![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij is echt een lief schatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet één citroendruppel op mijn knuppel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() In plaats van citroensap is carbolineum ook zeer efficiënt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 juni 2012 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkt het uiteindelijk toch een gecompliceerde bezigheid dat sponzengedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Het lijkt mij dat vrouwen sinds Eva middeltjes hadden om niet zwanger te raken, en met de borstkankerverwekkende pil stel ik voor dat wij gewoon weer lekker gaan experimenteren met gezonde, groene kruiden en sponsjes in zurige oplossingen gedrenkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, steek er misschien gewoon een krop sla in, dan raakt er niks anders meer bij.
Onnozelaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heeft Edmond er nog nooit bij stilgestaan dat hijzelf wel eens een proper voorbehoedsmiddel zou kunnen gebruiken: een condoom bijvoorbeeld...
lijkt me iets eenvoudiger dan sponskes met zurige oplossingen. We hebben nu al een "zuurpruim", binnenkort ook een "azijnkut" zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 juni 2012 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zou gaan voor een rode kool, sluit kwa kleur nauwer aan
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met appeltjes en azijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) een ranzige citroenzuurdoordrenkte spons in de vagina rammen... Waar haalt een jonge vrouw die info vandaan? Van herenliefdetoegedane heersers als U? Citaat:
Citaat:
En experimenten waarbij babies het slachtoffer kunnen worden, hoe onethisch kan je zijn?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 juni 2012 om 09:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen moeten meer bewust omgaan met hun eigen bestaan en het lijkt mij uiterst romantisch als twee geliefden eerst samen een citroen uitkiezen, die liefdevol samen schillen, uitpersen, de helften goed uitwassen, het sap oplossen, het sponsje erin dopen, en liefdevol bij de vrouw naar binnen schuiven, en de gewassen vruchthelft als een cervikaal kapje: als een soort wonderlijk voorspel. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 11 juni 2012 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als U dat niet wil, en een zo lang mogelijke negeerlijst wil, ik ben heel blij voor U, en zet me maar op die negeerlijst. Mijn leven gaat er niks aan verliezen hoor.
![]() |
![]() |
#79 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen zaad in de vagina = geen kinderen. Goedkoper dan een citroen of spons. Trouwens , al eens nagedacht over de milieukost van de sponzenvangst of citroentransporten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 juni 2012 om 10:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |