Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2012, 23:12   #61
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Ik ben er niet zeker van dat de multiculturele samenleving niet kan werken, dat sommigen dat niet willen wegens hun ondoorgrondelijke haat is me wel duidelijk. Omdat ze haten en gehaat worden willen ze niet lief hebben, ze hebben hun harten gesloten. Hopelijk halen zij niet het bovenhand, het zou een triestige samenleving worden.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 23:15   #62
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Beidedoen geeen watre bij HUNwijn , en dus ....

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 23:15   #63
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De multiculturele samenleving werkt niet, dat is wel duidelijk.
Hebben ook al verschillende Europese regeringsleiders gezegd.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 23:15   #64
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je begrijpt 't niet, we moeten je islam niet.
Zo simpel is het!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 23:20   #65
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik ben er niet zeker van dat de multiculturele samenleving niet kan werken, dat sommigen dat niet willen wegens hun ondoorgrondelijke haat is me wel duidelijk. Omdat ze haten en gehaat worden willen ze niet lief hebben, ze hebben hun harten gesloten. Hopelijk halen zij niet het bovenhand, het zou een triestige samenleving worden.
Natuurlijk ben jij er niet zeker van dat de multiculturele samenleving niet kan werken, omdat jij enorme voordelen haalt uit die multiculturele samenleving. De Vlaming heeft niks aan die multiculturele samenleving, naast een hoop miserie zoals in Molenbeek en torenhoge kosten.

Leuk hoe je ons Vlamingen komt afschilderen als een volk vol van haat... zeer sympathiek. Van waar komt die haat denk je? Waarom moeten wij in ons eigen land kennis maken met de islam? Jullie moeten zich aanpassen aan ons, niet omgekeerd.

Als deze samenleving triestig is, waarom blijf je dan hier?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 23:36   #66
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Kijk eens aan, de multiculturele samenleving van zijn mooiste kant...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rknemers.dhtml

Citaat:
In totaal stonden meer dan 150 personen terecht omdat ze valse loonbrieven of ontslagbrieven kochten en er misbruik van maakten om uitkeringen of leningen te bekomen.

Het totaal bedrag van de fraude zou tot 7 miljoen euro oplopen.

De rechtbank legde de eerste verdachte kopstuk, die in het verleden al veroordeeld werd als spilfiguur van het Gents-Turks koppelbaasmilieu, vijf jaar cel en een boete van 27.500 euro op.
Voor 7 miljoen euro frauderen en dan een boete krijgen van 27.500 euro...

De multiculturele verrijking in actie... of is het verarming voor de modale Vlaming?

Oudere Vlamingen krijgen ondertussen belachelijk lage pensioenen, terwijl dit soort van struikrovers vrij spel krijgen. Jaja Yücel, van waar komt die afkeer toch? Tiens... het zal wel blinde haat zijn.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 23:46   #67
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Euh, ik heb niet geschreven dat ik Vlamingen haatvol zie, ik geloof het tegendeel zelfs. Ik heb geschreven sommigen, bovendien bedoelde ik zowel Vlamingen als de anderen.
Fraude door sommige vreemdelingen maakt de rest nog niet crimineel. Bovendien zijn er ook autochtonen die de staat bestelen. Ik heb ook niks beweerd over wie zich moet aanpassen. Racisme is dus larie en kan inderdaad hallucinante vormen nemen.
Legale uitkeringen en voordelen voor ouderen zijn heden vooral een autochtone aangelegenheid. De aantal allochtone ouderen die pensioenen en andere zorgvoordelen genieten is onproportioneel tegenover hun aanwezigheidsaandeel. Voorlopig werken (die genen die werken dan maar) vooral in het voordeel van de autochtonen. En wat betreft struikrovers en andere gespuis, wat mij betreft "zonder pardon".
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
Oud 26 juni 2012, 23:48   #68
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

En wat betreft de gebaarde en gemaskerde Molenbeek "toeristen": ook "zonder pardon".
Oud 27 juni 2012, 08:33   #69
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben er niet zeker van dat de multiculturele samenleving niet kan werken, dat sommigen dat niet willen wegens hun ondoorgrondelijke haat is me wel duidelijk. Omdat ze haten en gehaat worden willen ze niet lief hebben, ze hebben hun harten gesloten.
Komt uit uw boekske. Maar islamitische 'logica' (als je het logica kan noemen) begrijpt niet dat je iets immoreel niet lief kan hebben. Dat je dat niet aan een moreel iemand verkocht kan krijgen. Tenzij je liegt, het verzwijgt of het ontkent.

http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html

Citaat:
Hopelijk halen zij niet het bovenhand, het zou een triestige samenleving worden.
Hoop dan maar dat de ideologie van 'Profeet' Mohammed hier niet de bovenhand haalt of het gaat nog erger worden. Die ideologie haat namelijk alles wat 'westers' is en wil dat kapot maken.

Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2012 om 08:35.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 08:36   #70
Sean
Burgemeester

Standaard

Het vrijwel volledig ontbreken van wederkerigheid met de islam als systeem ligt aan de basis van spanningen tussen niet-moslims en moslims.
Ik zie onder de moslims ook geen breed gedragen stroming die hier verandering in wenst te brengen.
Het zou nochtans een wereld van verschil maken mocht hierin een drastische mentaliteitswijziging komen.
Stel je voor een kerk in Mekka, een atheïstisch ontmoetingscentrum in Teheran, een moslima en een niet-moslim die zonder angst verliefd kunnen worden, zonder zorgen je geaardheid uiten, zonder vrees van overtuiging veranderen …………
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 09:39   #71
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Euh, ik heb niet geschreven dat ik Vlamingen haatvol zie, ik geloof het tegendeel zelfs. Ik heb geschreven sommigen, bovendien bedoelde ik zowel Vlamingen als de anderen.
Fraude door sommige vreemdelingen maakt de rest nog niet crimineel. Bovendien zijn er ook autochtonen die de staat bestelen. Ik heb ook niks beweerd over wie zich moet aanpassen. Racisme is dus larie en kan inderdaad hallucinante vormen nemen.
Legale uitkeringen en voordelen voor ouderen zijn heden vooral een autochtone aangelegenheid. De aantal allochtone ouderen die pensioenen en andere zorgvoordelen genieten is onproportioneel tegenover hun aanwezigheidsaandeel. Voorlopig werken (die genen die werken dan maar) vooral in het voordeel van de autochtonen. En wat betreft struikrovers en andere gespuis, wat mij betreft "zonder pardon".
Het gaat niet enkel om de misbruiken van allochtonen. Dit zal je (en alle sosVRT journalisten kennen dit truukje wel) trouwens telkens weer weerlegd worden door te beweren dat autochtonen ook kattekwaad uithalen.
Het probleem ligt echter in het feit dat ik (en steeds meer en meer vlamingen) gewoon geen arabisch wil horen praten, geen hoofddoeken wil zien, en geen halalBBQ's in de school van mijn kinderen, enz enz enz. Je zal dat racistisch noemen, awel dan is het maar zo. Waarom moeten door die allochtoonse cultuurimport de autochtonen steeds meer en meer zaken slikken die ze eigenlijk in hun leven niet willen meemaken? Omdat allochtonen recht hebben hun cultuur te importeren? Omdat ze het wettelijk mogen?
Gaandeweg hebben politiekers ons door het strot geduwd dat het politiek correct moet zijn om dat allochtroons zootje in onze maatschappij te ontvangen. En wat blijkt? De autochtonen willen het niet. De politiekers hebben ons bedot. Ze hebben ons wijsgemaakt dat het echt leuk is dat multiculgedoe en iedereen is voor hen blijven stemmen. Nu begint eindelijk door te dringen dat autochtonen zich hebben laten bedotten. En ondertussen zijn er nu al zoveel allochtonen dat de politiekers liever luisteren naar allochtonen dan autochtonen. En zo wordt Brussel, België en west-europa een grote vuilbak. Want vuilbak is politiek correct.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 19:47   #72
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
dus het vieren van een karavaanroof is 'not done' maar het vieren van verkrachtingen moet kunnen??

leuk.
Er zijn twee mogelijkheden:

- degene die dit leest, weet heel goed dat de christenen met Pasen verkrachtingen herdenken en vieren;

- degene die dit leest, weet heel goed dat de christenen met Pasen in de verste verte geen verkrachtingen herdenken en vieren.

In één van beide gevallen maak jij een eerlijke indruk. In dat geval heb je je eigen gedachtegoed een dienst bewezen.

Maar er zijn twee mogelijkheden.
Oud 27 juni 2012, 21:22   #73
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Er zijn twee mogelijkheden:

- degene die dit leest, weet heel goed dat de christenen met Pasen verkrachtingen herdenken en vieren;

- degene die dit leest, weet heel goed dat de christenen met Pasen in de verste verte geen verkrachtingen herdenken en vieren.

In één van beide gevallen maak jij een eerlijke indruk. In dat geval heb je je eigen gedachtegoed een dienst bewezen.

