: docu van de duitstalige televisie. (Niet voor gevoelige kijkers)

http://www.youtube.com/watch?v=69f39WTLQ_E

Franklin cover up (amerika)

http://www.youtube.com/watch?v=D3IsCPOADc4

De x-dossiers (Belgie):

Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=DK9A1IARlyk

Deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=pujMlUKdkTw
Walgelijk, kunnen we die gasten die dat gedaan hebben niet aan stukken snijden?
Oud 21 mei 2012, 11:02   #73
TheChosenOne
Burger

Standaard

Citaat:
Die Robert M. is een pedofiel, wat heeft dit te maken met satanisme?
Oud 21 mei 2012, 11:04   #74
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die Robert M. is een pedofiel, wat heeft dit te maken met satanisme?
Niets, maar een smerige hond is het wel.
Oud 21 mei 2012, 11:10   #75
TheChosenOne
Burger

Standaard

Citaat:
Niets, maar een smerige hond is het wel.
Tja (haalt schouders op). Ietwat vreemde voorkeur, roze billetjes zonder een spriet haar op Hij had zich beter gemasturbeerd met de reclame voor kinderondergoed van de 3 Suisses, want nu zit hij binnen voor jaren.

Ik hoorde zonet op de radio dat hij een glas water naar de rechter gooide tijdens de uitspraak. Dat vind ik nog het meest zielige, dat je niet waardig je lot kan dragen en je zo aanstelt.
Oud 21 mei 2012, 11:12   #76
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja (haalt schouders op). Ietwat vreemde voorkeur, roze billetjes zonder een spriet haar op Hij had zich beter gemasturbeerd met de reclame voor kinderondergoed van de 3 Suisses, want nu zit hij binnen voor jaren.

Ik hoorde zonet op de radio dat hij een glas water naar de rechter gooide tijdens de uitspraak. Dat vind ik nog het meest zielige, dat je niet waardig je lot kan dragen en je zo aanstelt.
Ben jij werkelijk instaat om bij dit soort zaken *je schouders op te halen*?

Ik heb vooral zin om dat hoofdje van hem te verbouwen, het zal je kind maar wezen hé.
Oud 21 mei 2012, 11:18   #77
TheChosenOne
Burger

Standaard

Citaat:
Ben jij werkelijk instaat om bij dit soort zaken *je schouders op te halen*?

Ik heb vooral zin om dat hoofdje van hem te verbouwen, het zal je kind maar wezen hé.
Sinds ik de dertig voorbij ben spreken jonge gasten van begin de twintig mij zelfs niet meer aan, laat staan kinderen. Maar ik ga me niet uitspreken over iemand die met dergelijke geaardheid worstelt. Ik zou een kind dat trauma niet aandoen, maar ik heb dan ook zijn neigingen niet, ik kan me niet verplaatsen in zijn situatie. Ik heb het zo al niet voor kinderen (te druk , laat staan dat ik er mij zou aan vergrijpen. Zo iemand als Robert M. laat me onverschillig, niet interessant ...
Oud 21 mei 2012, 11:43   #78
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sinds ik de dertig voorbij ben spreken jonge gasten van begin de twintig mij zelfs niet meer aan, laat staan kinderen. Maar ik ga me niet uitspreken over iemand die met dergelijke geaardheid worstelt. Ik zou een kind dat trauma niet aandoen, maar ik heb dan ook zijn neigingen niet, ik kan me niet verplaatsen in zijn situatie. Ik heb het zo al niet voor kinderen (te druk , laat staan dat ik er mij zou aan vergrijpen. Zo iemand als Robert M. laat me onverschillig, niet interessant ...
Ahja, robert M die worstelde met zijn gevoelens, die arme man toch.

Hij is het slachtoffer, die kinderen hebben hem gewoon uitgedaagd, ze wisten donders goed dat Robert M dat soort gevoelens heeft.

Zeker wanneer die luiertjes moest verschonen, moet die het zwaar hebben gehad.

Oud 21 mei 2012, 11:53   #79
TheChosenOne
Burger

Standaard

Citaat:
Ahja, robert M die worstelde met zijn gevoelens, die arme man toch.

Hij is het slachtoffer, die kinderen hebben hem gewoon uitgedaagd, ze wisten donders goed dat Robert M dat soort gevoelens heeft.

Zeker wanneer die luiertjes moest verschonen, moet die het zwaar hebben gehad.

Da's een goedkope reactie, en dat weet u ook. Het is niet omdat ik mij niet kan druk maken in die man dat ik daarvoor zijn daden goedkeur of minimaliseer. Dat ik niet weet wat ik in zijn plaats zou doen daar ik me bij gebrek aan dergelijke gevoels niet kan verplaatsen in de man lijkt me trouwens geen onheus statement. Zo iemand interesseert me simpelweg niet en laat me onverschillig.
Oud 21 mei 2012, 11:55   #80
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Da's een goedkope reactie, en dat weet u ook. Het is niet omdat ik mij niet kan druk maken in die man dat ik daarvoor zijn daden goedkeur of minimaliseer. Dat ik niet weet wat ik in zijn plaats zou doen daar ik me bij gebrek aan dergelijke gevoels niet kan verplaatsen in de man lijkt me trouwens geen onheus statement. Zo iemand interesseert me simpelweg niet en laat me onverschillig.
Het punt is dat niet alleen die man je onverschillig laat, maar de gehele situatie lijkt het wel.

Je redeneert hier erg rationeel, terwijl empathie hier juist erg belangenrijk is.

Wat nu als het jouw kind was die door dat monster misbruikt zou zijn?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be