Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2012, 15:56   #61
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De vagina is een soort doodlopende gang, het sponsje kan niet verdwijnen, mar een touwtje is een handige zet. men proeft eerst het verdunde sap op zuurtegraad, en na de daad zouden de meeste mensen zich toch willen douchen, niet? Iedereen kan een citroen betalen, je hoeft geen toestemming van je ouders of de imam of de priester of de dokter te vragen en kan lekker aan de slag met de penis van je vriendje. Overigens kan hij zelf ook met een citroen en een sponsje op bezoek komen. Het is allemaal erg simpel als je mij vraagt.
En als die jongen nu eens citroensap in zijn ballen spuit ? Zou dat niet goed zijn ? Lijkt mij ook erg simpel...
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 15:58   #62
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Bij meisjes die "maagd" moeten zijn bij het huwelijk is anale sex helaas de meest voorkomende methode om zowel zwangerschap als ontmaagding te voorkomen.

Egmondio : met wat "Fingerspitzengefühl" kan je ongetwijfeld nog veel "huismiddeltjes" terugvinden tegen allerlei zaken : er zijn ook diverse "tovenaars" aktief die je beschermen tegen ontrouw of je de lotto kunnen doen winnen.

Eén middeltje heeft me alleszins ooit geholpen :
nl. tegen migraineaanvallen

men perst een citroen uit en lost daarin zoveel mogelijk suiker op;
vervolgens maakt men een gelijke hoeveelheid koffie van maximale sterkte en mengt de ingrediënten (niet koud laten worden) .
In één teug opdrinken !

Opgelet : de migraineaanval mag nog niet "bezig" zijn, het middeltje moet benomen worden van zodra je vermoedt dat er een aanval op komst is.

De smaak is afschuwelijk : ik denk dat sinds ik de methode 2 �* 3 maal toepaste ik nooit geen migraine meer gehad heb.
Koffie met citroensap is een middel zo oud als de straat tegen een houten kop.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 18:31   #63
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Mss aan Egmondje vragen?
Met risico om op "de lijst" te belanden natuurlijk
Raar dat de forummer met de meeste mensen op zijn negeerlijst altijd van die dolkomische, plezante en vooral erg populaire draadjes weet te lanceren. Hij heeft toch iets, ons Egmondje.
Oud 10 juni 2012, 18:54   #64
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Raar dat de forummer met de meeste mensen op zijn negeerlijst altijd van die dolkomische, plezante en vooral erg populaire draadjes weet te lanceren. Hij heeft toch iets, ons Egmondje.
Ja: Egmondje is superschattig!
Hij is echt een lief schatje.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:39   #65
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Niet één citroendruppel op mijn knuppel.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:45   #66
Ariadne
Burger

Standaard

In plaats van citroensap is carbolineum ook zeer efficiënt
Ariadne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 20:44   #67
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ariadne Bekijk bericht
In plaats van citroensap is carbolineum ook zeer efficiënt
Om heel zeker te zijn dat alle zaadcellen gedood worden, zou ik salpeterzuur op da schuursponsje aanbrengen.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 20:56   #68
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een sponsje gedrenkt in verdund citroensap

Het lijkt mij dat geen enkele vrouw ongewenst zwanger hoeft te zijn, en aan de borstkanker verwekkende pil hoeft. Ze hoeft slechts een sponsje in haar vagina te stoppen die gedrenkt is in verdund citroensap, welke tijdens de gemeenschap de zaadcellen effectief zal doden. Wat zijn jullie gedachten hierover?

Egmond is dan toch eindelijk afgedaald tot het niveau waar hij mensenlevens in gevaar wil brengen door slecht medisch advies. Deze mevrouw had daar ook iets mee, het afwijzen van alle medische kennis ten bate van huismiddeltjes. Gelukkig maar dat Egmond geen staatssecretarissen kan ontslaan voor het niet geloven van zijn fabeltjes.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 juni 2012 om 20:57.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 21:55   #69
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Niet gelijk conclusies trekken dames. Dit is een serieuze zaak, Egmond heeft nog niet aangegeven welk "type" sponsje jullie dienen te gebruiken?