Maar er zijn twee mogelijkheden.
tja, je zou gelijk kunnen hebben als ik zei dat we met pasen/suikerfeest verkrachtingen/karavaanroof vieren, maar dat zei ik niet.

ik zei dat het ontstaan van pasen gebaseerd is op verkrachtingen als antwoord op het argument dat het suikerfeest gebaseerd is op een karavaanroof.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 27 juni 2012 om 21:24.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 21:33   #74
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
so what?

Pasen is het vieren van het Keltische feest Beltane (christenen hebben die gewoon overgenomen). dit werd gevierd met groepsverkrachten van jonge meisjes.

ook een leuk feest hé.

daar denk je ook aan als je chocolade eitjes eet?
Kelten die jonge meisjes groepsverkrachten ? Nog nooit van gehoord. Bron ?
Oud 27 juni 2012, 22:06   #75
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Kelten die jonge meisjes groepsverkrachten ? Nog nooit van gehoord. Bron ?
Kelten die hun vrouwen mishandelen ? Nog nooit gehoord.

Even gegoogled

Citaat:
De vrouw stond in hoog aanzien in hun samenleving en werd als volwaardig lid van de stam beschouwd; man en vrouw waren gelijk en hadden dezelfde rechten
http://www.heksvanavalon.nl/dekelten.html
Wat ik wel weet is dat de Romeinen de kelten graag als barbaren wilden afschilderden.
Oud 27 juni 2012, 22:11   #76
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Kelten die hun vrouwen mishandelen ? Nog nooit gehoord.

Even gegoogled

Wat ik wel weet is dat de Romeinen de kelten graag als barbaren wilden afschilderden.
Ik weet ook dat er mensen zijn die de barbarij van de islam graag als vredelievend en spiritueel willen afschilderen.
Oud 27 juni 2012, 22:16   #77
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ik weet ook dat er mensen zijn die de barbarij van de islam graag als vredelievend en spiritueel willen afschilderen.
De vrouwen bij de Kelten waren veel beter af dan de vrouwen in de islam.

Kelten
Citaat:
De vrouw stond in hoog aanzien in hun samenleving en werd als volwaardig lid van de stam beschouwd; man en vrouw waren gelijk en hadden dezelfde rechten
http://www.heksvanavalon.nl/dekelten.html

Boudicca (ook Boadicea of Boudica, �* 63) was een Keltische koningin van de Iceni die vooral bekend is geworden als leidster van de opstand tegen de Romeinen in het jaar 61. http://nl.wikipedia.org/wiki/Boudicca
Een vrouw die boven mannen staat die bevelen geeft aan mannen zal je in de islam niet tegenkomen. Vrowuen in de islam dienen immers te luisteren naar hun man en steeds klaar te staan als hij goesting heeft.

Islam
Citaat:
Ruling on having intercourse with a slave woman when one has a wife
http://islamqa.info/en/ref/10382
women and Mohammad
http://www.youtube.com/watch?v=mSEl6...9&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=5o1FPkWWV2s
Het enige verschil tussen een 'vrije' moslimvrouw en een sexslavin is dat je voor een 'vrije' vrouw moest betalen, de slavin was/is gratis. Tot zover het respect voor de vrouw in de islam. Ze mag blij zijn dat ze eten kleding en onderdak krijgt. Vrouwen als sexslavin misbruiken bewijst al de immoraliteit van de islam.

Citaat:
ex-moslim:
...de positie van de vrouw is gewoon vernederend ; zij kan praktisch zonder formaliteit gescheiden worden.
... of uitgewisseld worden voor een andere vrouw (Koran 4:20. “En indien gij een vrouw in plaats van een andere wenst te nemen en gij hebt één harer een schat gegeven, neemt er niets van terug. Wilt gij het door laster en een klaarblijkelijk zondige manier nemen?”)

Vrouwen moeten hun man gehoorzamen en als de man vreest dat zij niet gaat gehoorzamen kunnen er klappen vallen (Koran 4:34. "Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot."

Opmerking: waar in het arabisch "sla hen (vr.mv.)" staat, wordt dit in het Nederlands als "tuchtigt haar" vertaald omdat de vertaler zich gewoon schaamt.)

