![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burger
|
![]() Het is kennelijk geleidelijk aan begonnen, eerst met dieren, en onder invloed van elkaar. Het kan dat iemand die empathisch is danig beïnvloed wordt dat hij uiteindelijk dergelijks doet. De kans dat empathie zwak of niet aanwezig is is uiteraard groot (brainscan uitvoeren).
Hoogstwaarschijnlijk wel met overlappingen van andere persoonlijkheidsstoornissen. Zinloos geweld (lees zonder doel, voordeel, profijt ...) is niet kenmerkend socio/psycho.
Het is voor zeer weinigen weggelegd onafhankelijk te zijn: - het is een voorrecht van de sterken. Friedrich Nietzsche Laatst gewijzigd door TheChosenOne : 18 mei 2012 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Zie De Gelder, toch erg onwaarschijnlijk dat daar geen psychoses meespelen gezien het zinloze van de act.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze genieten er van, en zijn erg trots, heb je die foto,s niet gezien waarbij ze met de duimen omhoog bij het slachtoffer knielen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Laat homo's en zo is met rust.
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() Uiteraard heb ik het gezien maar op basis daarvan kan men geen diagnose stellen, en dat vind ik het meest interessante. Voor diagnose heb je uitgebreide dieptegesprekken nodig over verleden ... ook met naasten ... Dit kan wel degelijk een gevolg zijn van uit de hand gelopen invloed op elkaar, of één die socio & schizo is en die de andere beïnvloed/gemanipuleerd heeft.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker toen ik nog een jaar of 13, 14 a 15 was, maar dit zijn volwassen mensen. Ze hebben geen bakstenen door ruiten heen gegooid hé, als dat was gebeurd dan kon het heel goed zijn dat het enkel en alleen elkaar ophitsen was. Maar dit zijn toch wel twee gasten met een persoonlijkheidsstoornis en ernstig gebrek aan empathie hoor. Kijk anders het filmpje eens, het filmpje duurt 10 minuten of zo, en ze zijn 10 minuten echt aan het GENIETEN!. Als dit geen psychopaten meer zijn, dan eet ik mijn schoen op. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Uw hol dient om mee te schijten en niks anders!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik neem niet de minste aanstoot aan mensen die het vies, vuil ... vinden, ik vind het zelfs boeiend om daarnaar te luisteren. Geef mij liever een gesprek met Leonard dan Danneels, de eerste heeft tenminste uitgesproken meningen, de tweede was louter een diplomaat. Men kan maar geraakt worden door de mening van iemand wanneer men een minimum aan belang aan die persoon hecht.
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Dat is geen keuze he, da's biologisch.
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet onder invloed van drank en drugs, compleet nuchter. Je ziet ze in het filmpje zelfs nog een stukje voorbereiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
naar het archief zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is een afwijkend gedrag en 'onnatuurlijk' in die zin dat het een natuurlijk instinct (de voortplantingsdrang) projecteert op een doodlopende groep. Seks met de eigen kunne leidt vooralsnog niet tot procreatie. In dit licht bekeken is homofilie even 'natuurlijk' als elk ander fetisjisme. Je zou het ook als een 'evolutie' kunnen zien. Er komen in de natuur eindeloos vele evoluties voor. De 'nuttige' blijven door hun intrinsieke meerwaarde langer behouden en worden eventueel zelfs bestendig. Bij de mensen draagt de sociale evolutie bij tot het behouden van heel wat afwijkingen die in een 'natuurlijke' situatie zouden beperkt worden of zelfs volledig verdwijnen. In mijn opinie is homofilie 'afwijkend' gedrag. Vergelijkbaar met fetisjismen voor rubber, leder... Ook vergelijkbaar met andere vormen van afwijkende voorkeuren zoals pedofilie, necrofilie, bestialisme... Per slot van rekening kan je van die verschuivingen van de voorkeuren die de voortplantingsdrang bij mensen losmaakt evenzeer vaststellen wat de verdedigers van homofilie als zijnde aanwijzingen van 'normaal' en 'natuurlijk' ervaren. Ze komen in de natuur bij verschillende diersoorten voor... Je zou het dus als natuurlijk maar niet 'normaal' kunnen opvatten aangezien deze afwijkingen in de natuur nu eenmaal voorkomen maar... het zeker niet de norm is dat het voortplantingsinstinct zich richt op dezelfde kunne, andere diersoorten, lijken, prepuberale soortgenoten... Men hoeft het met mijn idee 'natuurlijk' niet eens te zijn... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |