![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik het je uitleggen? Of ben je te moe en is het bedtijd?
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw debiele ideetjes en achterlijke teksten mag ik hier zonder probleem afkraken. Ook publieke figuren die hier niet deelnemen, kan ik zonder probleem uitschelden. Groot verschil met wat jij je permitteert om over mij persoonlijk te zeggen (bij gebrek aan argumenten, dat weet ik): Citaat:
Een geluk dat ik verdraagzaam ben. Ik klik niet op het rode driehoekje. Ik exposeer liever je argumentatieve armoede. En om je te pesten krijgt de hond vanavond geen eten, en de kanarie een draai om de oren.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Over Michel zijn zetels
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2012 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() Welke excessen?
Ik heb op die beelden enkel het normale gedrag van beestenkoopmannen gezien. Ooit al eens een vrachtwagen runderen zien uitladen bij een slachthuis? Daar zie je hetzelfde soort gedrag. Niet bij iedereen, in een slachthuis werken ook een heel aantal mensen die er niet bewust voor kiezen. Veehandelaars zijn echter van een ander kaliber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie ook de uitdaging wilt aannemen om de zaken een beetje overall te bekijken, zal meer dan voldoende beeldmateriaal kunnen verzamelen dat stuitend is. Eigenlijk ligt dat beeldmateriaal voor het rapen. Maar helaas is het onderwerp niet interessant genoeg. Daar zit de knoop. In België zijn de documentairemakers of journalisten of wie dan ook erg preuts op dat gebied. Om een steviger beeld te krijgen van hoe mensen met levend vlees omgaan ben je toegewezen tot buitenlandse mediaproducties. En daarom is Gaia in België een simpele noodzaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's nu eenmaal mijn mening over MVDB en zijn Gaia: geen inhoud, enkel goed om op te schelden. Mag het ff? Da's helemaal geen reden om mij hier daarvoor uit te schelden. Dat verschil snap je, nietwaar?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 juni 2012 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik daar iets moeten 'tegenover stellen'? Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me een levensgroot verschil met janken. Als je kleine nuances niet snapt, tot daar aan toe, maar als overduidelijke verschillen al problematisch zijn, dan heeft discussie met u niet echt veel zin.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Wie heeft je dat nu weer wijsgemaakt ? Antropomorfisme heeft niets te maken met dierenrechten en heeft geen plaats in dit debat. Het gebrek aan inhoudelijke kennis bij de GAIA-tegenstanders neemt echt wel grote vormen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was inderdaad heel wat erger dan uw onmachtige belediginkjes (hoewel die hier niet toegestaan zijn)
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of sluit je je gewoon af van die problematiek van slachten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mag die haan geen stress hebben? Daar heeft iedereen op tijd zijn deel wel van... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Dat zijn wezenlijke vragen. Je kunt het met Vandenbosch' antwoorden niet eens zijn, of er geen acht op slaan, maar hem op gratuite wijze uitschelden toont vooral je onmacht en je onwil om je eigen standpunten m.b.t. die vragen te beargumenteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel martelaar een vrij passieve bezigheid is, nietwaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Michel verkondigde in zijn toespraak dat:
"in totaal al bijna 70 procent van het programma dat GAIA in 1992 opstelde reeds gehaald is". Toch is er volgens Vandenbosch nog veel werk aan de winkel, zoals een afschaffing van het onverdoofd ritueel slachten van dieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() |
![]() |
![]() |