Een van de 4 scholen van de Islam, nl. de Shafi'i school stelt onomwonden dat de enige rol die een echtgenote heeft, het seksueel bevredigen van haar man is. En via de bruidschat krijgt zij hiervoor een eenmalige betaling. Dit doet mij denken aan het oudste beroep van de wereld.
http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html

Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2012 om 22:41.
Oud 27 juni 2012, 23:48   #78
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Het probleem ligt echter in het feit dat ik (en steeds meer en meer vlamingen) gewoon geen arabisch wil horen praten, geen hoofddoeken wil zien, en geen halalBBQ's in de school van mijn kinderen, enz enz enz. En ondertussen zijn er nu al zoveel allochtonen dat de politiekers liever luisteren naar allochtonen dan autochtonen. En zo wordt Brussel, België en west-europa een grote vuilbak. Want vuilbak is politiek correct.
Ik heb Mein Kampf van Hitler gelezen, nog altijd snap ik niet vanwaar hij de joden zoveel haatte. Net zomin snap ik niet waarom sommigen moslims niet kunnen tolereren.
Uw antwoord luidt in de zin van de negatieve kenmerken bij moslims maar wil niks weten van de positieve kenmerken die er ongetwijfeld ook zijn, de positieve kenmerken interesseren u niet, u heeft altijd een antwoord klaar in de negatieve zin. Racisme is larie en vooral gevaarlijk, het jut mensen tegen elkaar op, en endlösung is gekend.
Oud 28 juni 2012, 00:02   #79
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Vrouwelijke moslimleiders zijn er genoeg en geweest. En ik zal ook toegeven dat ik als man naar mijn vrouw moet luisteren, ik durf echt niet anders, bang dat ik klappen zal krijgen, ik kan haar niet scheiden zonder mij arm te werken aan allimentatie, andere vrouwen? mag er nog niet eens aan denken laat staan kijken of met een ander huwen, mijn vrouw zegt mij altijd dat ik niks zou zijn zonder haar, ik ben het best af als deugdzame man die altijd gehoorzaamt, als ik niet gehoorzaam = geen sex voor minstens een maand, telkens ik haar gehoorzaam heeft ze een andere weg tegen mij, wij vertalen het arabisch sla haar in het turks naar: "waar een man zijn vrouw slaagt groeien er rozen op haar", als ik haar dit zeg toont mijn roosje mij haar doorns, de enige rol die ik als man heb is het brengen van geld voor haar shoppingceremonie en het dragen van haar tassen het het letten op de kinderen aan de ingang van de winkel, de culturele bruidschat van gouden sierraden die ik haar gaf tijdens ons huwelijk heeft haar honger voor juwelen alleen maar doen groeien.
Oud 28 juni 2012, 00:12   #80
smiley

Standaard

Citaat:
Vrouwelijke moslimleiders zijn er genoeg en geweest. En ik zal ook toegeven dat ik als man naar mijn vrouw moet luisteren, ik durf echt niet anders, bang dat ik klappen zal krijgen, ik kan haar niet scheiden zonder mij arm te werken aan allimentatie, andere vrouwen? mag er nog niet eens aan denken laat staan kijken of met een ander huwen, mijn vrouw zegt mij altijd dat ik niks zou zijn zonder haar, ik ben het best af als deugdzame man die altijd gehoorzaamt, als ik niet gehoorzaam = geen sex voor minstens een maand, telkens ik haar gehoorzaam heeft ze een andere weg tegen mij, wij vertalen het arabisch sla haar in het turks naar: "waar een man zijn vrouw slaagt groeien er rozen op haar", als ik haar dit zeg toont mijn roosje mij haar doorns, de enige rol die ik als man heb is het brengen van geld voor haar shoppingceremonie en het dragen van haar tassen het het letten op de kinderen aan de ingang van de winkel, de culturele bruidschat van gouden sierraden die ik haar gaf tijdens ons huwelijk heeft haar honger voor juwelen alleen maar doen groeien.
Als uw vrouw niet wil luisteren naar u zal de imam om de hoek u wel gelijk geven zoniet toon haar de verzen. Het zal haar ongelijk aantonen. Een moslimman die te arm was om een 'vrije' vrouw te kunnen betalen die ging gewoon een slavin vangen op zijn rooftochten. Dat is allemaal toegestaan volgens de islam en daar staat geen getal op.

Barbarijse zeerovers (uit Noord Afrika) De schrik aan de Europese kusten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_zeerovers

The Arab Muslim Slave Trade Of Africans, The Untold Story
http://www.youtube.com/watch?v=8zM_MzkLKPY

Als uw vrouw het niet aanstaat. Allah weet het beter.

Citaat:
The wife has no right to object to her husband owning female slaves or to his having intercourse with them.

And Allaah knows best. http://islamqa.info/en/ref/10382

Laatst gewijzigd door smiley : 28 juni 2012 om 00:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be