Gewoon sponsje, metalen sponsje, schuurwol, schuursponsje, schuursponsje met zeepoplossing ....
Behalve spons heb je ook spontex.
Blijkt het uiteindelijk toch een gecompliceerde bezigheid dat sponzengedoe.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 09:32   #70
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Het lijkt mij dat vrouwen sinds Eva middeltjes hadden om niet zwanger te raken, en met de borstkankerverwekkende pil stel ik voor dat wij gewoon weer lekker gaan experimenteren met gezonde, groene kruiden en sponsjes in zurige oplossingen gedrenkt.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 09:37   #71
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Ja, steek er misschien gewoon een krop sla in, dan raakt er niks anders meer bij.
Onnozelaar
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 09:46   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar heeft Edmond er nog nooit bij stilgestaan dat hijzelf wel eens een proper voorbehoedsmiddel zou kunnen gebruiken: een condoom bijvoorbeeld...

lijkt me iets eenvoudiger dan sponskes met zurige oplossingen.
We hebben nu al een "zuurpruim", binnenkort ook een "azijnkut" zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 juni 2012 om 09:46.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 09:48   #73
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ja, steek er misschien gewoon een krop sla in, dan raakt er niks anders meer bij.
Onnozelaar
Ik zou gaan voor een rode kool, sluit kwa kleur nauwer aan
Oud 11 juni 2012, 09:53   #74
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek Bekijk bericht
Ik zou gaan voor een rode kool, sluit kwa kleur nauwer aan
met appeltjes en azijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 09:55   #75
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Het lijkt mij dat vrouwen sinds Eva middeltjes hadden om niet zwanger te raken
1) U gaat er van uit dat de jonge vrouwen de informatie kregen om de nodige maatregelen te treffen.
2) een ranzige citroenzuurdoordrenkte spons in de vagina rammen... Waar haalt een jonge vrouw die info vandaan? Van herenliefdetoegedane heersers als U?
Citaat:
, en met de borstkankerverwekkende pil
Dat is nog steeds niet bewezen, maar ik moet toegeven, ik vind het idee van een langdurige hormonale onbalans ook niet ideaal.
Citaat:
stel ik voor dat wij gewoon weer lekker gaan experimenteren met gezonde, groene kruiden en sponsjes in zurige oplossingen gedrenkt.
Onanische ,orale en anale sex. Welke zwangerschappen?
En experimenten waarbij babies het slachtoffer kunnen worden, hoe onethisch kan je zijn?

Laatst gewijzigd door maddox : 11 juni 2012 om 09:55.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 09:56   #76
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Blijkbaar heeft Edmond er nog nooit bij stilgestaan dat hijzelf wel eens een proper voorbehoedsmiddel zou kunnen gebruiken: een condoom bijvoorbeeld...

lijkt me iets eenvoudiger dan sponskes met zurige oplossingen.
We hebben nu al een "zuurpruim", binnenkort ook een "azijnkut" zeker?
Mijn uitgangspunt is het arme volk, die nu voor alles en nog wat moet betalen. Ik neem aan dat een citroen, milieubewust, duurzamer en goedkoper en gezonder is dan een condoom met zijn weekmakers en zaaddodend spul, met tientalle enge, giftige ingrediënten. Derde wereld mensen die uitgebuit worden bij de verzameling van natuurrubber. Het transporteren van rubber over lange afstanden. De milieuvervuiling bij de productie van condooms.

Mensen moeten meer bewust omgaan met hun eigen bestaan en het lijkt mij uiterst romantisch als twee geliefden eerst samen een citroen uitkiezen, die liefdevol samen schillen, uitpersen, de helften goed uitwassen, het sap oplossen, het sponsje erin dopen, en liefdevol bij de vrouw naar binnen schuiven, en de gewassen vruchthelft als een cervikaal kapje: als een soort wonderlijk voorspel.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 11 juni 2012 om 09:56.
Oud 11 juni 2012, 09:57   #77
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
1) U gaat er van uit dat de jonge vrouwen de informatie kregen om de nodige maatregelen te treffen.
2) een ranzige citroenzuurdoordrenkte spons in de vagina rammen... Waar haalt een jonge vrouw die info vandaan? Van herenliefdetoegedane heersers als U?

Dat is nog steeds niet bewezen, maar ik moet toegeven, ik vind het idee van een langdurige hormonale onbalans ook niet ideaal.

Onanische ,orale en anale sex. Welke zwangerschappen?
En experimenten waarbij babies het slachtoffer kunnen worden, hoe onethisch kan je zijn?
Je toon staat mij tegen, wil je zo graag op de negeerlijst?
Oud 11 juni 2012, 09:59   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je toon staat mij tegen, wil je zo graag op de negeerlijst?
Maakt me weinig uit hoor. Mijn kommentaren zullen wel gelezen worden door mensen die ze willen lezen.

Maar als U dat niet wil, en een zo lang mogelijke negeerlijst wil, ik ben heel blij voor U, en zet me maar op die negeerlijst.

Mijn leven gaat er niks aan verliezen hoor.
Oud 11 juni 2012, 10:04   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn uitgangspunt is het arme volk, die nu voor alles en nog wat moet betalen.
Tja, dan moet dat arme volk maar beter opletten, en geen kinderen verwekken die evengoed de onderlaag der beschaving gaan vormen.

Citaat:
Ik neem aan dat een citroen, milieubewust, duurzamer en goedkoper en gezonder is dan een condoom met zijn weekmakers en zaaddodend spul, met tientalle enge, giftige ingrediënten. Derde wereld mensen die uitgebuit worden bij de verzameling van natuurrubber. Het transporteren van rubber over lange afstanden. De milieuvervuiling bij de productie van condooms.
Dit soort van redenering slaat op alles wat niet lokaal gemaakt/gekweekt wordt.

Citaat:
Mensen moeten meer bewust omgaan met hun eigen bestaan en het lijkt mij uiterst romantisch als twee geliefden eerst samen een citroen uitkiezen, die liefdevol samen schillen, uitpersen, de helften goed uitwassen, het sap oplossen, het sponsje erin dopen, en liefdevol bij de vrouw naar binnen schuiven, en de gewassen vruchthelft als een cervikaal kapje: als een soort wonderlijk voorspel.
Liefdevol neemt de jongeman een clitoris op de tong, en even liefdevol sluit de jongedame de hand rond de roede....

Geen zaad in de vagina = geen kinderen.

Goedkoper dan een citroen of spons. Trouwens , al eens nagedacht over de milieukost van de sponzenvangst of citroentransporten.

Laatst gewijzigd door maddox : 11 juni 2012 om 10:05.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 10:08   #80
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tja, dan moet dat arme volk maar beter opletten, en geen kinderen verwekken die evengoed de onderlaag der beschaving gaan vormen.

Dit soort van redenering slaat op alles wat niet lokaal gemaakt/gekweekt wordt.

Liefdevol neemt de jongeman een clitoris op de tong, en even liefdevol sluit de jongedame de hand rond de roede....

Geen zaad in de vagina = geen kinderen.

Goedkoper dan een citroen of spons. Trouwens , al eens nagedacht over de milieukost van de sponzenvangst of citroentransporten.
Van mijn kant kaart ik volledig vreedzaam een onderwerp aan en wordt door jou persoonlijk aangevallen en beledigd. Waarom is dat? Wat heb ik jou aangedaan dat ik geen aanspraak maak op gewoon menselijk fatsoen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be