![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Ik zal wat moeten bijdraaien, ik wist niet dat mannelijke besnijding zo'n problemen kon veroorzaken. Onverdoofd met de vingernagel of scheermesje is natuurlijk uit den boze, ik verbaas me nog steeds over die martelpraktijken.
Persoonlijk ondervind ik niet echt nadelen dus maar er is wel degelijk een verandering van de sexuele beleving, de eikel is minder gevoelig en dat verbeterd niet met de jaren. Die gevolgen heb ik alvast niet als nadelig ondervonden want ik weet natuurlijk ook niet beter, klaarkomen in enkele minuten tot een uur bepaal ik grotendeels zelf, sex is in your mind en niet enkel in je eikel. Wat me wel opgevallen is dat ik eigenlijk nooit ongewild klaarkom, bv in een natte droom. Vrouwen komen ook ongewild klaar met strakke kledij enzo, volgens mij is het besnijden van mannen daarom ook om die ongewilde zaadlozingen te voorkomen. Joden en moslims kunnen daar blijkbaar moeilijk mee overweg en christenen ook niet als ik het zo lees. In het kort, godsdienstige besnijding gebeurt eigenlijk enkel om onvrijwillig klaarkomen uit te sluiten en kinderen te ontraden om te masturberen door het zonder verdoving te doen. Tja ![]() http://www.trouw.nl/tr/nl/4516/Gezon...-ingreep.dhtml Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt is de mannelijke besnijdenis gewoonweg ontstaan uit hygienische en gezondheidsredenen. Ik kan me goed voorstellen dat bij nomaden die weken door de woestijn of andere droge gebieden trokken, het niet zo gezellig was om die zandkorreltjes tussen de eikel en voorhuid te voelen, die kleine wondjes veroorzaakten en bijgevolg ontstekingen als gevolg hadden; Me dunkt dat onder die omstandigheden het besnijden van jongens een zeer goed bedachte zaak was. alleen hebben we hier water in overvloed, zijn de hygienische omstandigheden helemaal anders (lees: elke man kan hier gerust zijn penis driemaal daags rustig wassen en daarbij de voorhuid terugtrekken) en is die besnijdenis helemaal niet meer nodig. Ik denk dat mijnheer Kelloggs een beetje in de late 19de eeuw zat toen vrouwen aan de ziekte "hysterie" leden, en blijkbaar klaarkwamen onder hun lange rokken (misschien toch iets met die kleine k*ttel*kker hondjes te maken?). Ik ken alvast geen enkele vrouw die dagelijks klaarkomend loopt te kirren omdat ze een spannende jeans aanheeft. Of pleit U ook voor het verwijderen van de clitoris om aan dat "euvel" te ontsnappen? (Let U ook eens aandachtig op de vrouwen in de tram: volgens een of andere Egyptische geleerde zitten die daar steevast klaar te komen met al dat gewiebel).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote][quote=eno2;6191476]
Citaat:
circe spreekt niet over zichzelf maar over een functioneel gegeven als gevolg van een morfologisch feit...en dat tijdens sexuele betrekkingen.... Om dergeljke conclusies te trekken behoef je geen vrouw te zijn. Komt daar nog bij dat als mannen een ejaculatio precox hebben zij daar zelf ook bij zijn...niet? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me ineens goed voorstellen waarom vele vrouwen van besneden mannen er niks op tegen hebben als hij er een jong model bijkoopt. In plaats van een halve dag zijn gymnastiekoefeningen te ondergaan kan ze dat dan aan dat jong ding overlaten, terwijl zij rustig haar bloementuin kan verzorgen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Niks dat niet door een goede lichaams- en seksuele hygiëne kan worden voorkomen. Vraag het aan een kinderuroloog: die gaat niet besnijden tenzij er een medische noodzaak is.
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besnijdenis is ontstaan omdat mijnheer KELLOGGS dat wou?
Vrouwen komen klaar door spannende kleding? O My God! ik ben frigide! Ik zit al een heel uur met spannende jeans op de tram en ik ben nog helemaal niet aan een orgasme toe.....Is d�*t uw niveau van "praten"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2012 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Of ontkent de reeks van studies die zegt dat besneden mannen zowel minder HIV infecties oplopen en ook doorgeven dan mannen die niet besneden... never let the facts get in the way of a good argument... ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DOEN! zou ik zeggen. (beginnen met een fijn papiertje en dan langzaam optrekken tot goed grof zand geeft het beste resultaat. Wel telkens eerst laten genezen hoor). (en om eerlijk te zijn: ik heb liever dat mijn minnaar EERST een douche neemt en nadien mag hij dat gerust ook nog eens. Problemen mee? of watertekort?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2012 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik geen problemen met douche hoewel ik een bad prefereer - maar dat helpt niet tegen HIV hé, wat de corrupte verkrachter die de president van Zuid Afrika is ook moge beweren (hoewel hij nog niet het ergste is - President voor het leven van Gambia komt netjes op TV uitleggen hoe hij met een ajuin en wat kruiden een geneesmiddel voor AIDS gevonden heeft ![]() Mijn punt is wel dat een jongetje besnijden misschien wel zijn leven (of die van zijn seksuele partners) kan redden... Hoe dan ook - de staat moet zich niet moeien... dat ze met haar vuile poten van mijn priveleven afblijft...
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrouwen mogen ook niet veel sporten in moslim landen, toeval? http://bodyodd.msnbc.msn.com/_news/2...udy-shows?lite http://www.metro.us/newyork/life/art...e-women-orgasm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig heb ik dochters. Ik vrees dat ik een manische beschermingsdrang zou hebben voor het piemeltje van een eventuele zoon. Besnijden om aids te voorkomen is natuurlijk hetzelfde als handjekap doen om niet meer te stelen. Een condoom lijkt me ietsiepietsie betere oplossing, een niet-promiscue leven nog beter. Let even op mijn artikeltje van gisteren waaruit blijkt (uit Marokkaanse eigen volk bron) dat er 39.000 AIDS (AIDS, zelfs niet HIV) besmettingen zijn in marokko. Zoveel zal die besneden piemel dan wel niet geholpen hebben neem ik aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2012 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat van die condomen en promiscuiteit - tja, in theorie hebt ge gelijk, alleen de mens zit blijkbaar niet zo in elkaar - en als man moet ik zeggen dat condooms klote zijn... nuttige kloteri, daar niet van, maar toch kloterij...
![]() |