![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het grote verschil is dat mensen naar Graspop gaan om te genieten van het muziekfestival. Mensen die naar Werchter gaan, gaan daarheen om naar Werchter geweest te zijn. Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 25 juni 2012 om 18:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wonen jullie in de buurt van Tomorrowland ofzo?
Draaien jullie buren luide muziek? Of gaat al die kritiek om goede ouderwetse jaloezie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zijn geen allochtonen. Het is dan ook het feestje van het jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Eenvoudige johnykes met brede kaken en veel testosteron en amfetamines in hun bloed die daar naartoe gaan. En van die dwaze wijven met neukbotten.
Veel gevochten ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een domme vooroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 25 juni 2012 om 19:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Daar doe ik niet aan mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar, je bent er nog nooit geweest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Ik heb genoeg facebookfoto's gezien van de coole garde van in 't middelbaar destijds
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kende iemand goed die er vaak naartoe ging en daar woonde. Er werd in die kringen opgeschept met telefoonvideo-opnames van gevechtjes daar. En de indianenverhalen over hoeveel pille da de Klette e gepakt toen dattem oem 4 uur dieje pittazoak binneliep en doar fameus ston te knarsetande. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 25 juni 2012 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, die heb je ook. Maar dat is een minderheid. De grote meerderheid staat daar niet om show te verkopen maar om volledig los te gaan op goede muziek. (begin nu niet als een dommerik te zwammen dat het geen muziek is, over smaak kan je niet twisten) Mij zal je niet veel zien op de mainstage. Ik heb liever de kleinere stages, zoals de zalige TranceAddict stage. Een hele dag van de wereld zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Demper had vroeger ongetwijfeld een netlogprofiel met ComPleXxxStylezz_zzz_X als gebruikersnaam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een marginale boeren man. Ik heb daar nog nooit een gevecht gezien. Wel heel vriendelijke mensen die los gaan en blij zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe daar niet aan mee. |
|
![]() |
![]() |