![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart de Wever vraagt zich af waar de plotse opstoot van werklust bij bepaalde ambtenaren aan te danken is.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet Dewever, maar een bepaalde poster die hier maar steeds opnieuw zijn haatproza komt neerpoten, doet me daar aan denken. Ik vind het in-en intriestig dat die bepaalde poster niet in staat is om die paradox zelf in te zien. Ik zou mezelf een enorme, maar dan ook een enorme loser vinden, maar ik snap de paradox in zijn betoog natuurlijk wel, en ik kan daar dan ook niks in zijn plaats van "vinden".
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 juni 2012 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Antwerpen zijn er ambtenaren van voorlopig niet gekend kleurke, die de straten aflopen om te zien of grote affiches wel voldoen aan het reglementje. Dat is belangrijk in 't stad: daarmee houden de mensen zich bezig, dat beroert de Antwerpenaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() ondertussen weten we dat de affiches wel degelijk legaal zijn. Toonbeeld dus van een politiek gebonden ambtenaar waarschijnlijk, uiteraard gestuurd door de sossen
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kiezers daarentegen, lijken er zeer gerust in. Volgens de peilingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aha, vertel?
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Van Quickenborne zit er terug kabeljauw in de Leie, maar nog niet genoeg.
Alle vissers gaan nu zeker enthousiast op Quickie stemmen, want zo hard kunnen liegen, daar hebben ze respect voor bij de vissers.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |